2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

SLI vs Crossfire megateszt

  • (f)
  • (p)
17. oldal
Írta: |

Újra egy nagyszabású VGA teszttel jelentkezem: íme a Multi-GPU rendszerek csatája és története!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - DX9 era - Counter Strike Source

Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2004. október 7.
Mérési módszer: 1

A népszerű Half-Life sorozat második (és egyben sajnos mindmáig utolsó) epizódja által használt Source motor kiváló optimalizáltságával és a kor színvonalán nagyszerű képminőséget produkáló grafikájával méltán lett népszerű a játékfejlesztők körében. Eredetileg a Lost Coast című kiegészítő benchmarkjával szerettem volna mérni, de abban nem működött a Crossfire, ezért be kellett érnem a kisebb megterhelést jelentő Counter Strike-kal (az alapjáték ugyanis nem tartalmaz Benchmarkot).

A Source motor annak idején kiemelkedően ATI-párti volt, ám ebben a tesztben már az NVIDIA megoldásai zsebelték be a győzelmet. Az engine-ben található egy limit 300 FPS-nél, ezt a határt a kisebb felbontásban a kártyák többsége megközelítette, a 7900 GTX SLI pár pedig Full HD-ban is közel járt hozzá.

Multi-GPU skálázódás 2 GPU-val (1 GPU-hoz viszonyítva)

Skálázódásban is az SLI a jobb, bár az X1950 Pro ezúttal be tudott ugrani a limitbe futó 7900 GTX elé. A lista végén szokásosan az X1950 XTX áll, melynél gyakorlatilag semmilyen gyorsulást nem hozott a második kártya beszerelése.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

17. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.