Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-03-18 13:02:18

LOGOUT.hu

Windows 10 Mobile (Windows Phone) felhasználók szakmai topikja. Off és warez tilos!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11572) blokad válasza werwin (#11571) üzenetére


blokad
senior tag

A készüléken kapcsoljuk ki mind a Wifi, mind a mobilhálózatos internetet (hogy pontosan miért van rá szükség, azt nem tudjuk, tegyünk így)

A telefont csatlakoztassuk az USB kábellel a géphez, majd ellenőrizzük, hogy tényleg látja-e.

Ha a telefont látja a gép, menjünk a frissítés részhez. Beállítások -> Telefon, és a bal oldali menüben található a frissítés menüpont.

Készüljünk elő arra, hogy megszakítjuk valahogy a számítógépünk internetét, lehetőleg minél egyszerűbben és hatásosabban. Nem ajánlom a szoftveres megoldást, mert ott nem azonnal történik meg a dolog. Inkább hardveres úton járjunk el, például: UTP kábel, vagy éppen Wifi adapter kihúzása. Ahol ez nem oldható meg (laptop + beépített wifi) esetleg próbáljuk a hardveres wifi kikapcsoló gombot – ha van, vagy egyenesen a routert kapcsoljuk le.

Amikor rányomunk a Zune-ban a frissítés pontra, akkor kell megszakítani az internetet. Itt több taktika is van, egyesek szerint azonnal meg kell szakítani a kapcsolatot, de van ahol a 2-3 másodperces várakozást javasolják. Mi a középutat választottuk, és olyan 2 másodperc után szinte “kitéptük” az USB-s wifit a gépből.
Ha jól csinálunk mindent (és szerencsénk van), akkor a Zune hibaüzenet helyett (“frissítés nem érhető el”) szépen kiírja, hogy talált új frissítést a telefonhoz, és megjelenik a frissítés gomb is. Mellékesen még a telefonon is jön egy értesítés, hogy új frissítés érhető el.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.