Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18286) Abu85 válasza TTomax (#18283) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

VR-re is kell sok memória. Ellenben sokkal jobban kell egy olyan szoftverréteg, amely az aktuális API-k VR-re vonatkozó limitációit valahogyan lecseréli. Az AMD Mantle interoperability-vel dolgozik. Csak és kizárólag azért tudnak olyan késleltetést elérni a LiquidVR-ben amilyet, mert van egy Mantle-jük. A többiek azért nem tudják ezt, mert nincs saját API-juk kicserélni a D3D/Vulkan/OpenGL input assemblert. Addig nem is fogják elérni az AMD késleltetési értékeit, amíg a Microsoft és a Khronos elő nem áll a VR-re tervezett API-kkal, vagy nem csinálnak maguknak egy saját API-t.
A VR tökéletes működését PC-n ma 80%-ban szoftveres tényező akadályozza, aki ezeket limiteket valahogy, bárhogy le tudja cserélni, hardvertől függetlenül előnyt kap.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.