Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72562) #42556672 válasza Watercolour (#72558) üzenetére


#42556672
törölt tag

Az én UPC tapasztalatom:

- A hibajegyet akkor is lezárják ha kéred, hogy ne, mert a MODEM áramtalanítása után percekig rendben működött :-) Így ha fél órára rá jelentkezett ugyanaz az szerintük már új hiba.
- Én minden hibabejelentést az eredeti hibajegy számával kezdtem és kértem, hogy nyissák újra, mindig írásban
- Miután az utolsó szögig mindent kicseréltek a 4. 8-12 legyek otthon című muttaványra beintettem, erre bepróbálkoztak a nem vagyok együttműködő című dumával
- Kikértem az ügyintézős bejelntéseim felvételeit ahol minden esetben kimondattam mindent az ügyintézővel és jeleztem hogy ez a későbbi panasz miatti hangfelvétel okán kérem
- Aztán feljelentettem őket az NMHH-nál mire kifizették a kötbért ami addigra volt kb 30.000 HUF majd másnap felmondtam az összes szolgáltatást

Valószínűleg a többi sem jobb, de én ezzel jelzem az elégedetlenségem.

Szóval a javaslatom hogy az első trükkre nyomd fel őket mert különben magasról tesznek rád. Arra játszanak, hogy úgysem veszed a fáradtságot hogy utána járj...

Amióta a Voda megvette őket azóta olyan mélyrepülésben vannak, hogy beleálltak a földbe :-( pedig előtte sem voltak egy matyóhímzés.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.