Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19077) #45185024 válasza Malibutomi (#19076) üzenetére


#45185024
törölt tag

Igaz nem engem kérdeztél de én is elmondom a véleményem :)
Az rengeteget számítana ha a nem látható háromszögeket előre kiszűrné a rendszer, ezzel jó sokat foglalkoztak régen a motrok, ez akár hozhatna nagyon sok időt is a kártyának ha textúrázás meg fényhatásokat megússza a kártya , de csak bizonyos esetekben, a minél komplexebb esetekben.
Ha egy grafikus Low Poly val dolgozik 30 FPS-en a motorban akkor nem sokat ér az egész.
Ha lesz ilyen és jól sikerül az ad az ilyen összehasonlító FPS táblázatoknak nagyon mert 3 eltérő játéknál teljesen máshogy fognak beállni a kártyák. Aztán az 500 as sorozatn meg majd jobban optimalizálja az egészet és jobban összedolgozik a motrokkal és majd ott fog kb tökéletesen futni mindenen.
De ha egy ilyen rendszert behoznának a másik oldalon meg nem, akkor megint arról fog szólni a történet hogy ki írja a játékot és melyik kártyán szeretné hogy jól fusson a dolog. Mindent ki lehet használni meg ki is lehet kerülni.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.