- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy mitől lehet az, hogy a játék szaggat leesik az fps kb 30 környékére de monitorozva a Vga-t eközben nem megy csak 50-60% körül. Ez általában gumifüst esetén jön elő. Nem hiszem h a gép(I7 6700 16Gb Ram R9 390) nem bírná....
Köszönöm!
-
tobias88888
őstag
Itt mindent megtalálsz:
http://forum.gtr-masters.hu/forumdisplay.php?149-Assetto-Corsa -
KRi2
aktív tag
Kedd este ünnepi csúszkálás Poznanba!
Hatodik bolyozós esténken egy csoport BMW-t engedünk a nyirkos, havas lengyel pályára. Hogy tuti legyen csúszka, levettük a tapadást, és drift-es BMW-ket választottunk. Itt most a driftelés, a szépség lesz a cél, nem fogunk tudni túl közel, szorosan egymáshoz menni, de meglássuk. Gyertek csapassuk együtt!Részletek: [link]
-
knbs
senior tag
Jo lenne itt egy amolyan elso hozzaszolas par hasznos infoval.
Engem erdekelnenek az alap beallitasok, grafikai tippek es trukkok, setupokat honnan erdemes beszerezni.
Hasznos appok es egyebek.Most raktam fel es nalam peldaul laggol(akadozik/lassul) az egesz menu, ez mitol lehet?
Nem fut semmi a hatterben, mashol nincs problemam. -
RaGi91
senior tag
Üdv Urak!
Újra felraktam az Assetto-t (sok Iracing és Dirt Rally után), ill. monitort cseréltem (144hz) és arra lettem figyelmes, hogy mikor egyedül vagyok a pályán nagyon nincs FPS-em. Benchmark módban 100 alá nem igazán megy ,de amikor egyedül vagyok nem megy 61-62 fölé, de inkább 60-61 között van. Beállításokban V-snc off, maxfps 144 (ha kiengedem akkor is ez van). A grafikát lebutíthatom a földig, vagy felvehetem csutkára, akkor se változik.
Benchmark módban, cpu 68%, vga 99%.,
Practice módban, cpu: 38%, vga 65%.Fingom sincs mitől lehet. Újratelepítettem, megcsináltam mindent, ami eszembe jutott, neten sem találtam megoldást. Valakinek valami ötlet még esetleg?
-
tobias88888
őstag
válasz
Richie0116 #8490 üzenetére
V-sync-et kapcsold ki + arra figyelni kell hogy alt tab után nem mindig teljes képernyőben van a játék. A legjobb mód, ha nyomsz egy wind gomb-ot a billentyűzeten és ezek után alt+enter-t.
-
neilszab
őstag
válasz
Richie0116 #8490 üzenetére
Nem érthetetlen, pont az a lényege a Vsync-nek, hogy folyamatos legyen a kép, cserébe kapsz egy rakás lag-ot.
Az "időszakos akadást" kicsit kifejetnéd bővebben, milyen gyakran, milyen időre, közben mennyi FPS-es van, hány %-os a CPU, GPU terhelés, stb...
Első javaslatom, hogy vedd lejjebb a grafikát hogy fixen minimum 100 FPS-ed legyen és úgy is nézd meg.
-
Richie0116
tag
válasz
Richie0116 #8490 üzenetére
Olyan microlagg erzete van.
-
Richie0116
tag
Sziasztok!
A kerdesem az lenne hozzatok, hogy vsync kikapcsolasa mellett nalatok is idoszakosan akad a jatek? Vsync hasznalata mellet szep folyamatos a jatek, erthetetlen. -
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #8488 üzenetére
Külön veszem a szervezői és magán véleményem. Versenyzőként, engem nem érdekel más mit csinál, mert én magammal foglalkozom, és semmi és senki nem tudja elvenni a kedvem a saját hülyeségeivel.
Szervezőként meg látom, hogy csinálhatunk akár mit, szinte minden pályán van olyan kanyar, amibe bele-bele csippentenek a versenyzők, még ha nem is szándékosan, inkább figyelmetlenségből, nemtörődömségből. Van aki 5 centit, van aki 50-et.... mondjuk nálunk a szabály is szigorú, a fehér vonal mindig a referencia pont, nincs kivétel, hogy akkor itt most ki lehet engedni..
Én nem láttam még olyan ligát, ahol ez 100%-osan működik.... akkor ott vagy olyanok a szabályokat, amiket nem lehet/érdemes áthágni, vagy nem nyomják tökig a versenyzők, nincs igazi hajtás.
-
#70869248
törölt tag
válasz
neilszab #8487 üzenetére
te is tudod hogy van ilyen, semmi más nem kell hozzá csak olyan emberek társasága akik hasonlóan gondolkodnak.
A pályavágásokkal szinte soha nem kellett régen foglalkozni, inkább a kontaktok döntésével ment el az idő a replay-k küldése után. Ettől függetlenül nagyon sokat végignéztem, mivel videókat csináltunk...de nem láttam soha szándékos vágást. A véleményes kanyarok, le volt dumálva, ilyen a hírhedt Hockenheim első kanyar.
..tehát létezik a 100%-ig szabályosan megy liga. Igazából ez lenne az alap.
Régen mentem már nálatok, de szomorú valahol ha ez a szervezői véleményed -
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #8486 üzenetére
Hát nézd, publikon sztem úgy is mindegy, ott vagy találsz magadnak egy random összeverődött korrekt társaságot, vagy nem.
Ami a meg a liga futamokat illeti, én ~10 éve szervezek versenyeket, de egyrészt még nem láttam olyan szimulátort, ahol korrekten meg lett volna oldva vágások kezelése, másrészt olyat se láttam még hogy 20-30-40 versenyzőből mindenki teljesen egyöntetűen értelmezi és tarja be a szabályokat.
Szervezői szempontból természetesen minden kiderült kihágást büntetnünk, de persze mindannyian tudjuk, hogy úgyse derül ki minden. Versenyzői szempontból viszont meg teljesen leszarom, hogy hogy megy a másik, nekem az a fontos, hogy én a magam részéről úgy versenyezzek, hogy a lelkiismeretem rendben legyen. Ha azt látom, hogy a másik előttem szétvágja a pályát, az az Ő "baja", az én versenyem és hangulatom ettől még nem lesz rosszabb és pontosan fogom tudni a helyén értékelni az Ő és a saját teljesítményemet is.
Olyan úgyse lesz soha, hogy mindenki 100%-ban full szabályosan megy, ettől még lehet jó, izgalmas és fair versenyeket futni. Akinek meg nagyon bassza csőrét, az meg szól a szervezőknek, akik intézkednek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8483 üzenetére
Engem bosszant, mivel online részről csak a jó csapatban hiszek. Nagyon jó kifogni egy jobb versenyt public-n, vagy csak úgy nyílt napot menni itt-ott. De az igazán nagy ütés az egy jó csapattal van online, szervezett időpontokkal, év végi eredményhírdetéssel, ligaszabályokkal..stb. Nálunk annak idején közvetítés még nem volt, de egyszerűen zseniális szórakozás volt, remek arcokat ismertem meg, akikkel aztán kijártunk HunRingre vagy kocsmázni. Tudtam kit támadok virtuálisan a pályán, és ettől sokkal jobb lett minden. Persze hozzátartoztak a viták is, mert fontos hogy mindekinek van egy nézőpontja.
..a 'szerintem privát szervereken nem csinálnak ilyet' az ugye kevés, a 'szerintem' ilyen esetben nem játszik, vagy tudod vagy nem.
Lehetséges hogy már megint jobb a helyzet, de most meg nekem nem alkalmas az életszakaszom a ligázásra.
Viszont ettől még tartom, mert megtapasztaltam, hogy az online szimezés íze, és minden jósága egy jó cspattal jön elő. -
tobias88888
őstag
válasz
Motion_Blur #8484 üzenetére
Már van 1.11.1 is.
-
Motion_Blur
félisten
1.11.0 Changelog részlet:
- Updated V10 tyres and updated physics and inertias for Hypercars (LaFerrari, 599XX, FxxK, P1, Aventador SV, Huayra, Zonda R), more experimentation
Ez számszerűsítve jó 1mp-et jelent FXX-K-val Red Bull Ringen, különösen figyelve a fehér vonalakra.
Többi autón tapasztaltatok ilyen szintű gyorsulást?
-
trialboj
őstag
válasz
#70869248 #8481 üzenetére
Én többnyire publikus szervereken jászom, senkit nem ismerek, és nem veszek részt a bajnokságukban, szóval nem zavar a helyezés.
Én nem igazán tapasztaltam ilyet hogy csalnak, és szerintem privát szervereken nem is csinálnak ilyet, szóval ritka hogy valaki megpróbálja konstans átverni a játékot. Ha viszont valaki mégis így tolja és úgy ver meg, akkor az ugyanúgy hidegen hagy, mintha full segítséggel megy és azért előz meg, mert nem kell kínlódjon a kigyorsítással a kopott gumin a vége felé.
-
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8477 üzenetére
"Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön."
Ezt nem értem, ha versenyzünk akkor nyilván fontos az eredmény egyfelől, másfelől elég sz@r érzés amikor van egy szimulátor ami megpróbálja szimulálni a versenyautó viselkedését, és akkor a szimesek játékká degradálják, mert ők a versenyzéssel nem próbálják szimulálni a versenyzést. ...hanem azzal érvelnek hogy a játék nem büntet.
..ha érted mire gondolok. Alapvetően játék persze, de elvárjuk a legjobb szimulációt, miközben mi magunk leszrjuk, és vágunk ahol csak lehet, tök mindegy hogy fehér vonallal ki van jelőlve a pálya vonalvezetése. -
vlevi
nagyúr
válasz
trialboj #8477 üzenetére
"ekkora leszorítóereje van?!"
Ki volt az, aki tavaly, tavalyelőtt átjött az LMP-ből az F1-be, 1-1 szabadedzés idejére?
Ő is azt mondta, hogy nagyon meglepődött, hogy az LMP-hez képest az F1-es autókban mennyire kicsi a leszorítóerő.
Amúgy meg lehet nézni, hogy a WEC sorozatban hogyan közlekednek ezekkel az autókkal. Brutál. Nem is fordulnak vele, hanem ide-oda rángatják, tépik az autót, de egyszer sem csúszik meg. -
trialboj
őstag
válasz
#70869248 #8476 üzenetére
"Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől."
Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön.
Más:
Ez az új LMP típusú 2016os Hibrid a nordon valami vadállat. 3 napja tanulom a pálya közepét, hol vannak az ideális fékezési pontok, gt2es autóval, errefelé ez a bestia, szinte padlón végigszáguld rajta. Se abs se tcs, mégsem pörög ki vagy blokkol a kerék, ekkora leszorítóereje van?!
Van még olyan autó amiben van KERS?! esetleg a laferrari? the grand tourban mintha azt mondták volna hogy használja a fékezési energiát, ez meg van oldva a játékban is? vagy úgy van belerakva mint a porschenél, hogy magától adagolja a kigyorsításon? -
#70869248
törölt tag
Viszont vághattál bőven, amikor elkezdtük az rF1-t gyakorlatilag mikor megjelent sokat mentünk pl. Toban-n...rendben volt, aztán 1-2 év múlva már azt láttad online hogy Toban átalakult, és a legjobb köridőd már semmit nem ér, mert mindenki vágja apályát ahol a progi engedi,...és amikor szóvá tetted hogy pálya széle, akkor annyi volt a reakció, hogy a progi nem büntet tehát lehet.
...
Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől. -
vlevi
nagyúr
válasz
trialboj #8468 üzenetére
"a szektorban el kellene venni valahol,"
AC is így kezeli, csak szerintem irreálisan büntető mértékben.
Hogy pl. csökkentsd a sebességet 50km/h alá, 5 másodpercig.
A Race07-ben (de talán már a GT Legends, és a GTR is, szóval több, mint 10 éve) úgy kezelte a vágásokat, hogy elsőkettő csak figyelmeztetés volt, a harmadikra boxutca. Ráadásul, valahogy a Race07-ben nem emléxem, hogy az ilyesmi miatt (hogy kilöktek pályán kívülre), valaha is kaptam volna emiatt figyelmeztetést. -
#70869248
törölt tag
válasz
tobias88888 #8472 üzenetére
simán.
Ahhoz hogy kb. korrektül meg tudja saccolni a sebességedet azon a ponton, kell mondjuk 3 kör, nagyon alsó hangon..azaz bekapcsolt vágási ellenőrzésnél 3 kör erejéig azt csinálsz amit akarsz a pálya minden kanyarjában..
6körös SPA már értelmetlen 3 körös Norschleife már értelmetlen..és most csak 3 kört számoltam, ami lófax, hiszen a progi nulláról fog indulni minden versenyző esetében, simán benne van hogy ha végre működik majd akkor is max 60-70%-s korrektséggel.
Ehhez amit mondasz az kellene hogy tárolja a köridőidet minden autóval, minden pályán szerveren, és ha bejösz akkor számolja hogy mennyire van felgumizódva a pálya illetve a hőfokok, és esetleg a benzinmennyiség.
...
..ha simán meg lehetne csinálni akkor már rélgen meg lenne csinálva, még mindig ezen a véleményen vagyok.
A DLC meg nem kötelező tartalom. -
tobias88888
őstag
válasz
neilszab #8459 üzenetére
Most így hirtelen 2-3 technika eszembe jutott, amivel ezen lehetne javítani. Nem mellesleg Monzában publikus versenyen van aki mindig levágja az első kanyart és a 2. sikánnál simán lelassít 35 km/h alá és kész is.
Például teljesen egyszerű megoldás:
Delta idők alapján simán meg lehetne csinálni, hogy csak akkor büntessen meg vágásnál, ha nem veszítesz 0 / 1 / 2 / 3 másodpercet, amit még szerver függően be lehetne állítani. Ha nincs még időd és ugye nincs mihez hasonlítani a kör végén, akkor mehet a sima vágás kezelés egészen addig amíg lesz egy nem vágott körödPersze ehhez publikuson nézni kellene azt is ki hány kört ment egy adott pályán, hogy az újakat ne büntesse meg hasonló nyalánkságok. De ugye ebből pénz nem jön be már, pár új DLC-ből meg igen
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #8432 üzenetére
Porsche 911 FunRace - csütörtök este!
Megjelent a 3. Porsche Pack is, aminek köszönhetőn már több mint 6 féle 911-es modell található AC-ban... és már te sem bírod követni, hogy melyik mire jó, igaz?
Csütörtök este közösen meghajtjuk őket és megnézzük mire mennek egymás ellen! Több rövidebb futamot rendezünk egész este folyamatosan, amihez bárkinek, bármikor lehet csatlakozni!
Porsche 911 Fun infók: gtr-masters.hu/tema/6106
További futamok: http://www.gtr-masters.hu/schedule -
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8468 üzenetére
Csak nézd az iR-t, az egy full online rendszer, nincs benne AI, nincs benne offline, vagy karrier. Az egész rendszer abból él hogy online játszanak a játékot bérlő felhasználók, mindehez van egy rendszerük ami számolja az incidenseket és segítségével haladsz elvileg egyre profibb játékosok csoportjába, illetve ha vezetési stílusod csak egy határig enged akkor oda.
Ismered a rendszert, mert használtad olvastam a topikjában az SG-n. Szal ott is sz@rul működik, nem számolja jól, detto bünteti azt is akibe beleszáltak...stb.
..és nagyságrendekkel több erőforrásuk van ezt is hozzá kell tenni. ÉS..mégsem tudják profi szintre emelni, sőt.
Tehát logikusnak tűnik azt feltételezni hogy nem pár nap és hét ráfordítása a dolog. -
trialboj
őstag
Nem kell szerintem túlbonyolítani, elég lenne ha ahogy F1ben is van, a szektorban el kellene venni valahol, hogy ne javítsd a szektoridőn, ha ez megvan, akkor nem szereztél értékelhető előnyt. Ha viszont minden körben levágod, vagy összesen mondjuk5x, akkor büntet.
Nehogy már akkora dolog legyen kitalálni egy elfogadható rendszert amit pár nap/hét alatt tökéletesítenek, és mindenki happy.
-
válasz
#70869248 #8462 üzenetére
A kockásat támogatnám.
Az legalább tényleg random lenne és vagy bejön vagy nem. De most tuti büntetést kapsz akkor is, ha vétlen vagy, ami szerintem nem jó (számomra érhtetetlen, hogy miért kapod azonnal, miért nem csak figyelmeztetés jár legalább az első esetben). Bár nem tudom az arányait annak, hogy amúgy vétkes-vétlen büntetettek aránya milyen általában. Lehet, hogy egy ligában az erőforrásokat tekintve (utólag nézegetni) pl. jobb ez így, bár igazságosnak attól még nem tartom.
-
guftabi96
addikt
Egyébként a hang recsegés, torzítás csak nekem van meg? Nagyon zavaró. Semmilyen más játéknál, zenénél, filmnél nem fordul elő, csak itt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
guftabi96 #8460 üzenetére
A nehéz az nem kifejezés, számolnia kellene hogy mit csinálsz, és amit csinálsz az szándékos vagy véletlen, és számolnia kell a másik autót is, és végül az ok-okozatot, illetve ha korrekt akar lenni a következményt is.
Sajnos nem emberi egy, aki véleményez egy esetet, legtöbbször persze korrekten mivel láttunk már, és megéltünk sok más esetet. Illetve mi látjuk a szándékosságot is, ezt leprogramozni nem lehet, csak ha minden adatot számol a büntetést végző programrész.
Nem véletlen hogy ez nincs sehol korrektül megoldva, offline elég jól működik az alap is, de online ez qva nagy feladat, sokszor egy eset nem is két szereplős, hanem három-négy.
..és még akkor sem lenne 90%-ban sem korrekt szvsz.
...és persze a kihasználtsága csak akkor lenne teljes, ha ennél rosszabb a mutató akkor a ligák kikapcsolják,...vagy talán éppen hogy be, mert egy összeszokott csapat nagyon ritkán csinál hülyeséget, nem előz lehetetlen helyen, és nem versenyez felelőtlen módon. ..viszont ott tétre megy, egy igazságtalanul bekapott büntetés az elviheti a bajnokságot is szélsőséges esetben.
..tehát ez egy hálátlan, viszont nagy erőforrást lekötő programrész.N€T0X|N én kockásra csinálnám
semmit nem számoltatnék, hanem ha többszereplős a történet akkor kidobatnám kockával aztán aki így járt így járt, aki meg jól az meg örülhet....kb. ugyan ott lenne, és sokkal kevesebb erőforrsát igényel
-
válasz
neilszab #8459 üzenetére
honnan kéne a tudnia a programnak, hogy te miért vágsz
Pont ezért kéne kikapcsolni a pics@ba, mert nem tudja, de akkor meg minek van? Így nagyon sokszor azokat szivatja, akik vétlenek. Szerintem azért olyan orbitális nagy dolog nem volna legalább egy kicsit intelligensebbre csinálni.
-
guftabi96
addikt
válasz
neilszab #8459 üzenetére
Persze, nehéz ezt megoldani, de finomítani biztos, hogy lehet. Azért azt szerintem meg lehet érteni, hogy az embert felidegesíti, hogy seggel esik bele a kavicsába az első kanyarban, mert valami hülye kilöki, és még meg is bünteti a játék. (ha meg nem lassít a kör végéig, akkor még ki is rakja...)
-
guftabi96
addikt
Jók lettek az új autók, a Gt3-at nagyon vártam. A 917k is nagyon tetszik.
Viszont ezt a büntetési rendszert igazán rendberakhatnák már, mert katasztrófa... Imola, első kanyar: elmérte a mögöttem lévő a féktávot, és kilökött a kavicsba. Természetesen még a játék is megbüntetett, mert "levágtam a pályát."
Még ugyan ebben a körben a sikán előtt bementem az előttem lévő mellé. Ő próbált ugye minél később fékezni, ezért elcseszte a sikánt, jól megdobta a rázókő, emiatt engem meg kitolt egy kicsit a pályáról. (De amúgy semmi nem lett volna az egészből, nem pördültünk meg, ugyan úgy szorosan egymást követve mentünk tovább) Természetesen itt is megbüntetett a játék...
De számtalan ilyen van. Barcelonában is az első kanyarban valami hülye elfelejtett fékezni, kiütött velem együtt vagy 3 autót. Ott is megkaptam a büntetést. Vicc. -
menledge
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Frissítettem a ptrackert, meg megcsináltam ezt a LUT beállítást.
Aztán beléptem, most frissült az asetto is. Viszont van egy kis gubanc, a nézetem elfordult balra 90 fokkal.
Próbáltam a fájlok ellenőrzését, talált valamit, aztán megcsinálta, de maradt ugyan úgy minden, lefuttattam újból, most már minden oké volt, de így is maradt.Egyedül ami nem sikerült a ptracker frissítésénél valimi microsoft visual c++ akart leszedni, de ott a setup sikertelen volt, azóta próbáltam megint futtatni a ptracker telepítőjét, de most nem hozta fel. A LUT-hoz amit át kellett írni, azt is visszaállítottam a biztonság kedvéért, de semmi.
Mi lehet a probléma?Előre is köszi!
-
trialboj
őstag
Csupán 6 nap alatt sikerült beletolni 30 órát a kormányba, úgy hogy általában csak 1 órácskára ültem le
Ez az első steames cím, amibe 3 számjegyű játékidőt sikerült belepakolni.A g29től annyira nem vagyok elájulva, persze a fékpedál sokkal minőségibb mint az előző Thrustmaster RGT Forcefeedback Clutch nál, viszont a kormány nem tűnik annyival jobbnak mint amennyivel drágább. Igaz ez 900 fok, ami sokkal precízebb, de az egyenesben itt is eléggé zavaró a kotyogás (sokszor óvatosan jobbra-balra tekerem hogy terhelés alatt legyen, és ne érezzem hogy "darál" a fogaskerék.). Kanyarodásnál pedig mikor dolgozik a FFB ugyanúgy darabosnak érződik a mozgás, mintha nem passzolnának a fogaskerekek. A nevetségesen műanyag hatásós kormányborításról pedig nem is érdemes beszélni.
Persze ez nem egy profi véleménye, és a netes tesztek kb mind ellentmondanak nekem, de én kicsit nagyobb élményre számítottam ezért a pénzért.
-
Enton
addikt
Esetleg leszeded játékon belül a post procest és minden egyébb effeket kilősz.?.?.
De hirtelen nekem játék közben nem rémlik, hogy ilyen lenne, hisz időm se nagyon felfogni még ha lassabb verdával is megyek, meg ezek is elállítgatott képek, direkt csillogósá téve úgy forgatva a napot meg kamerát(replay/foto opcióknál). -
guftabi96
addikt
válasz
neilszab #8442 üzenetére
race07-ben szerettem is a virtual mirrort, mert ott 3 volt. De itt csak egy.
Publicon sokszor olyan kiszámíthatatlan emberek vannak, hogy nem egyszer a helicorsa miatt nem forgattak meg.
Persze a legideálisabb vagy egy rift vagy egy 3 monitoros rendszer lenne, de hát az rengeteg pénz, annyit nekem nem ér.
Viszont a kis fov-ot meg szeretem, úgy érzem a legjobban az autót. -
neilszab
őstag
válasz
trialboj #8439 üzenetére
Nem, akkor tudsz elfordulni az első kanyarban biztonságosan, ha hagysz helyet.
Nem különösen érdekel se ma delta, sem a többiek... magammal foglalkozom, figyelem hogy megyek, próbálom a maximumot kipréselni a gépből és magamból, így lehet elérni a legjobb eredményt. Ehhez maximális koncentráció kell, amit annál nehezebb fenntartani, minél több minden vonja el a figyelmed.
-
trialboj
őstag
válasz
neilszab #8438 üzenetére
A helicorsa azért inkább nevezhető csalásnak mint agybutításnak. Viszont akinek nincs lehetősége 3 monitoros setupra, az csak így tud biztonságosan elfordulni az első kanyarban, szerintem.
Te azért elég HC lehetsz ha a delta különbség sem érdekel a legjobb idődhöz mérten, és az sem hány mp el van előtted mögötted autó.Más, Nordschleifen senki nem köröz? Nem tudom hogy csak nekem nem méri az időt rendesen vagy másnak sem. Az ottani chat elég kihallt.
-
neilszab
őstag
válasz
trialboj #8434 üzenetére
Nekem csak egy fordulatszám mérő és sebesség fokozat kijelző van kint, semmi másra nincs szükségem. Ne hagyd, hogy a sok app elterelje a figyelmedet, koncentrálj arra inkább, hogy mit érzel... és én személy szerint az ilyen agybutítót app-okat sem javaslom, mint a helicorsa.
-
Motion_Blur
félisten
-
urbi107
tag
Logitech driving force gt-nél drifteléshez milyen kormány beállítást ajánltok?
Ott is érdemes használni a force feedbacket? -
trialboj
őstag
Valami ötlet hogy lehetne megoldani a delta időkülönbség mérő appot hogy működjön a Nord tourist pályán?! kb az első kanyarig mér csak. Elég zavaró hogy pont a leghosszabb pályán nem mutat részidőket.
A kormány valahogy helyrejött, annyit változtattam hogy ledobtam a FFB clip appot, de mag visszaraktam már csak kíváncsiságból is, de nem zavarja a váltást. Szóval szerencsém? volt
Amúgy ezek az appok vannak kirakva, van esetleg valami ami fontos, de még nem tudok róla? (helicorsa is ott van)
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #8432 üzenetére
Javított link: AC P911 - Brands Hatch - 12.20
-
neilszab
őstag
Brands Hatch - Porsche 911 RSR!
Kedd este a legendás angol pályán hajtjuk meg az oldschool gépeket, aki szeretne rész venni egy vérbeli csapatós küzdelmen, azt örömmel látjuk a rajtrácson.
A gyakorló szerverünk 0-24 bárki részére elérhető, a köridők automatikusan rögzítésre kerülnek, SETUP a kiírásban!Futaminfók: [L=http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?6087]AC P911 - Brands Hatch - 12.20
-
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8429 üzenetére
Tudom még ajánlani az automobilista-t, mivel olvason hogy a Dirt nem annyira jön be, iR meg még nincs, az rF vonalnál meg szerintem jelenleg élvezetesebb az automobilista, én nagyon nem akartam már erőltetni az rF vonalat, de kissé megdöbbentem rajta mit sikerült összehozniuk.
Szal nem szoktam más szimet ajánlani, de ha más szimen is akarod tesztelni akkor szvsz az automobilista jó választás. -
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8427 üzenetére
ki kell próbálni más játékkal...Az AC hibáira futtasd le a steam-n az ellenőrzést.
ha minden stimmel akkor az nem hibás, ez a része elég egyszerű. A kormány driver, és a kapcsoló problémájára kell egy másik játék ahol használod ezt a kapcsolót.
Amivel mostanában sok gubanc szokott lenni az a Win10 frissítései...kb ilyenekre gondolok. -
trialboj
őstag
AC-ban rettenet az automata váltó... honnan tudom? 4 óra használat után megadta magát g29 en a jobb váltófül
(mondjuk rendes volt, mert amilyen az én szerencsém számítottam rá hogy már eleve hibásan érkezik)
Az érdekes hogy nem teljesen romlott el, először abszolút maghalt, majd mikor próbálgattam más gombot használni váltónak, és kattogtattam ps3 és 4 között, helyrejött és fél órát megint hibátlanul ment. Aztán visszamentem multizni és megint kampec.
Nem érződik fizikai probléma... nem lehet valami szofveres gond? A driverben sajnos nem mutatja hogy melyik gombokat nyomom, szóval nem tudok ellenőrizni hogy nem-e az AC a hibás.
-
tobias88888
őstag
válasz
trialboj #8421 üzenetére
A lut nagyon hasznos cucc, itt a leírás hozzá. Amúgy AC-nak az egyik legjobb az FFB-je érzésre nálam eddig, csak jól be kell állítani
-
neilszab
őstag
válasz
trialboj #8424 üzenetére
Az első és legfontosabb, hogy adj magadnak időt. Egyik kormányról átszokni a másikra sem két perc, pláne gamepad-ről kormányra, de abban egy pillanatig se kételkedj, hogy kormánnyal lehet gyorsabban és precízebben vezetni.
Az AC kormány kezelése szerintem alapból is teljesen korrekt, felesleges mindenféle előre gyártott profilokat használni, jobban jársz, ha azt pár csúszkát te magad állítod be, de erre szerintem már te magad is rájöttél. Ami fontos, hogy 900 fok legyen megadva mindenhol elfordulásnak.
Az extra app-okat szerintem hagyd későbbre, előbb szokd meg a kormányt és az alap dolgokat, utána sokkal jobban fogod tudni/érezni/érzékelni, hogy milyen extrára van még esetleg szükséged.
Kis help:
Nulláról kezdeni..
Kormány beállítások
Az áttétel beállítása (AC specifikus rész 2 hsz-szel alatta) -
trialboj
őstag
Még mielőtt megjött a kormány toltam pár versenyt 1-2 órás gyakorlásokkal online ahol kipréseltem a maxot az xbox kontrollerből.
Tegnap Imola/bmw gt2 őt próbálgattam, 1,47.3 volt a cél idő.
Hát elsőre olyan érzés most ezzel menni, mintha újra tanulnék járni. Ismerem a pályát és az autót, tudom hogy mire hogy reagált a kontrollerrel, de mégsem sikerül 1 kanyart sem jól bevenni. Valószínű a fék fogáspontját nem sikerült még megszoknom mert nincs tcs/abs, és ezért vagy elszállok teljesen vagy csak picit de túlcsúszom a kanyar csúcspontokon.Amíg erőltettem hogy gyorsan menjek minden körben nagyot hibáztam... aztán visszavettem kb sétakocsikázásra és lassan próbáltam felépíteni egy kört, nagy nehezen összejött 1 db 1.49es idő, aminek már úgy örültem mintha polet érne
Persze ez még csak az első pár óra gyakorlás volt, de eléggé megszenvedtem vele. Az pozitív hogy a kormánnyal precízen lehetne érinteni a csúcspontokat, de a pedálokkal nem sikerült összhangba hozzam, így a sebesség sosem volt megfelelő.
Talán ki kellene rakjam középre szem elé a pedál grafikonját, és így könnyebben megszokná a lábam hogy meddig kell lenyomni? Esetleg még jobban felhúzni a gumicsikorgást.A Wheelcheck, Lut generator tényleg jó cucc, habár lehet az én problémámat az oldotta meg, hogy a road, slip effekt nullára kerb 25 re lett állítva, és így tényleg csak akkor kattan egy nagyobbat a kormány mikor telibe verek egy hurkát, vagy magasított rázókövet. FFBClipet még nem próbáltam.
A legrosszabb érzés mégis az volt, hogy versenyen hamar utolsó lettem, és állandóan leköröztek, ami eddig még kimaradt, egy darabig még érdekes volt úgy elengedni autókat, hogy nem veszítek többet mint 1-2 mp, de erősen demotiváló, mikor tudod hogy lenne lehetőséged előkelőbb pozícióban is csatázni... Max respect Alonsonak, aki már 3 éve minden egyes futamon ezt kell átélje.
-
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8421 üzenetére
új a kormányod, én nem csinálnék semmit csak a klasszikus szimes kormánybeállt használnám. ezek a segédprogik/app-k jók olyanoknak mint én akik 200ezer éves Driving Force Pro-t használnak és már szrrá van kopva a persely
De még nálam sem egyértelmű, az AC élvezetes FFB-vel rendelkezik, annak idején ezzel is hódított. Sztem még most is jó, de ahogy írtam nekem már sz@r a kormányom, és megtámogattam ezekkel a segédprogikkal. -
kinghaxor
aktív tag
válasz
trialboj #8421 üzenetére
Lut file készítése wheelcheck illetve lut generator segítségével tényleg sokat segít. Leírást illetve linkeket is találsz hozzájuk Racedepartment.com-on. Ffb clip program is nagyon jó. Ez is fent van az említett oldalon leírással együtt. Én dinamikus módban használom. Ebben az állásban automatikusan változtatja az ffb erősségét játék közben úgy, hogy amikor clippingel a kormány akkor vissza veszi az ffb erejét egészen addig ahol elfogadható a clipping mértéke. Egyébként pedig maximum közelében tartja. Ott ahol még nincs clipping. Ezt egyébként másoknak is ajánlom. Próbáljátok ki. Tényleg jó. Játékban szerintem mehet százra az ffb. Dinamikus módban úgysem számít, magának fogja állítani a játék ahogy fentebb írtam is. Annyi még, hogy nálam road, kerb, slip effekt nulla. Így nem ráz meg zörög annyira a kormány. Driverben pedig G29 esetében úgysem lehet állítani az ffb-t.
-
trialboj
őstag
Nem volt egy könnyű harc de végre megjött a kormányom, g29. A fékpedált még szokni kell de mindenképp jobb mint az előző thrustmaster dfgt ben volt.
Viszont a FFb től nem dobtam el az agyam, persze az még nagyon nincs beállítva, de összességében nem érzem hogy több infót kapnék az autóról, mint sima xbox kontrollerrel, kicsit összevissza érzés... A rázókövek meg majd kirántják a kezemből a kormányt. Ez csak azért is vicces mert a driverben van külön AC setup, de még sincs optimalizálvaAz AC fórumon pedig már le is lomboztak, mikor kijelentették hogy eléggé meg kell szenvedni hogy rendesen be lehessen állítani a FFbet
" You can't adjust dampening so it's always 100%. You need to disable it or lower it in ini file. For a perfect driving experience you have to do more. There are some apps you should learn how to use them. Wheelcheck, Lut generator, and FFBClip. It's not difficult and you shouldn't be afraid
It will take you a few hours or maybe less to find the settings that you like"
Használta valaki ezeket az appokat? Esetleg nem tud egyszerűbb beállítást amivel könnyebben el lehet boldogulni?
Aminek viszont örülök hogy mégsem olyan eszeveszettúl hangos, mint amilyennek mondták, a rázóköveknél mondjuk kattog, de ha azt sikerül megoldani, akkor teljes mértékben elfogadható "zajt csap" majd.
-
KRi2
aktív tag
Kedd este kis Lotus 25-ös bolyozás.
Következő bandázós, bolyozó esténken a kis porszkáló Lotus 25-öst vesszük kezelés alá. Viszont a pályára tévedhet két traktor is. Safety car. Akinek a régi járgány nemjönne be, mankónak, ott lesz két SUV, sok lúd hátha disznót győz alapon. Lássuk ki a főtroll, de maradjon minden sportszerű! Pálya a rövidített BrandsHatch Indy változata lesz. Gyertek!
[link] -
neilszab
őstag
válasz
urbi107 #8415 üzenetére
Folyamatosan fejlesztik az engine-t a készítők, így ha jön egy új funkció/megoldás, akkor azt a moddereknek is le kell követniük, különben vmi nem fog működni az aktuális legújabb AC verzióval. Legutóbb például volt egy olyan újítás, ami a hangokat érintette, ezért olyan mod-okat érdemes keresni, amiket azóta szintén frissítettek.
A RaceDepartment egy egyik legminőségibb mod forrás, ott a frissítési dátumok is nyomonkövethetők.
-
urbi107
tag
Ti honnan szoktatok auto modot letölteni?
Egy csomó letöltött autónál ,nem szokott lenni hang külső nézetben.Pl: A vfts-nél sincs.
Mivel lehet orvosolni? -
KRi2
aktív tag
Annak sincs köze a grafikához. Replay minősége olyan mint pl mp3-nál a bitráta. Minél több ponton rögziti a zenét, annál pontosabb, tisztább lesz a zene. Replaynél minél nagyobb a felbontás annál több ponton rögzíti az autók helyzetét (de ebben benne lehet a kormányeldordulás, pedállok állása, törés stb mintavételezése is).
-
KRi2
aktív tag
válasz
trialboj #8411 üzenetére
A visszajátszás zöme azt rögzíti hogy melyik időpontban melyik kocsi hol jár. Grafikai beállításokhoz semmi köze.
Ha lelassítasz tudsz esc-el kilépni a boxba. Alt+F4-el egyből kiugrik a játékból a főmenübe. Hotkey nevű programmal tudsz iirni szkripteket, az inkább bill-egér programozásra van, de létezik direkt (xbos-os) kontrollerre is ilyen progi, de most nemugrik be a neve, googlizd ki.
-
trialboj
őstag
A múlt heti porsche spa kombót eléggé begyakoroltam /1,48,3 - de ez az ördög szekere, többet táncolt mint tapadt / szóval felnéztem online kipróbálni magam a publik szervereken.
Spa bmw gt2 kombóval toltam pár versenyt, és nagyon jó ráéreztem a rajtokra mert brutál jól ment. 10/12 helyről rajtoltam és először 5. nek majd köv futamon 3. nak jöttem fel első kör végére. Meg is lepődtem mert eddig még 1 db rajtom nem volt ahol valahogy ne böktek volna meg vagy estek volna be elém. Egy ideig tartottam magam, de nagyon unalmas volt légüres térben menni, és mivel utolérni nem tudtam senkit, elkezdtem lassítani, hogy felérjen valaki, akin/vel gyakorolhatom a védekezést... (ki is löktek elég hamar)
A visszajátszásokat elmenteni mennyire bonyolult? Ha nem full grafikán játszom, akkor azt a gyengébb minőséget menti el? gondoltam készítek belőle egy kis összeállítást, mert ez a legizgalmasabb része a versenynek.
Illetve másik gyors kérdés:
A pályáról csak az esc gombbal tudok kilépni... ezt át lehet rakni a controllerre valahogy, hogy ne kelljen a bill miatt állandóan felkenem a fotelből?
-
#70869248
törölt tag
szétlöktem a verzuszt
..azaz valami hülye beszabadult a Mitsu vs. Subaru mókára és elcseszett felfutó áttétellel elbarmolta a mókát.
youtube -
csana
senior tag
Sziasztok!
Próbálom beüzemelni nálam a Real Head Motion -t, és bár jó helyre másoltam a mappát, és AC előtt indítottam a történetet, mégsem működik az effektus a játékban. Valaki aki képben van a RHM-ben fel tudna homályosítani, mi lehet a gixer?
Thx
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
trialboj #8400 üzenetére
én spec inkább autózok.
most ezzel:
youtube/WRC Polo
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Automata kávégépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- További aktív témák...
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest