Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47106) X2N válasza Abu85 (#47101) üzenetére


X2N
senior tag

Nem, a raszterizálás az még mindig nem sugárkövetés. Real time alatt azt értem hogy van az a kártya mennyiség aminél már olyan gyorsan renderelsz hogy nem kell várni a képre sugárkövetésnél. Mint itt 4db Titan X-el. Most már ott kellene tartanunk hogy ugyanezt 4db RTX2080Ti valós időben csinálja mindenféle zajosodás nélkül amikor mozgatod a viewportot a dedikált rt rész és a denoiser miatt. Persze ez nem game engine, de ezt akarnák elérni a játékfejlesztők, és itt nincs lebutítva semmi a sugárkövetésnél. Mivel jelenleg nincs elérhető teljesítményű vga ami ezt egymaga megoldaná, így kézenfekvő lenne a több gpu.

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.