Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72551) headhunter válasza Livius (#72539) üzenetére


headhunter
addikt

(#72552) Toth_Jani válasza net91 (#72549) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Csinálj egy mérés a fast.com oldalon is garantáltan más értéket fog adni. :)
Az igazi tempót úgy látod ha a Google drive-ról letöltesz valami nagyot, azok a szerverek kihajtják a hálózatból amit elbír.

[ Szerkesztve ]

(#72553) viktorhu válasza net91 (#72549) üzenetére


viktorhu
veterán

Mindegyik valós valamennyire, több tényező is befolyásolja a mérést. A lényeg, hogy ezek szerint megvan az 500 megabites kapcsolatod.

(#72554) norberto_th


norberto_th
aktív tag

[link]

Erről lehet tudni azőta valamit? Eltelt lassan 1 év es semmi, a mostani sd minőség nevetséges, pedig szuler műsorok mennek rajta. :F

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#72555) ztsoft válasza norberto_th (#72554) üzenetére


ztsoft
őstag

Ahogy a Discovery több csatornája is elérhető HD minőségben (DTX, Science), és mégsem kerül be. Úgy ez sem fontos a szolgáltató(k)nak.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#72556) #19617792


#19617792
törölt tag

A következő problémám van már hetek óta a UPC hálózatával. (27-es körzet)
Utóbbi pár héten minden nap, egész nap rossz a hálózat, upstream irányban elég durva (10%+) packet loss van, ingadozó pinggel, pl: (és ez egy random mérés)

Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát? Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát, mert ez igy használhatatlan. (arra is gondoltam, hogy fb üfsz-t naponta spammelem ping loggal).

Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.
Ez édeskevés, mert az átlagmancikának nem fog feltűnni hogy rossz a hálózat, mert ha csak tekerem a facebookot, instát, index.hu-t stb akkor nem tűnik fel - akkor főként letöltés van, upstream irányban nincs jelentős forgalom...

Próbáltam már:
- restartolni a modemet
- factory reset is volt
- hideginditani (kikapcs-vár-bekapcs)
- ki-behúzni a koaxot

[ Szerkesztve ]

(#72557) kabelmania27 válasza #19617792 (#72556) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyenek a modemértékek?
Nézd meg elérhető-e a modemüzemmód ha nem akkor my upc oldalon vagy 1221-en kapcsold ki az ipv6-ot.

(#72558) Watercolour válasza #19617792 (#72556) üzenetére


Watercolour
aktív tag

>Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát?
>Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát
>Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.

Közöld a telefonos hibabejelentővel, hogy tisztában vagy a jogaiddal, tudod, hogy a szolgáltatónak a bejelentéstől számított 72 órája van a probléma megoldására (és nem a hibajavítás megkezdésére!), és igényt tartasz a neked ilyen esetben járó kötbérre. Erre az ügyfélszolgálatos papírforma szerint azt fogja hazudni, hogy "külső hálózati hiba esetén nincsen 72 órás javítási kötelezettségük", ami egy szemenszedett hazugság, de a UPC-nél ez a szokásos ügymenet. Erre válaszold, hogy ez sehol sem szerepel az ÁSZF-ben (ha szerinte igen, mondja meg, hogy pontosan hol), illetve a vonatkozó törvényekben, és továbbra is kéred a kötbért, valamint a felügyeleti szerveikhez fogsz fordulni azért, meg megpróbáltak félrevezetni, és ezzel korlátozni téged jogaid gyakorlásában. Tapasztalatom szerint csak így képesek megfelelő figyelmet fordítani egy elhúzódó hiba kijavítására. Továbbá javaslom az ÁSZF tényleges áttanulmányozását.

Edit: Még valami:
Ragaszkodj hozzá, hogy a hibajegyedet NE zárják le, mert a probléma nincsen kijavítva. A szokásos ügyféllehúzási procedúrájukhoz hozzátartozik az is, hogy lezárják a hibabejelentésed, és a "külső hálózati hibát" "majd javítják", és azzal, hogy felvették a "külső hálózati hibát" javításra, véleményük szerint teljesítették a veled szemben álló hibajavítási kötelezettségüket. Ez természetesen szintén hazugság, erre is tegyél panaszt, és közöld az előbbiekben leírtakat.

[ Szerkesztve ]

(#72559) #19617792 válasza kabelmania27 (#72557) üzenetére


#19617792
törölt tag

Ilyen értékeket látok, modem mód elérhető, csak nincs másik eszköz, amit mögé köthetnék.

Downstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) SNR (dB) Modulation Channel ID
1 402000000 4 38 256qam 7
2 354000000 3 37 256qam 1
3 362000000 4 38 256qam 2
4 370000000 4 38 256qam 3
5 378000000 5 38 256qam 4
6 386000000 4 38 256qam 5
7 394000000 4 38 256qam 6
8 410000000 4 38 256qam 8
9 418000000 4 37 256qam 9
10 426000000 4 37 256qam 10
11 434000000 4 37 256qam 11
12 442000000 4 37 256qam 12
13 450000000 5 38 256qam 13
14 458000000 6 37 256qam 14
15 466000000 6 38 256qam 15


Downstream bonded channels
Channel Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Locked 38.605 618389312 12
2 Locked 37.636 615691542 27
3 Locked 38.605 615692311 14
4 Locked 38.605 615697933 20
5 Locked 38.605 615694018 15
6 Locked 38.605 615687387 17
7 Locked 38.983 615698444 18
8 Locked 38.605 615689092 15
9 Locked 37.636 615694297 9
10 Locked 37.636 615698854 14
11 Locked 37.636 615699724 17
12 Locked 37.636 615695444 19
13 Locked 38.605 615687119 17
14 Locked 37.636 615691326 26
15 Locked 38.605 615672055 28034

Upstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulation Channel ID
1 53200000 44 5.120 64qam 10
2 46600000 45 5.120 64qam 9
3 40000000 45 5.120 64qam 8
4 33200000 46 5.120 64qam 7


Upstream bonded channels
Channel Channel Type T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 1 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0

ConnectBox felületén nem látok IPv6 cimet, ennek ellenére lehet IPv6 cimem?

test-ipv6.com, ez az oldal azt mondja, nincs IPv6 cimem.

[ Szerkesztve ]

(#72560) kabelmania27 válasza #19617792 (#72559) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak a modemértékeke. Nézd meg, hogy az F csatlakozók nincsenek-e kilazulva a modemnél és az osztónál.

(#72561) tomp válasza Watercolour (#72558) üzenetére


tomp
félisten

Én anno úgy közöltem a kötbér igényt, hogy "az NMHH alapján a részleges szolgáltatás kiesés miatt kötbérre tartok igényt". Az ügyintéző csak annyit reagált rá, hogy rendben rögzítette az igényt. :DDD

(#72562) #42556672 válasza Watercolour (#72558) üzenetére


#42556672
törölt tag

Az én UPC tapasztalatom:

- A hibajegyet akkor is lezárják ha kéred, hogy ne, mert a MODEM áramtalanítása után percekig rendben működött :-) Így ha fél órára rá jelentkezett ugyanaz az szerintük már új hiba.
- Én minden hibabejelentést az eredeti hibajegy számával kezdtem és kértem, hogy nyissák újra, mindig írásban
- Miután az utolsó szögig mindent kicseréltek a 4. 8-12 legyek otthon című muttaványra beintettem, erre bepróbálkoztak a nem vagyok együttműködő című dumával
- Kikértem az ügyintézős bejelntéseim felvételeit ahol minden esetben kimondattam mindent az ügyintézővel és jeleztem hogy ez a későbbi panasz miatti hangfelvétel okán kérem
- Aztán feljelentettem őket az NMHH-nál mire kifizették a kötbért ami addigra volt kb 30.000 HUF majd másnap felmondtam az összes szolgáltatást

Valószínűleg a többi sem jobb, de én ezzel jelzem az elégedetlenségem.

Szóval a javaslatom hogy az első trükkre nyomd fel őket mert különben magasról tesznek rád. Arra játszanak, hogy úgysem veszed a fáradtságot hogy utána járj...

Amióta a Voda megvette őket azóta olyan mélyrepülésben vannak, hogy beleálltak a földbe :-( pedig előtte sem voltak egy matyóhímzés.

(#72563) djentleman


djentleman
kezdő

sziasztok!

Segítséget keresek az alábbi hiba megoldásához:

UPC, Ubee evw3226 modem, 240/20, csak az én gépem csatlakoztatva kábelen + 2 telefon védett wifin.
Router nincs.
Asus Z-170A, 6600K, 2x4gb ram, 1050ti, ssd, win10 pro, minden driver naprakész.

Hiba:
Battlefield 4: 2-3 percenként 1-2 másodperc lag, oldalt megjelennek az ikonok, hogy kapcsolat szakad.
Random jön elő a hiba, van, hogy hetekig nincs, van hogy hetekig folyamatosan. Most épp már legalább 2 hete szinte játszhatatlan. 1 éve már tapasztalom, de ilyen rossz még nem volt.
Porttovábbításokat megcsináltam, amit írnak BF4-hez.
Ha mindent kikapcsolok (Eset és egyéb háttérben futó alkalmazások), akkor is csinálja.
Helikopterezem(nék) leginkább, így különösen zavaró.

Valaki találkozott ilyennel, javaslat? Köszi.

(#72564) ates2 válasza djentleman (#72563) üzenetére


ates2
senior tag

Nos az a probléma,hogy UPC GW nem minden csomagra válaszol és ezért látsz néha 1000-2000ms-t viszont nekem meg magyarázták hogy attól a csomag elér oda ahova és vissza is csak UPC GW nem válaszol az ICMP-re,amit nálad látni nálam is az van ha pingelek egy IP-t viszont geci zavaró,hogy UPC GW néha nem válaszol így nem tudom ellenőrizni a hálózatot,hogy jó e vagy nem :p
Tehát: ha amit küldesz csomag első hopnál és elér a végére és látod,hogy a csomagok ugyanazok akkor nincs csomagvesztés :p

Viszont egy mezei home user mint te én csak akkor tud ki indulni,hogy pingelget IP-t és azt nézi viszont ahogy látod GW nem mindig válaszol és ez igen zavaró mert nem tudni mi a gond...Tehát hinnem kell UPC-nek,hogy ami ott kileng 3500ms az nem zavar semmibe...modem értékek jók,le/feltöltés jó.

Példa:

[ Szerkesztve ]

(#72565) PioDVD válasza #42556672 (#72562) üzenetére


PioDVD
senior tag

Mondhat i random a kötbér dolog. Nálam pár éve nem volt, pedig kb. 1 hétig szakadozott a net. Akkoriban nagy fájlokat kellett feltöltenem melóhelyre, nem volt öröm. Minden bejelentés külön jegy, mikor jó lett végre, letagadták a tömeges hibát is és azt is, hogy az oszlopokon végigmentek, megkeresni és cserélni egy hibás cuccot. Írtam a hatóságnak, visszaírtak, hogy fizessek illetéket, hagytam a fenébe.

Most a szomszédnál volt gond, valami a upc-nél is volt, de volt közben szar (előfizetői) elosztó is, meg hogy a szomszéd kérte, hogy most bő hétig ne jöjjenek, a végén meg kötbért kapott az első perctől.

(#72566) kabelmania27 válasza djentleman (#72563) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Milyenek a modemértékek?

(#72567) djentleman válasza kabelmania27 (#72566) üzenetére


djentleman
kezdő

Sajnos nem tudom, hol lehet megnézni?

Így néz ki játék közben:
https://www.youtube.com/watch?v=HQmPGLxLEjs
A komolyabban érezhetőket a leírásban kiemeltem.
Ennél szokott rosszabb is lenni...

@ates2 köszönöm a választ, de nem értem :)

[ Szerkesztve ]

(#72568) Sanyaaa26 válasza #42556672 (#72562) üzenetére


Sanyaaa26
senior tag

Nálam anno fél évig nem oldottak meg egy problémát, valószínű el is felejtették, 120.000 kötbért kaptam.
Saját maguktól írtak, hogy ez jár, nem akartam elhinni, na mos már nincs ilyen mindent azonnal lezárnak.
Nekem azt is lezárták, ami még csak a következő napi kiszállás volt, mondom ez komoly, szóvá is tettem hogy ez hogy is működik mert én egy munkalapot nem láttam, nem írtam alá....
Az a baj onnantól vesznek komolyan ha a fogyasztóvédelemmel elkezdesz dobálózni, most már engem is komolyan vesznek, nincs is lezárva a hiba...

(#72569) kabelmania27 válasza djentleman (#72567) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kapcsolat menüpont utána a lefelé és felfelé értékek.

(#72570) djentleman válasza kabelmania27 (#72569) üzenetére


djentleman
kezdő

(#72571) kabelmania27 válasza djentleman (#72570) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg, hogy elérhető-e a bridge mód, ha nem my upc oldalon vagy 1221-en kérd vissza az ipv4-et.
50körül van a feltöltési érték ezért nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

(#72572) djentleman válasza kabelmania27 (#72571) üzenetére


djentleman
kezdő

A bridge mód váltást nem találom. Hol kéne legyen?
Router volt már kötve a modemre és működött vele a net (ugyan úgy laggolt), ha minden igaz ez azt jelenti, hogy bridge módban volt a modem.
Az utcáról bejövő kábel a fényképen látható elosztóba megy.
Innen közvetlenül a modembe és 3 tvbe.
Más elosztó, erősítő, csillapító nincs bekötve.

(#72573) dombila válasza #19617792 (#72556) üzenetére


dombila
senior tag

Ugyanez a ping nálam - a IV. kerületben, Cisco modemmel - teljesen hibátlan. Nincs kimaradás, minden válasz 9-13 ms közötti.
Szerintem a hiba vagy körzet vagy eszköz függő.

(#72574) kabelmania27 válasza djentleman (#72572) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendszer menüpontban van a router/bridge mód.
Osztó jófajta, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók az modemnél és az osztónál.
Modemújraindítás után nem javul?

[ Szerkesztve ]

(#72575) djentleman válasza kabelmania27 (#72574) üzenetére


djentleman
kezdő

Megvan, tudom változtatni router és bridge között. Router volt beállítva.
Bridgre váltottam és indítottam közben a tesztet.
Többször próbáltam az újraindítást. Vártam 1 órát is kikapcsolt állapotban, nem segített.
Kábeleket kézi erővel szorítottam (pár éve egyszer fogóval betéptem a modembe egy kábelt)

(#72576) kabelmania27 válasza djentleman (#72575) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

ipv4-ben van a modem.
Ha csak a játéknál van probléma akkor lehet a játékszervernek van netproblémája, meg kellene nézni másik játékkal esetleg paranccsor ping upc.hu -t vagy pigplotter program. Érdemes elindítani karbantartó programot pl wiseregistry spyboot ccleaner hátha javul. Ha ennyi ideje akad érdemes lenne bejelentened a problémát lehet beázás vagy más hibától van.
Amennyiben napok múlva sem javul még azt tudod csinálni, hogy a négyes osztót kicseréled egy kettesre (bejövőre kettes egyik kimenet modem másik hármas) és egy hármasra közéjük mehet egy ilyen, így a modem értékek javulnak. Kézzel is jól meglehet húzni az F csatlakozót.
Ha találsz hardveraprón olyan cisco (3208 3212 3925) modemet ami a UPC-nél működött megpróbálhatod.

[ Szerkesztve ]

(#72577) djentleman válasza kabelmania27 (#72576) üzenetére


djentleman
kezdő

A szerver rendben van (ismerősök is használják gond nélkül)
Még folyamatos online kapcsolatot igénylő Java alkalmazásnál tapasztaltam, hogy kidob ok nélkül, majd újra tudok csatlakozni.
Máshol nem éreztem még.

Ccleanert szoktam használni, de kipróbálom a többit is.

Elosztók vannak itthon, bár pont a UPC-s technikus cserélte le a 2-es 3-as elosztót.

Próbálkozom, később jelentkezem az eredménnyel.
Köszönöm szépen a segítséget!

(#72578) kabelmania27 válasza djentleman (#72577) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kettes osztó kevesebbet csillapít mint a négyes, így javulnának az értékek.
Nincsmit.

[ Szerkesztve ]

(#72579) Livius


Livius
őstag

Sziasztok, arról tudtok valamit, hogy egyes szolgáltatók miért nem támogatják azt, hogy pl én magam a Google DNS-t használjam és átállítsam magamtól? Lenne valami különleges szolgáltatásuk a saját DNS szervereiken amúgy? Vagy inkább full sötétségben vannak, hogy ez mire való, és inkább hazudnak valamit az ügyfélszolgálaton erről, hogy miért használjam inkább a sajátjukat?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#72580) blakey válasza Livius (#72579) üzenetére


blakey
titán

Melyik szolgáltató nem engedi? Szerintem csak rossz firmware eredménye lehet.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72581) kali válasza Livius (#72579) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Bár én nem találkoztam még olyan szolgáltatóval, ahol nem lehet megvalósítani a felhasználó által a DNS értékek módosítását, de valahol érthető, ha a szolgáltatók a sajátjukat preferálják, hiszen annak a működésére vannak kihatással, probléma esetén azt tudják orvosolni, a külsős működését viszont nem befolyásolhatják.

(#72582) Livius válasza blakey (#72580) üzenetére


Livius
őstag

Nekem minden működik, de hallottam már olyat, hogy nem ajánlják, csak a sajátjukat, és ezért nincs is lehetőség a csoda minőségű szolgáltatós eszközökben ezt állítgatni.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#72583) blakey válasza Livius (#72582) üzenetére


blakey
titán

Eddig mindenhol sikerült átállítani, az ajánlás meg más téma, persze, hogy nem ajánlják. Azért van sajátjuk, hogy lehetőség szerint azt használják és azon keresztül menjenek a bitek. :)

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72584) viktorhu válasza blakey (#72583) üzenetére


viktorhu
veterán

Kábeles telekomos Sagemcomon biztosan nem lehet.

(#72585) kranazoli válasza Livius (#72582) üzenetére


kranazoli
senior tag

Maga a Compal Router hulladék e téren (is). Nem egy Cisco...
Globálisan nem tudsz benne DNS szerver-eket módosítani.

De a TCP/IP-nél igen. Manuálisan. Ha nem tudod, hogy YT, How to use, set 1.1.1.1, or Google DNS, stb...

AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64

(#72586) Livius válasza kranazoli (#72585) üzenetére


Livius
őstag

Nagyon jól tudom hol lehet a DNS-eket állítani, jelenleg én a saját gépemen az IPv4 protocol alatt állítom be, mivel a CB nálam router módban van. A kérdésem csak annyi volt, hogy tud e valaki valami normális érvet arra, miért lehetetlenítik el, meg amúgy is miért zárkóznak el attól egyes szolgáltatók, hogy én magam átállítgassam át más DNS szolgáltatóra.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#72587) Intruder2k5 válasza Livius (#72586) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mert többnyire amit el lehet állítani, azt valaki el is fogja állítani, még akkor is ha nem ért hozzá. Aztán megy az ügyfélszolgálatra ríni, hogy nincs internet. Nem lehetetlenítik el a custom DNS használatát, de törekszenek a minél egyszerűbb és üzembiztosabb konfigurációra. Aki meg ért hozzá, az így is meg tudja oldani.

(#72588) kezo0


kezo0
addikt

Helló, nektek is "Bad request"-et dob a www.upc.hu?

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#72589) Intruder2k5 válasza kezo0 (#72588) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen. Ahogy nézem a linket, mintha be akarna léptetni valahova, de ez nyilván nem sikerül neki (nincs is semmilyen UPC accom), aztán a 7665 karakteres linkből lesz egy Bad Request.

[ Szerkesztve ]

(#72590) gduck válasza kezo0 (#72588) üzenetére


gduck
addikt

Igen!

(#72591) kezo0 válasza Intruder2k5 (#72589) üzenetére


kezo0
addikt

( + gduck) : Megnyugtató. :D

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#72592) Gubek-Einste válasza kezo0 (#72588) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Most már rendesen bejön.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72593) Rage47


Rage47
veterán

Kapok én is ilyen csodaConnectBoxot. Mondták is múlt héten, hogy 10 napon belül jön a futár vele, de azt nem hogy csak 1 SMS-t kapok a futárcégtől aznap, mikor jön :D Így esélyem nincs átvenni, GRAtulálok. :(

(#72594) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Próbálkozott már valaki olyannal vagy cisco box ot adnak vagy viszlát?
Kaptunk anno másodiknak egy horizon t de használhatatlan...

Hűségidőmet hogy tudom csekkolni?

:R

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#72595) kabelmania27 válasza DonThomasino (#72594) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

My upc oldalon megtudod nézni a hűségidő végét.

(#72596) kranazoli válasza DonThomasino (#72594) üzenetére


kranazoli
senior tag

Nem fognak adni.
Egységes gépparkot akar a legtöbb telekommunikációs és IT cég is.

Horizon-t többször próbáltam cseréltetni. Nem adnak ki mást. A Compal Router helyett sem fognak. Vieatnami, vagy mi pöcsöm, olcsó húsnak híg a levele hulladék.

Ui.: Ezt úgy értem, hogy mint Router.

[ Szerkesztve ]

AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64

(#72597) DonThomasino válasza kabelmania27 (#72595) üzenetére


DonThomasino
veterán

Béna vagyok, segítenél merre van ?
:R

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#72598) pjen válasza DonThomasino (#72597) üzenetére


pjen
félisten

A szolgáltatásaidnál,még azt is kiirja mennyi kedvezményt vettél igénybe.

(#72599) Toth_Jani válasza pjen (#72598) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Azt bizony kiírja és nem szégyelli. :)
TV Comfort
Havidíj 2 500 Ft
Igénybe vett kedvezmény mértéke 32 914,99 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka 35 nap
Internet 500
Havidíj 3 299 Ft
Igénybe vett kedvezmény mértéke 35 000,01 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka 0 nap
Határozott idejű szerződés lejárata 2019.09.18

(#72600) fokukac válasza Toth_Jani (#72599) üzenetére


fokukac
nagyúr

és a legszebb, hogy picit lejjebb odaírják még ezt is:
Felhívjuk figyelmét, hogy Ön jelenleg olyan csomaggal rendelkezik, melynek vásárlásakor hűségnyilatkozatot írt alá. Így amennyiben szolgáltatását az új hűségnyilatkozatban szereplő hűségidőn belül lemondja, akkor az alábbi összeget számlázzuk ki.
Igénybe vett kedvezmény mértéke 46 831,42 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka 499 nap

(ez a TV)

és a net:

Felhívjuk figyelmét, hogy Ön jelenleg olyan csomaggal rendelkezik, melyet határozott idejű szerződés létrejöttével vett igénybe. Így, amennyiben a kiválasztott szolgáltatását a szerződésben megjelölt határozott időtartamon belül lemondja, akkor az alábbi összeget számlázzuk ki.
Igénybe vett kedvezmény mértéke 35 000,02 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka 0 nap

és még csak nem is konzisztens a kettő.
eszem megáll, de tényleg.

Pleased to meet you - hope you guess my name

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.