2018. december 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

SLI vs Crossfire megateszt

  • (f)
  • (p)
44. oldal
Írta: |

Újra egy nagyszabású VGA teszttel jelentkezem: íme a Multi-GPU rendszerek csatája és története!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - DX11 era - Project Cars

Műfaj: Autóverseny szimulátor
Megjelenés: 2015. május 8.
Mérési módszer: 2

Másik káprázatosan szép autószimulátorunk a Project Cars, mely sajnos nem kapott beépített Benchmarkot, ezért a mérést FRAPS segítségével végeztem egy adott verseny rajtprocedúrája alatt.

Míg az Assetto Corsa a Radeonoknak kedvezett, addig ebben a játékban taroltak a GeForce-ok. 60 FPS kornyékén processzorlimitbe futunk, ezt az eredményt még 4K-ban is elérte a két legerősebb összeállítás. A Radeonok ehhez képest kicsivel 50 FPS fölött már mintha falba ütköztek volna, ráadásul a több GPU-s Terascale 2-es konfigurációk is nagyon gyengén szerepeltek, bizonyos kisebb modelljeik pedig 4K-ban erősen belassultak, ami a GeForce-okra nem volt jellemző ilyen mértékben.

Multi-GPU skálázódás 2 GPU-val (1 GPU-hoz viszonyítva)

Skálázódásban is az SLI oldalán az előny, bár annyira gyengén azért a Crossfire sem szerepelt 2 GPU-val. A két legerősebb típus zárta a sort, melyeken kifogott a processzorlimit.

Multi-GPU skálázódás 3 GPU-val (2 GPU-hoz viszonyítva)

Ahogy a legtöbb autós játék, úgy a Project Cars sem kedveli a 3 GPU-s konfigurációkat, de itt is jobban járunk az SLI-vel mint a Crossfire-rel. A GTX 480 meglepően jól szerepel, de nem panaszkodhatunk a 680-al sem, a többi kártyával viszont elhanyagolható gyorsulást, több esetben pedig lassulást fogunk tapasztalni.

Multi-GPU skálázódás 4 GPU-val (2 GPU-hoz viszonyítva)

4 GPU-val is tarol az SLI, mindkét típus szépen skálázódott, míg a Radeonok csak elhanyagolható mértékben gyorsultak, sőt az 5970 lassult is, alighanem a GPU-nként 1 GB VRAM miatt.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

44. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.