Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
F.B.I.
veterán
Egy kis tapasztalat megosztás, Alldocube iPlay 30 pro - ról: DIGI SIM - el van wowifi, megy rendesen a 4G, kijelző fényerő, nagyon brutál árához képest (Mi Note 10 Lite, Poco X3 mellett) fél fényerőn, napfényben is használható az utcán (nem direkt napsütésben), szobában, 1/4 fényerő is elég.
Hangerő megfelelő, BT hangerő korrekt, maximális hangerőt már nem bírja a fülem (Edifier X3), a hang azonban minimalisan késik. Netflix, HBO Go minősége, hiába nem fullHD, teljesen vállalható, éles képet ad már 30 cm-ről. Üzemidő, játékkal, filmmel (nem volt netezés eddig) 8 óra wifin.
Holnap éles, egész napos 4G teszt lesz, majd írok mit bír.
Tényleg minőségi cucc, ár-értékben kiváló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Háztartási gépek
- Villanyszerelés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Arc Raiders
- Jogász topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Apple iPad Air 2025 11" 1TB Cellular (MCG84HC/A)