Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129501) Tikakukac válasza Tikakukac (#129492) üzenetére


Tikakukac
titán

Meg is van, hát igen. Egyfelől a bekötős bácsi mondta, hogy most a melók 90%-a Vodáról átkötések, másfelől egészen komikusan más, hogy plusz 800 forint letöltésben 4X, feltöltésben 25x akkor sebesség, ingyen fixIP-ért.
Mintha a cégben mindenkinek 50% fizuemelést adtak volna kb. úgy örültek a hírnek :DDD

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129502) kabelmania27 válasza Laeresh (#129499) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Az üres kimenet problémát okozhat ezért az osztó helyére tegyél F toldót, ha nincs akkor a technikustól kérjél.
Modem értékek rendben vannak, jól van beállítva a hálózat.
Ha a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számona kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha kikapcsolt ipv6-al nem javul próbáld meg modem üzemmódban, amennyiben úgy jobb és nincs szükséged vezeték nélküli kapcsolatra a modem elindulása után első három vezetékesen csatlakoztatott eszköz kap ip-t, ha ennél több eszközt használsz vagy kell a vezeték nélküli átvitel vegyél gigabites routert.

[ Szerkesztve ]

(#129503) pinnacle válasza BaLee (#129491) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Akkor hagyom, ha úgysem tudok jobb árat kapni.

(#129504) BaLee válasza Toth_Jani (#129496) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Nekem TV premiumom van, most nézem mi jár a HD Extra csomaghoz, szerintem azokról volt szó. Egyikről sem hallottam még korábban.

(#129505) mike1334


mike1334
veterán

Nem kérdés, inkább csak tapasztalat, hátha egyszer valakinek jól jön majd:
Adott egy lg tv és vodafone media box. Semmi probléma évekig, tegnap bekapcsoljuk, és nincs hang. Disney+-on, külső hdd-ről filmnél van, szóval nem a tv a ludas. Minden beállítást átnéztem, frissítettem, újraindítottam...semmi. Neten keresgélve valaki írta, hogy hasonló problémánál segített, ha átdugta másik hdmi portba a boxot. Megcseréltem az xbox-szal...és van hang. Xboxon is...szóval nem értem (ja, előtte kihúztam a csatlakozót tv-ből, box-ból, majd visszadugtam, szóval nem csak kimozdult).

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#129506) Laeresh válasza kabelmania27 (#129502) üzenetére


Laeresh
csendes tag

Szia! Reggel hívtak hogy valamit konfiguráltak a routeren meg átrakták ipv4-re, utána igazából a legtöbb probléma megjavult, úgyhogy a technikus végül nem jött ki.

F toldót veszek, rárakom mindenesetre. Köszönöm a tippeket!

Most már csak az a probléma maradt vissza hogy nagy letöltési sebességnél visszaesik a letöltés 0b/s-re pár másodpercenként, erre valami ötlet esetleg? :)

Ha három madár lennék, láthatnám alulról, hogyan repülök magam után.

(#129507) kabelmania27 válasza Laeresh (#129506) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv! Nézd meg modem üzemmódban hátha stabilabb.

(#129508) boborján2


boborján2
aktív tag

Hurrá! Teljesen jól működij a szolgáltatás a mai bekötéssel.

Ja nem !

A szerelő nem jött ,tájékoztatást nem küldött senki. 4. óra letelte után kértek még 2 óra türelmet. Hát akkor sem jött. Ba...g nekem kell telefonálni ,hogy mi a ......van!? Ja bocs a szerelő nem ért ide. Legközelebbi időpont 1 hét múlva.

Így lehet maradok telekomos, mert ez így egy vicc.
És az ügyintéző tudomása szerint nincs bekötési határidő, tehát ha 1 hét múlva le.....at ismét a szerelő én akkor sem tehetek semmit. És ezt eljátszhatja korlátlan ideig akárhányszor.
Persze a 12ezer forintot a megrendeléskor azt azonnal be kellett fizetnem.

Szóval a tököm tele a vodafonnal ,pedig még be sincs kötve.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129509) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Olyan problémám can, a vezetékes telefonalaskor engem akadozva hallanak, én jól hallom. Modem újra lett indítva, jobb ötletem nem volt. Esetleg más?
Ügyfélszolgálat, csak zenél.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#129510) Intruder2k5 válasza pkaresz (#129509) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Torrent feltöltés nem megy közben?

(#129511) pkaresz válasza Intruder2k5 (#129510) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia.
Nagyon kevés, de megy 200kb al.
Négy film de nem tölti senki jelenleg.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#129512) Intruder2k5 válasza pkaresz (#129511) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Akkor sajnos passzolok. Nekem anno amikor UPC netem volt, a torrent feltöltés miatt szokott akadozni a telefon kimenő iránya, ha nem volt rajta korlátozás.

(#129513) pkaresz válasza Intruder2k5 (#129512) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszönöm szépen.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#129514) Wohme


Wohme
tag

Sziasztok!

Nagyon el vagyok keseredve, ugyanis tavaly ősz óta folyamatosan küzdök a Vodafone-nal. A vezetékes internet botrányos szolgáltatási színvonalon jön.

Szolgáltatásom:
-kisvállalati szerződés
-koaxon jön a lakásba
-csak vezetékes internet, nincs kábeltévé

Hiba leírása:
A szolgáltatásban rapszodikus, hol intenzív, hol ritkábban előforduló, kapcsolatkimaradások történnek. Példával illusztrálva: egy weboldalt olykor fürgén, gond nélkül betölti, máskor pedig hosszas lassú gondolkodás után a következő hibákra fut a Chrome:
-ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
-ERR_TIMED_OUT
-ERR_CONNECTION_RESET
-+DNS-sel kapcsolatos feloldási hibaüzenet

Másik példa chatablakokkal kapcsolatos, egy üzenet sokáig “nem kézbesítve” státusszal pörög az éterben, míg 10-15 mp múlva célbatalál.
A sebességteszteken viszont hozza a megfelelő értékeket mindig.

Eddig történtek idővonala:
-Ősszel bejelentettem, jött a technikus és a lakásba bejövő koaxkábel toldóját kicserélte. Állítása szerint itt volt buherálás, ami miatt gondokat okozott. Ezután a problémát nem tapasztaltam. Megígérte, hogy vissza is jön és a modemet is kicseréli, biztos ami biztos.
-Modemet kicserélte egy másikra. Az új viszont ledobálta a WiFi-ről az eszközöket 1-2 nap után és mindig újra kellett indítani. Kértem, hogy ezt is cseréljék ki.
-Május elején megkaptam a 3. modemet már (mindegyik fekete Compal CH7465VF volt). A probléma viszont újra nagyon intenzíven előjött a szakadozással.
-Itt felmerült még egy gond, ugyanis a szolgáltatásomhoz 2 modem van hozzárendelve, és egyik se az, ami itt van fizikailag (a MAC-címek rosszul voltak a rendszerbe). Felvettek egy hibajegyet, amit nem tudtak kijavítani a mai napig.
-Céges szerződés okán az üzletkötőimet, a 1420-on az ügyfélszolgálatot folyamatosan vegzáltam. Mindenki csak hárítja a problémát és semmiért nem vállal felelősséget, nincs egyszerűen gazdája a gondomnak. Hibajegyek tömkelege lett már felvéve, e-mailesen is fenyegettem mindenkit, akit lehetett.
-Másfél hete volt itt még egy technikus (aki már vodás volt, nem alvállalkozó), aki elvégzett méréseket ismét és azt javasolta, hogy a MAC-cím cserét kell minél előbb megoldani, hogy megoldódjon. Amint elment, másnapra jó volt a kapcsolat. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, ott jelezték, hogy a társasház kapcsolódobozában volt hiba, amit elhárítottak, de a MAC-címet még mindig nem cserélték.
-Amint említettem másfél hete volt itt, azóta teljesen jó volt minden. Tegnap délben érkezett levél a Vodától, hogy a hibát elismerték és elhárították, 40.000 Ft-ot jóváírtak. Pont tegnap estére viszont újra előjött a borzalmas szakadozás és most is tart jelenleg.

Amiket érdemes még tudni:
-hálózati kábeleket cserélgettem
-modemnél DHCP ki van jelenleg kapcsolva, Pi-Hole felelős érte (természetesen teszteltem ezt is, de nem ez okozza)
-WiFi-n és kábelen ugyanúgy jelentkezik a gond
-router üzemmódban van a készülék

Itt a jelenlegi toldóról kép:

Downstreamről kép:

(#129515) Intruder2k5 válasza Wohme (#129514) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

A Compal menüjében megnézve a WAN IP címed, IPv4 vagy IPv6 címet látsz? Amennyiben IPv6, úgy hívd őket újra, és kapcsoltasd át IPv4-re!

(#129516) Wohme válasza Intruder2k5 (#129515) üzenetére


Wohme
tag

Igen, azon túl vagyok régóta, elfelejtettem beleírni az összefoglalásba. IPv4-en vagyok.

(#129517) adika4444 válasza cocka (#129494) üzenetére


adika4444
addikt

Igen, ez is egy életszerű felhasználási mód, bár a sebesség mellett sokat számít a nemzetközi peering. A DIGI etéren azért nem acélos, inkább belföldről jó. De arra nagyon, 300-as a feltöltésem, havernak kijön lefelé 80 Mbps, az teljesen jó, nem sebességre, inkább a stabilitásra megy.

Routerekben is hasznos, bár azért az sem túl kényelmes, amikor csonttáhajtja a routert aki rajta van ha elkezd letölteni. Nekem most a VPN szerver egy Wi-Fi AP-nak használt MikroTik hAP ac3. Így nem a fő útválasztót terheli a VPN.

üdv, adika4444

(#129518) Tikakukac válasza Intruder2k5 (#129515) üzenetére


Tikakukac
titán

Ez az IPv4 váltás valami mémet kíván lassan.

Megoldani semmit sem old meg, de egynek éppen jó :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129519) misi111


misi111
tag

Sziasztok. Ez már megint mi a tököm?? :R

Privátra illik válaszolni!!!!

(#129520) user112


user112
senior tag

Sziasztok!
A TV box kábelét is érdemes a routerre kötni vagy az maradhat a modemen? Van valami jelentősége, hogy melyikbe dugom?

(#129521) kabelmania27 válasza Wohme (#129514) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ezek a letöltési értékek rendben vannak, kevés a post hibás csomag, nézd meg az F toldónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Milyenek a feltöltési értékek?
Nézd meg modem üzemmódba javul-e a helyzet, amennyiben jobb érdemes venni gigabites routert mert saját eszközön több beállítási lehetőség van, vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók.
Az aljzat fedőlapjánál próbáld meg beljebb csavarni a csavart, hogy takarításkor ne essen ki a közepe.

[ Szerkesztve ]

(#129522) gduck válasza Wohme (#129514) üzenetére


gduck
addikt

A képen 90 fokban meg van hajlítva a koax kábel. Ez is okozhat gondot...

(#129523) Wohme válasza kabelmania27 (#129521) üzenetére


Wohme
tag

#129521 kabelmania27

Közben privátban írta valaki, hogy neki ugyanez a gond azzal oldódott meg, ha modembe rakta és kérte a Vodát, hogy rakja át IPv6-ba. Utána meg saját routerével használta. Megpróbálom majd én is ezt az utat, remélem meg tudom oldani, hogy legyen IPv4-em így, mert szükségem van távoli elérésre a belső hálón lévő házi szerverhez.

#129522 gduck
Visszaállítottam természetesebb helyzetbe a kábelt. Elég régóta volt ilyen állapotban. Meglehet, hogy szükséges kábelcsere is akár ez miatt? Most itt alulról nézve, mintha kicsit szakadt volna is a kábel:

Ha ez okozza, akkor nem folyamatosan kéne jelentkeznie a hibának? Van olyan, hogy 1-2 napig jó aztán sokáig rossz.

[ Szerkesztve ]

(#129524) kabelmania27 válasza Wohme (#129523) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezzek az értékek is rendben vannak.
Modem üzemmódban nem lehet ipv6-ot beállítani mert ipv6 esetén nem érhető el a modem üzemmód. Nem biztos, hogy cserélni kell a kábeleket, sok helyen hasonló módon van kiiktatva az aljzat. Azt megnézheted, hogy ha megmozgatod a kábelt tapasztalsz-e változást.

(#129525) Wohme válasza kabelmania27 (#129524) üzenetére


Wohme
tag

Közben szerkesztettem az eredeti kommentem, feltöltöttem egy közelibb képet, az aljzatról, ahol a kábel kijön. Itt ez okozhatja a gondot?

Nincs különbség aközött, ha a központból állítják modem üzemmódba vagy ha én állítom manuálisan a vezérlőpulton? Azt írták, hogyha a felhasználó állítja, akkor pár menüpont megmarad, míg ha a központból, akkor minden beállítási lehetőség megszűnik.

(#129526) kabelmania27 válasza Wohme (#129525) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben jól látom kicsit megvan sérülve a kábel burkolata de ettől még lehetne stabilabb mert ez egy 3x árnyékolású kábel, ilyen kis sérülés nem okozhatna ekkora problémát, a letöltési értékeknél sokkal kevesebb a post hiba mint a pre ami jó, most nem ér hozzá a kiiktatott aljzat belseje az az árnyékoláshoz ezért lehet jobb lesz ha ott volt a zajbetörés, nézd meg modem üzemmódban mert úgy általában ezek a problémák elszoktak tűnni. Zajbetörésnél lehet időszakos probléma, de az is lehet, hogy lakáson kívül van probléma ezért kellene megnézni a modem üzemmódot. Általában öt feltöltési csatorna érhető el nálad ennél több van, ami jó.
192.168.100.1 címen érhető el a modem oldala modem üzemmódban. Amennyiben modem üzemmódban sem javul a helyzet érdemes újra bejelenteni és a technikusnak megmutatni ezt a sérülést, ha nincs sok kanyar a csőben elvileg könnyen cserélhető a kábel.
CB modem oldalán lehet üzemmódot választani ha ipv4-ben van a modem, Arris modemnél csak 1270-es számon heldesk ügyintéző tudja átállítani modem üzemmódra.

[ Szerkesztve ]

(#129527) boborján2 válasza boborján2 (#129508) üzenetére


boborján2
aktív tag

Csak gondoltam leírom a folytatást ,ha esetleg más is így járna.

Betelefonáltam ,hogy bár még be sincs kötve ,de én lemondom a francba. Ez a hanyag hozzáállás nekem nem tetszik. Nagy sietve kapcsoltak jobbra balra mindenkihez. (természetesen itt is ment a bénázás, az átkapcsolt hívásokban is mindenkinél egyesével kellett azonosítani magam , legalább 4 alkalommal. nem értem ez miért nem megoldott)

Nagyon elnézést kértek kb. 2 percen keresztül, nem is értik ilyen hogy fordulhatott elő. Aztán megkértek szépen ,hogy adjak még egy lehetőséget a következő időpontra és adnak rögtön 8e ft jóváírást, továbbá az időpont másnapján felhívnak ,hogy minden rendben volt e vagy sem.

Jó, legyen ...de ha ismét megtörténik ,akkor a legközelebbi voda üzletben tuti felborítok 2 asztalt.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129528) qqzs


qqzs
őstag

Android 13 Inicializacios hiba MG081. Sehol nem talalok errol infot. Masnal megy?

Eladó: GTS450

(#129529) Toth_Jani válasza qqzs (#129528) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Android 13-al nálam alapból nem megy, de a 12-vel még a rootolt készülék sem akadály neki.

(#129530) kezo0 válasza qqzs (#129528) üzenetére


kezo0
addikt

Nálam nincs gond.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129531) Voice24 válasza boborján2 (#129508) üzenetére


Voice24
őstag

Nem semmi! Nekem legalább betartották azt a dátumot, amit sms-ben ígértek. Mire kellett a megrendeléskor 12 ezret fizetned?

(#129532) boborján2 válasza Voice24 (#129531) üzenetére


boborján2
aktív tag

Igazából én sem tudom. A weboldal egy kis homokórázás után ezt nyögte ki.

Gondolom kaució ,amit ők (ha jól tudom) valami többcélú utavlánynak neveznek.
Majd aztán x hónap után jóváírják a számlában. Persze ehhez először be kellene kötni, hogy legyen szàmla.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129533) Wohme válasza kabelmania27 (#129526) üzenetére


Wohme
tag

Tegnap óta modem üzemmódban ketyeg ez a csoda és saját routert használok. Teljesen jól működik minden jelenleg. Bosszantó és felháborító... Mi okozhatja ezt? Ennyire szar ez a Compal CH7465VF?

Ettől függetlenül ütöm-verem tovább a Vodát, hogy vizsgálják tovább... Lehet még egy komplett kábeláthúzást is kérek tőlük ide a lakásba. Nem hiszem, hogy egyhamar elér az optika Józsefvárosba... :)

Köszi mindenkinek a segítséget és tanácsokat!

[ Szerkesztve ]

(#129534) LouiS22 válasza Wohme (#129533) üzenetére


LouiS22
veterán

Lakáson belül neked kell cserélned. A Voda csak a belépési pontig (ezt neked kell tudnod, hogy hol van, de bejárati ajtó felett érdemes nézelődni) felel a kábelért.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#129535) Wohme válasza LouiS22 (#129534) üzenetére


Wohme
tag

Nekem még azt mondták ügyfélszolgálaton, hogy mindenért ők a felelősek egészen a modemig, mert volt erről már szó. Jelezték is egyébként, hogy ilyenre van lehetőség, ha indokolt.

(#129537) kabelmania27 válasza Wohme (#129533) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Az új fw-vel nem lehet a vezeték nélküli kapcsolat csatornáit átállítani illetve néha előfordul, hogy nem stabil a kapcsolat, ezen a saját router használata segít. Vannak olyan városrészek ahol a társasházi elosztószekrényig beviszik az optikát, azaz FTTB rendszert létesítenek. A környéken volt fejlesztés mert hatnál több feltöltési csatornát használ a modem.

(#129538) cocka


cocka
veterán

Hmm.. nem is tudtam, hogy a vodás mobilnet ugyanazokat a DNS szervereket használja, mint a vezetékes.

(#129539) Bozso68


Bozso68
senior tag

Sziasztok!

Családi házunkban 5 db TV-t használunk. Mivel három felett vagyunk, két előfizetéssel lett ez megoldva, már csak digitális adás van nálunk.
Három TV-hez felevős box, egyhez "normál" box és egyhez médiakártya van.
A szolgáltató mindezt egy bejövő koax kábellel oldotta meg.
Az utolsónak üzembe helyezett kártyás TV-n sokszor jelenik meg a "Kósolt adás" felirat olyan csatornákon, amire előfizetésünk van. Bejelentettük, a szakember rámért, nem megfelelő a jelszint, újabb koax kábel behúzását javasolta, arról leosztani a TV-ket.
Kérdésem, megoldható (nem értek hozzá) az az egy, leginkább csillapított ágakat kapó készülék jelének jelerősítővel történő helyes jelszintre hozása? Frissen pucolt ház, dobozolt ereszalja, nagyon macerás lenne új kábelt bejuttatni.
Ha létezik eszköz, pontos típus sokat segítene.

Köszi előre is!

(#129540) kabelmania27 válasza Bozso68 (#129539) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Lehet, hogy új bejövő kábel esetén nem lesz szükséged erősítőre mert egy bekötéssel három tévé és egy modemre elegendő jelet biztosít a szolgáltató, megpróbálhatsz szélessávú erősítővel de hosszútávon olcsóbb megoldás a plsz bejövő kábel.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és milyenek a modem jelszint értékek ki lehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#129541) Bozso68 válasza kabelmania27 (#129540) üzenetére


Bozso68
senior tag

Köszi szépen a választ.
A frissen pucolt ház miatt arra a pontra jutottam el, hogy minden jobb, mint új kábelt behúzni. Ezért is lenne prioritás egy antennaerősítő beiktatása.
A vodás srác kerek-perec új koax behúzását mondta. Próbált vajákolni, de azon a végponton alighanem 49-es értéket mért (ez nem biztos, de alacsonynak minősítette). Ott két TV osztozik a kábel végén, ezért jó lesz, ha megpróbálom a Ekselans AA 20 L2 2 kimenetes antennaerősítőt?
A másik ágon van a modem a nethez, így nincs szükség visszirányra sem.

[ Szerkesztve ]

(#129542) pjen válasza Bozso68 (#129541) üzenetére


pjen
félisten

Erősítővel óvatosan, szerintem kérd ki a vodások engedélyét.

(#129543) kabelmania27 válasza Bozso68 (#129541) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Úgy érdemes elosztani a kábelt, hogy bejövőn kettes osztó egyik kimenet modem másik kimeneten hpf szűrő utána erősítő és a tévék, erre azért van szükség mert szűrő nélkül lacsonyfrekis jel tud visszakerülni a hálózatra és ha a környéken a többi előfizetőnél akad az internet a szolgáltató felmondhatja az előfizetői szerződést.

(#129544) d.tiborz


d.tiborz
aktív tag

Sziasztok,
Voda variált valamit az iOS Applikációval? A műsorlistát csak este 20 óráig mutatja, utána semmi.

Androidos mobilon/tableten hibátlan.
:F

[ Szerkesztve ]

(#129545) kezo0 válasza d.tiborz (#129544) üzenetére


kezo0
addikt

iPaden nincs gond, bár eleve tök máshogy néz ki az app iPadOS-en.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129546) cocka válasza kezo0 (#129545) üzenetére


cocka
veterán

Most rólad jutott eszembe, hogy... Befejeződtek kezo VTV-s "kalandjai" vagy mostanában minden flottul megy?

(#129547) kezo0 válasza cocka (#129546) üzenetére


kezo0
addikt

Csak megtanultam együttélni a már megszokott f@sságokkal. És a legtöbb probléma megoldódik egy jól elhelyezett áramtalanítással. :)
Amit meg írtam már korábban is: a felhőből történő lejátszás határozottan reszponzívabb lett a boxon és az appban is.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129548) hhgygy


hhgygy
senior tag

A vodafonet.tv oldalon a belépésre a WA104 hibaüzenetet kapom: "Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van."
Ilyenkor mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#129549) cocka válasza kezo0 (#129547) üzenetére


cocka
veterán

Nálam sokszor magától is megoldódik. Pl. most SC akármi időtúllépés ökörségről hibaüzenet, majd simán elkezdi az élő adást lejátszani. Szóval a hibaüzenetek kb. zsinórban hazudnak. Amikor már nem tud mit kitalálni, akkor "ismeretlen lejátszási hiba".

Amúgy RTL+ továbbra sincs. :D

(#129550) Bozso68 válasza kabelmania27 (#129543) üzenetére


Bozso68
senior tag

Köszönöm a segítséget!
#129542pjen :megpróbálok szakvéleményt kérni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.