Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#120351) Intruder2k5 válasza zapikanka (#120349) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ha van saját routered, akkor áramtalanítsd a modemet, majd módosítsd a routerben a WAN MAC címet, azután újraindítás, sorrendben modem, majd router. Próbáld elérni, hogy a 80-as tartományból kapj IP címet, azzal többeknek jó itt.

(#120352) ates2 válasza Intruder2k5 (#120351) üzenetére


ates2
senior tag

Arra van ötleted,hogy ha MAC címet váltok a modem miért rebootolja magát x idő múlva? :U
A router egy RT-N18U. TMAC nevű progival váltok MAC címet. Majd routerben klonozom,így kapok más címet,viszont x idő múlva rebootol a modem.

[ Szerkesztve ]

(#120353) woodworm válasza Intruder2k5 (#120351) üzenetére


woodworm
veterán

Nekem most asus router menüjéből sikerült modem újraindítás nélkül. Kapcsolat megszakítása > mac clone > Kapcsolat visszaállítása sorral. Pár másodperc volt az egész.

(#120352) ates2
Miért változtatod a gép címét? Elég a routerben változtatni.

[ Szerkesztve ]

(#120354) blckhndr


blckhndr
újonc

Én most beszéltem egy vodafone technikussal, aki IPV6-ról átrakta IPV4-re a routert és igy 80-as kezdetű IP-t kaptam.

(#120355) zapikanka válasza Intruder2k5 (#120351) üzenetére


zapikanka
tag

Köszi a választ! Nincs saját routerem, csak a Vodafone-os. Itt megpróbáltam a "WAN-hálózat IP címeinek megújítása" opciót, de nem sok változás.

(#120356) Farkassacred


Farkassacred
őstag

500 Kib/s-el töltök le éppen a gigás voda előfizetéssel. :Y És már második napja ilyen..
Komoly gondok lehetnek most a vodánál, nem tudom kijönnek e majd ebből a slamasztikából valahogy.. Van egyáltalán olyan előfizető jelenleg akinek majdnem tökéletesen megy a szolgáltatása amiért előfizet?

(#120357) Iramirez válasza zapikanka (#120355) üzenetére


Iramirez
aktív tag

Nálam is ugyanaz az a eredmények.Külföldre magasabb az upload mint download...
0.87 vs 19.64 Mbps

(#120358) passatgt válasza MiZo1990 (#120347) üzenetére


passatgt
aktív tag

Nekem most 8.-al kezdődik és nem jó.

(#120359) Intruder2k5 válasza zapikanka (#120355) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Abban sajnos nincs erre lehetőség.

(#120360) Intruder2k5 válasza woodworm (#120353) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Akkor ez is jó hír, így egyszerűbb, csak én inkább biztosra mentem a leírással.

(#120361) Intruder2k5 válasza Farkassacred (#120356) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Neked is 176 kezdetű IP címed van. Ha van saját routered, próbáld meg cserélni. Fentebb írták, hogy esetleg az IPv6 kikapcsolása is segíthet, hogy 8x IP címet kapj.

[ Szerkesztve ]

(#120362) hypno skate válasza Farkassacred (#120356) üzenetére


hypno skate
senior tag

890 Mbps le és 40 felfelé.
De most már este van és mindnenki a hálózaton lóg.

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#120363) Petyás


Petyás
tag

Én nem tudom a jogi hátterét, de szerintem ez már kötbér gyanús, nem?
Napok óta probléma van, sehol egy hivatalos tájékoztatás csak a "mindig van net".

(#120364) Sify


Sify
senior tag

Reggel kikapcsoltattam az IPv6-ot, Arris modemem van, Gigabites net, 178 kezdetű az IP. Feleségem szerint egész nap jó volt a net, most meg folyamatosan szakadozik, oldalak lassúak. Microsoft Storebol a letöltés 1 MB/s nem éri el.

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#120365) -=Jam=-


-=Jam=-
őstag

Én lekopogom, péntek éjfélkor frissült nálam a fekete 5.11 HW verziós modem a 2.2-es firmware-re, azóta nem szakadt meg és a net is rendben van. Előtte hónapokig nem bírt ki 24 órát szakadás nélkül.

(#120366) ates2 válasza woodworm (#120353) üzenetére


ates2
senior tag

Mert nem akarom,hogy a gép eredeti MAC címét lebanolják,valahonnan :U

Csak nem értem a gépen MAC címet változtatok,majd azt klonozom routerben a modem miért dobja el magát :U

Van valami biztonsági cucc vodánál,hogy ne lehessen spoofolni MAC címet?

[ Szerkesztve ]

(#120367) Intruder2k5 válasza ates2 (#120366) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ha router mögül netezel, akkor a "külvilág" nem látja a géped MAC címét, csakis a routerét.

(#120368) ates2 válasza Intruder2k5 (#120367) üzenetére


ates2
senior tag

hmm.... Akkor elég lenne routerben MAC klon résznél valami generált MAC címet megadni ?

(#120369) Intruder2k5 válasza ates2 (#120368) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Elég. Átírsz egy random karaktert, és ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#120370) ates2 válasza Intruder2k5 (#120369) üzenetére


ates2
senior tag

Akkor gyakorlatilag a gép MAC címét soha semmi nem rögzítette csak a routerét ? :p

(#120371) sparks


sparks
senior tag

Nekem is alapból 176-os kezdetű IP címem van, este felé még a netflix is behalt. Most a routerben egy másik portra raktam magam (dual wanos), így 86-os kezdetű lett az IP címem és 7 ms a ping és fullos a sebesség. De hogy ezt miért nem tudják megcsinálni? Ez elég szégyen... :(((

(#120372) petakpa1


petakpa1
őstag

Megint elromlott a net, visszajött a korábbi hiba: akadozva töltenek az oldalak :(.

És packet loss is van megint, nem is kevés :((
Ping statistics for 193.41.47.210:
Packets: Sent = 195, Received = 167, Lost = 28 (14% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 121ms, Maximum = 196ms, Average = 129ms

Tracing route to bix.hu [193.41.47.210]
over a maximum of 30 hops:
1 * 4 ms 2 ms 192.168.0.1
2 * * * Request timed out.
3 9 ms 7 ms 8 ms catv-89-135-214-141.catv.fixed.vodafone.hu [89.135.214.141]
4 7 ms 21 ms 7 ms catv-89-133-4-97.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.97]
5 10 ms 8 ms 10 ms catv-89-133-4-99.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.99]
6 8 ms 7 ms * catv-89-133-4-5.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.5]
7 7 ms 10 ms 8 ms r1.bix.iszt.hu [193.188.137.7]
8 126 ms * 132 ms www.bix.hu [193.41.47.210]
Trace complete.

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#120373) R a y


R a y
senior tag

8x IP, és mostanában ilyen alacsony pingem nem is volt :D :DD baba nagyon a 4-600as pingek után

500-as net.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#120374) cocka


cocka
veterán

2022.07.06-16. között kérjük, ne indítson semmilyen módon számlabefizetést.

Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, a sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá, hogy ne korábbi ügyfélszámodat, hanem új számlafizető azonosítódat add meg.

Aha, tehát ők variálnak és ha csoportossal fizetsz, még te foglalkozz ezzel is. Remek.

Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!

Most akkor van vagy nincs?!

Számlafizető azonosítódat kapcsolattartói telefonszámodra vagy e-mail címedre küldjük el, illetve megtalálod az informatikai átállás után kiállított első számlaleveleden is.

Ami természetesen kb. 3 héttel később fog érkezni, lásd lejjebb.

Amennyiben szüksége van korábbi otthoni számláira, kérjük, 2022.07.08. előtt töltse le

Hál' istennek letöltöttem mindet, de idén márciusig még a Díjneten is fenn vannak kb. másfél évig. Utána meg a jóvoltukból csak az emailes marhaságok jöttek, és a ziphez minden alkalommal más a jelszó. :(

Mondjuk a jelszó létjogosultsága megkérdőjelezhető, mert így az feltételezhető, hogy kizárólag az előfizetőnek szánt emailt más is megnyithatja.

Ha normálisan le lehetne tölteni a rendszerükből és nem menne az 1-2 nap múlva bullshit, az egész email küldözgetésre nem is lenne szükség, max. értesítést kéne küldeniük, hogy elkészült számlája, bejelentkezés után letöltheti innen és innen.

My Vodafone Otthoni fiókjából, mert 2022.07.09. után számlái már nem lesznek elérhetőek ezen a felületen.

Hát eddig se voltak elérhetők baszod! Pont ezt írtam fentebb is, hogy teljesen lutri, hogy a rendszerből mikor engedi letölteni a saját számládat. Az még szánalmasabb, hogy a rendszer a korábbi számlákat is csak "1-2 munkanapon belül" engedné letölteni, ami nonszensz. Hát min tárolják ezek a számlákat, mágnesszalagokon, mert akkor értem, hogy a szekvenciális beolvasás miatt miért tart 1-2 napig letölthetővé tenni. De ha nem, akkor méltóztassák már a régebbieket azonnal elérhetővé tenni.

Amennyiben Önnek az átállás követően több új számlafizető azonosítója lesz, kérjük, banki átutalás esetén ne vonja egybe a számlák összegét,

És a többi esetben, pl. csoportos beszedésnél mi újság több számlafizető-azonosító esetén?

Az informatikai átállást követően a számláit a megszokottnál később kaphatja meg, de a befizetési határidőt meghosszabbítjuk és elektronikus számla esetén nem veszíti el az e-pack kedvezményt sem.

Zseniális, mert eddig is a kb. 2-3-a körül már kaptuk az esedékességről szóló értesítést, de számla csak 10-11-e körül jött. Most akkor akár 2 hetet is várni kell rá? Véletlenül nem az esedékesség ELŐTT kéne a számlát letölthetővé tenni vagy legalább az esedékesség napján vagy legkésőbb másnapján elérhetővé tenni?

My Vodafone online fiókodba a korábban használt felhasználóneveddel (e-mail címeddel) és jelszavaddal tudsz belépni! Belépés után ne felejts el új jelszót beállítani!

Mondom én, hogy még új jelszó is kell.

Az informatikai átállás utáni számláidon nem jelenítjük meg a kedvezményt külön sorban, hanem havi díjad összegét csökkentjük az e-Pack kedvezmény összegével (pl. 4.390 Ft-os Internet M csomag esetén csak a 3.390 Ft-os díjat jelenítjük meg a számlán).

Magyarul megnehezítjük a nyomon követhetőséget és úgy trükközünk az e-packkal akár havonta is, ahogy akarunk.

Ha korábban a Díjnet szolgáltatáson keresztül kezelted Vodafone számláid, és a Díjnet kivezetése után nem váltottál My Vodafone elektronikus számlázásra, számláid e-mail csatolmányban elküldtük kapcsolattartói e-mail címedre. Az informatikai átállás után számlaértesítőd mellé nem csatoljuk a számlalevelet. Ha szeretnéd megnézni vagy letölteni az informatikai átállás utáni számláid, ezt könnyen megteheted az informatikai átállás után My Vodafone fiókodban.

El tudom képzelni mennyire könnyen. Úgy ahogy eddig ugye? Pár napon belül, egész pontosan 80%-os valószínűséggel sohanapján már le is töltheted.

(#120375) cocka válasza Farkassacred (#120356) üzenetére


cocka
veterán

Van és tökéletesen működik.

(#120376) markknight


markknight
veterán

Micsoda Vodafone válasz: [link]
Nem, nem vártahó érről tweet.

(#120377) woodworm válasza cocka (#120374) üzenetére


woodworm
veterán

Ha elszámolnál 10-ig és megvárnád míg elszáll a vörös köd, utána figyelmesen elolvasnád a szöveget, akkor minimum 4 bekezdésnyi panaszáradatot megspóroltál volna.

(#120378) R a y válasza woodworm (#120377) üzenetére


R a y
senior tag

Ettől függetlenül igaza van.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#120379) Dzsekó válasza rekurzio (#120293) üzenetére


Dzsekó
addikt

Én a helyedben behúznám azt az egyet, ami a lakásodba megy, aztán kész. Mi az, hogy a Voda nem engedi behuzatni a koax-ot? Szerintem észre sem vennék/le sem tojnák. Én már rég megléptem volna. A szomszédokét nyilván nem bolygatnám, mert ott lehet konfliktus.

(#120380) mikej95


mikej95
aktív tag

Vodafone vezetékes internet, kb két napja 150-230 ms ping, kb 2-3 Mbit/s letöltési sebesség, 5-10% packet loss attól függ mit pingelek, a 7. kerületben UPC-től átvett terület. L csomag (+ TV) rosszabb napokon is hozta 200 Mbit/s korábban.
Voltak gondok azóta, hogy UPC megszűnt, de ez merőben új. Ugyanakkor úgy látom semmi újat nem írok. :))

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

(#120381) Intruder2k5 válasza mikej95 (#120380) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én sem fogok újat írni, próbálj "szerezni" egy 8x-es IP címet! :)

[ Szerkesztve ]

(#120382) WeaponX válasza Intruder2k5 (#120381) üzenetére


WeaponX
újonc

Ja csak hát az előfizetők nagy része ezt nem tudja. :( Elég bosszantó ez a műsor. Remélem azért "gyorsan" megoldódik.

(#120383) woodworm válasza WeaponX (#120382) üzenetére


woodworm
veterán

Visszakeresve az első hozzászólásom a témában, több, mint egy hónapja észleltem. Tehát annyira azért nem lennék bizakodó.

(#120384) Intruder2k5 válasza WeaponX (#120382) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Valószínű, de nem is az előfizetők nagy részének írtam ezt. Ez viszont egy IT fórum, ahol azért a többség esetleg némi segítséggel, de meg tudja csinálni ha van hozzá eszköze, vagyis saját routere.

És ezzel persze nem a szolgáltató felelősségét akarom kisebbíteni, nyilvánvaló, hogy ez az ő saruk és elsősorban nekik kell megoldani, de ha létezik workaround, akkor az addig is megoldás lehet.

[ Szerkesztve ]

(#120385) kezo0 válasza cocka (#120374) üzenetére


kezo0
addikt

"Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat" = ha nem My Vodafone fiókon keresztül ill. NEM csoportos beszedési megbízással. Nyelvtanilag tökéletesen helyes, amit írtak, de tény, hogy a 100%-osan helyes értelmezhetőség érdekében külön szedhették volna a két esetet. A lényeg az, hogy "Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!".

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#120386) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Néhány hete mindenki várta a 2.2-esfrissitést mert a 2.1 nem volt jó.
Hát azért ehhez képest az csúcsszuper volt, ez tényleg akad még egyszerű böngészés közben is. :(

(#120387) WeaponX válasza woodworm (#120383) üzenetére


WeaponX
újonc

Nálam harmadik napja rossz a net.(2.ker) Azelőtt minden tökéletesen ment. Nyilván nem tervezek hónapokig várni ezért bukkantam erre a fórumra. A megoldásokért hálás köszönet, de tényleg nem a felhasználóknak kéne keresgetni a megoldásokat. :)

(#120388) fonagyg válasza Intruder2k5 (#120381) üzenetére


fonagyg
újonc

És valami útmutatás van esetleg, hogy tudnám kivitelezni? Legalább próbaképp, hogy tényleg a 80-as IP-vel jó lenne-e nálam. :D

(#120389) Puro


Puro
aktív tag

A három napja tartó magas latency miatt lehet követelni tőlük valamit? Van NMHH mérőm is az 500-as net ezt produkálta :C

(#120390) Intruder2k5 válasza fonagyg (#120388) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Belépsz a saját routered admin felületére, és megkeresed azt a részt, ahol a WAN MAC címet tudod módosítani. Ez többnyire a WAN beállítások részben lesz, típustól függően. Ott átírsz egy karaktert, majd ezután egy modem és router újraindítás után elvileg új IP címet kell kapj. Ha ez nem 8x-es kezdetű, akkor ismételd addig amíg nem kapsz olyat.

[ Szerkesztve ]

(#120391) ironbed


ironbed
aktív tag

Sziasztok!
ConnectBox-om van és ma netes problémák miatt rájelentkeztem a routerre (modem módban van). Csodálkozva látom, hogy Vodafone szoftverre lett cserélve a firmware.
Ez mióta van?
Kvázi az összes beállítási lehetősget elvették. :(
Ha lenne másik szolgáltató itt Angyalföldön, akkor már cserélném is netet...

[ Szerkesztve ]

(#120392) cocka válasza kezo0 (#120385) üzenetére


cocka
veterán

De akkor meg normálisan kellett volna fogalmazni. Pl. leszakadt volna az ujjuk, ha bővítik egy nemmel:

Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy nem csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat

tény, hogy a 100%-osan helyes értelmezhetőség érdekében külön szedhették volna a két esetet

Tehát te is elismered, hogy nem egyértelmű. Az lehet, hogy nyelvtanilag helyes, de nyelvhelyesség szempontjából talán nem annyira. Lehet írni nyelvtani és helyesírási szempontból tökéletes mondatokat úgy, hogy közben nyelvileg nem helyesek. Manapság már sajnos ez utóbbi IS dívik. A helyesírási hibákon szerintem már senki nem lepődik meg, de a nyelvhelyességi hibákon talán még igen.

(#120393) jeger774


jeger774
újonc

Sziasztok. Ezek az értékek rendben vannak? 500as net, régi fehér connect box. Elosztó, toldás, csillapító nincs, bejön a koax és egyenesen a routerbe megy.
[le]
[fel]

Ugyanazt tapasztalom amit a többiek, napközben 150+ ms ping bárhova, 0,50mbps letöltés. Éjjel 2-3 körül már használható. IPv6 engedélyezve, 17x ipv4 tartomány.

Illetve mi a helyzet ezzel az új vodás firmware-el? CH7465VF-re szóló rendszer a régi CH7465LG-LC HGW-n?
Azt leszámítva hogy kb. az összes beállítási opció eltűnt a felületről, okoz ez bármi gondot?

[ Szerkesztve ]

(#120394) kezo0 válasza cocka (#120392) üzenetére


kezo0
addikt

Szerintem az ominózus mondat nyelvhelyességi szempontból is rendben van. (Eleve nincs olyan, hogy valami nyelvtanilag rendben van, de „nyelvhelyességileg” nincs, hiszen a nyelvtan nem csak a helyesírást jelenti.)
Tény, hogy lehetett volna egyértelműbb a megfogalmazás – ahogy azt írtam is –, de utána az a plusz egy mondat egyértelműsítette. Csak te akartál ellentmondást belelátni. ;)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#120395) cocka válasza kezo0 (#120394) üzenetére


cocka
veterán

Csak a probléma az, hogy ez ám nem egyetlen (egy lapon látható) szövegből lett kiollózva, hanem ez a két kiragadott mondat teljesen más helyekről/linkekről származik.

(#120396) kezo0 válasza cocka (#120395) üzenetére


kezo0
addikt

OK, akkor maradjunk annyiban, hogy nekem is sok problémám van a Vodával (amelyeket itt gyakran meg is osztok a fórum közösségével), de én nem keresek a kákán is csomót. :P

Nekem ez így elég egyértelmű (a fejezet címe alatt két bekezdés van, a második, ami egyetlen mondatból áll, vonatkozik a csoportos beszedéssel fizetőkre):

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#120397) kabelmania27 válasza ironbed (#120391) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Milyenek a modem jelszint értékek?

(#120398) kabelmania27 válasza jeger774 (#120393) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Rendben vannak az értékek. Ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot, utána lehet javulni fog a helyzet.

(#120399) Faby válasza kezo0 (#120396) üzenetére


Faby
senior tag

Engem jobban aggaszt ez a mondat:
Amennyiben szüksége van korábbi otthoni számláira, kérjük, 2022.07.08. előtt töltse le, My Vodafone Otthoni fiókjából, mert 2022.07.09. után számlái már nem lesznek elérhetőek ezen a felületen.

Nincs valami szabály, akár rendelet, hogy x évig (x=5 általában) meg kell őrizni a számlákat, és elérhetővé tenni?
Most állhatok neki két előfizunál is (saját, szülők) letölteni a számlákat.

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#120400) kabelmania27 válasza zapikanka (#120349) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

192.168.100.1 címen próbálj meg belépni a modem oldalára, jelszót az eszköz alján találod, ha nem találod a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Ha megírod a haladó beállítások/hálózat állapota menüpontban lévő letöltési és feltöltési értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.