Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72556) #19617792


#19617792
törölt tag

A következő problémám van már hetek óta a UPC hálózatával. (27-es körzet)
Utóbbi pár héten minden nap, egész nap rossz a hálózat, upstream irányban elég durva (10%+) packet loss van, ingadozó pinggel, pl: (és ez egy random mérés)

Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát? Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát, mert ez igy használhatatlan. (arra is gondoltam, hogy fb üfsz-t naponta spammelem ping loggal).

Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.
Ez édeskevés, mert az átlagmancikának nem fog feltűnni hogy rossz a hálózat, mert ha csak tekerem a facebookot, instát, index.hu-t stb akkor nem tűnik fel - akkor főként letöltés van, upstream irányban nincs jelentős forgalom...

Próbáltam már:
- restartolni a modemet
- factory reset is volt
- hideginditani (kikapcs-vár-bekapcs)
- ki-behúzni a koaxot

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.