Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30309) Raymond válasza Abu85 (#30306) üzenetére


Raymond
félisten

Oh no, nehez a munkam!!! :O Ez most valami ujdonsag? Tudol hol volt azert picit tobb okuk sirasra? PS2-nel ahol mindent magad irsz japan dokumentacio alapjan... Na mindegy, a lenyeg hogy vagy hasznalsz high-level API-t ahol a management (es egy csomo mas kenyelmi funkcio) az API altal van megoldva vagy hasznalsz low-level API-t es magad irod meg. Mindegyiknek megvannak az elonyei es hatranyai, az hogy melyik milyen kihatassal van rad attol fugg milyen szinten vagy es hogy mit var el a motor ugy alltalaban. Egyik nagy motort iro es csiszolo csoportnak sincs gondja egyikel se.

Terj vissza par honapot/evet - amikor a DX12-t es a Mantle-t nyomtad akkor minden arrol szolt hogy a nem custom management szar dolog es mindenki sajatot akar irni bla bla bla. Mert az illett bele az agendaba. Most itt van a DX12 es a Vulkan, lehet csinalni amiert sikitottal, most nem jo? Meg nehez? Ja hogy most mast kell nyomni es valahogy elmagyarazni hogy az ami mellett az utobbi par evben itt harcoltakl az nem egeszen ugy van?

Az a helyezet hogy ezek itt meddo semmit nem mondo "vitak", mert egy alternativ valosagbol irsz, raadasul egy bizonyos nezopontot kepviselve. A valosagban meg az van hogy ezek a dolgok mindig is itt voltak egyik vagy masik formaban es a cegek megoldjak mert meg kell oldani. Foleg manapsag, amikor mar nem kismillio kulon szigetkent megy a dolog hanem par ceg par csoportjanal koncentralodik gyakorlatilag az osszes komolyabb tudas es a tenyleg nagy szakertok vagy tehetsegek is csak ebben a szuk korben mosognak evek ota, itt mennek a komoly fejlesztesek. Az EA kigyomlalta az osszes jo fejlesztot az osszes studiotol akiket felvasaroltak es azok csiszolgatjak a Frostite-ot, Ubi ugyanezt csinalja a studiojaval, a Sony-nal mar regen ez van, naluk nem volt sok valasztas a PS3-al, valamit kellett adni az embereknek maskepp teljes bukta lett volna a dolog.

Nem latom sok ertelmet ennek, hanyagolom is a jovoben. Remelem sikerul, parszor mar megprobaltam, de azert van hogy nehez elmenni a tenyleg nagy suletlensegek mellett.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.