Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18901) RR-13 válasza Met (#18900) üzenetére


RR-13
őstag

A Javas alapúnál elvileg 6 hónap igen, de én pl. csak az utolsó 5 hónapot szoktam látni ott mindig. :U

[ Szerkesztve ]

(#18902) ACE- válasza RR-13 (#18901) üzenetére


ACE-
addikt

Úristen még mindig ez a JAVA-s netbankja van a CIB-nek?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#18903) RR-13 válasza ACE- (#18902) üzenetére


RR-13
őstag

Nem csak az van meg még, de a Javason kb. minden van, a Díjnet már nincs. :U
Van a CIB-nek még egy netbankja: CIB Online

(#18904) ferenck


ferenck
senior tag

Egy-két telefonhívás után most tisztázódott le nálam a CIB virtuális kártya ügy. Leírom, hátha másnak is hasznos lesz:

- Virtuális kártyát, csak a rendes bankkártyához lehet létrehozni, az internetkártyához nem.
- Egyszer használatosból 3 db-ot, többször használhatóból 1 db-ot lehet összesen létrehozni.
- Ezek visszanézhetők, törölhetők a Kártyák / Kártyáim / Betéti kártya / Bankkártya / Részletek / Kapcsolódó kártyák részben.

Emiatt futottam többször hibába, mert már betelt a keretem, csak nem tudtam róla. Most ha így van, csak törlök egyet amit már felhasználtam és újra létrehozhatok egyet.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#18905) RR-13 válasza ferenck (#18904) üzenetére


RR-13
őstag

Igen hasznos az infó, ugyan volt itt erről már szó korábban októberben, hogy miért lehet virtuális kártyát csak plasztik bankkártya mellé létrehozni, de nem baj, ha néha le van írva. :K

Majd lehet, hogy bele kellene vennem az összefoglalóban, ha a Többiek is így látják.

[ Szerkesztve ]

(#18906) Met válasza RR-13 (#18901) üzenetére


Met
nagyúr

Januári az utolsó letöltésem, akkor nem kell "kapkodnom"

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#18907) Ádám16


Ádám16
addikt

CIB BM Eco-t lehet kötni úgy, hogy CIB lakáshitelt veszek fel, és ehhez szeretném a számlát “csatolni”?

Továbbá mivel/mennyivel jobb a BM-on keresztül kötött csomag?

(#18908) RR-13 válasza Ádám16 (#18907) üzenetére


RR-13
őstag

Igen lehet, és jó ötlet, már csak azért is, mert akkor kicsit "olcsóbb" lehet a lakáshitel törlesztője, ha havi jóváírás vállalásával igényled a lakáshitelt. (nem minden konstrukciónál "van értelme")
Első körben a számlát érdemes megnyitni, és arra vállalni majd a jóváírást a hiteligénylésnél. :K

A BM ECO 2 évre díjmentes számla, és a kártya is 2 évre díjmentes, és az összes utalás, ha itt is a minimálbérnek megfelelő összeg beérkezik majd havonta. :K

[ Szerkesztve ]

(#18909) axioma válasza Ádám16 (#18907) üzenetére


axioma
veterán

Gyakorlatban kertem BM fioki visszahivast, es a szamlanyitaskor [covid elott volt] adtam be a szemelyi hitel igenyemet. Az uj szamlara folyositottak, a havi jovedelem-erkeztetesi kedvezmennyel, nyilvan nem jott kozben fizu me'g ra.

[ Szerkesztve ]

(#18910) cocka válasza RR-13 (#18901) üzenetére


cocka
veterán

Szvsz az van, hogy az aktuális dátumból leszámol pontosan 6 hónapot. Jelen esetben akkor a kezdő dátum: 2020. október 7. és mivel akkor így úgy mond az októberből már hiányzik, így mostanáig csak az egész hónapokat írja ki, tehát: november, december, január, február, március

Szerintem ez egy rendszerbug, amit feature-ként használnak a számlatörténetnél, mert ugye ott is csak 6 hónap kérhető le. De egy trágya az is, mert a kezdőnapot vagy az aznapot nem számítja bele, tehát pl. ma csak október 8-ig kérhető le.

(#18911) cocka válasza ferenck (#18904) üzenetére


cocka
veterán

Hát hogy őszinte legyek, egyre kevésbé látom értelmét még a netkártyámnak is. Ingyenes, szóval nem gond, hogy van, csak nem használom, mert értelemszerűen külföldi vásárlásokhoz ott a Wise fizikai vagy virtuális, de mióta az euró felkúszott az egekbe, azóta ezt is hanyagoltam. Belföldi vásárlásokat meg inkább átutalással fizetem.

Egyébként tényleg indokolt ez a paranoia, hogy az embernek legyen egy netes plasztik kártyája és még azonkívül tudjon egyszerhasználatos kártyaszámokból isten tudja hányat generálni és még azonkívül is legyen egy ami virtuális, de pár hónapig érvényes?!

MINEK?! Meg még ott a sok PSD2-es ügyfélszopató ökörség. A végén tehát az jön ki nekem, hogy tessék mondani, fizethetek egyáltalán vagy annyira agyon vagyok már védve, hogy a saját pénzem elköltésétől is megvédenek ki tudja hány "lépcsőn" keresztül?

Rohadtul túlzás.

(#18912) RR-13 válasza cocka (#18910) üzenetére


RR-13
őstag

Igen jól számoltad, és következtettél, hogy miért lehet így. :K
Mindenesetre furcsa, hogy senkinek nem tűnt fel ez pl. a CIB-nél sem. :U

(#18913) Ádám16 válasza axioma (#18909) üzenetére


Ádám16
addikt

Van jóváírásos-sávos kedvezmény a CIB-nél is. Én ott beleesek egy kategóriába, ami által THM kedvezményt kaptam (a hiteligénylésemet tegnap elbírálták, jóváhagyták, most min. 3 napig nem szerződhetek még, utána már igen).

Így már "elkéstem" BM számlát nyitni erre a lakáshitel célra?

Pont Bankmonitoros segítséggel jutottam a CIB hitelkonstrukciójáig, korrektnek tűnt az ügyintézőjük (sőt, állítom, hogy az is továbbra is), de remélem, ezt a BM CIB Eco lehetőséget "nem hagyatta ki" velem, ha volt rá opció.

[ Szerkesztve ]

(#18914) Stauffenberg


Stauffenberg
nagyúr

Sziasztok,

nem tudom mennyire off itt, de átirányíthattok jobb topikba ha van (nem találtam). Engem érdekelne, hogy kinek az anyját kell szidni, hogy a többfaktoros bankkártyás hitelesítés Krisztus után 2021-ben, április 8-án még mindig szarakodik. A bankok a kötelezővé tétel előtt évekkel tudták már mire kell felkészülni, többször halasztották a kötelező bevezetést és negyedik hónapja éles a rendszer.

Mire ma befizettem a számláimat, volt összesen 8 lepattant sikertelen fizetésem (Budapest Bank, MasterCard). Gondoltam velem nem csesznek ki, mert ezt amúgy jóval hamarabb megunom és Revoluttal fizetek (az mint kés a vajon, soha egy elutasítás nem volt), csakhogy egyenleget kellett volna kipótolnom, de oda sem engedett feltölteni.

Hogy engem magánemberként ez nyilván kellemetlenül érint az egy dolog, de azért a céges életben nagyobb károkat okoz, mert a webshopunkban is gyakori jelenség, hogy egy tranzakció félbeszakad. Mire felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, sok esetben már elment máshova megvenni, hiába a kihelyezett tájékoztató, hiába a bankok kommunikációs kampánya, nem értik, azt hiszik a kereskedőnél van gond és elmennek máshova.

Mi a búbánatos anyámkínja van már ezekkel? Mi a gond? Mikorra várható a helyzet normalizálódása? Mi az az áthidalhatatlan technikai nehézség, ami a bankokat elválasztja attól, hogy a többfaktoros hitelesítés működjön?

(#18915) dptrsk válasza Stauffenberg (#18914) üzenetére


dptrsk
addikt

Nekem Cetelem, Gránit, CIB, (Revolut, Curve) esetén minden pöpecül megy.
OTP esetén vannak gondok ismerősi körben...

Ez inkább bankspecifikus gond lesz, mint általános.

(#18916) Stauffenberg válasza dptrsk (#18915) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Múlt hónapban már minden jó volt nekem is, azt hittem ez akkor megoldódott, nem lesz több nyűglődés, erre ma ez van. Meg ugye mint mondtam én webshop oldalon is látom az eldobott tranzakciókat. Valamennyire visszaesett ezek száma, de még mindig akadnak.

(#18917) axioma


axioma
veterán

Ma cib app megint nem jo. Havonta jo esellyel 1x lepek be, mikor megjon a fizu. Most belepni sikerult bar mar akkor is irogatta hogy valami hiba tortent de lattam ertelmes adatot is, de tranzakciokat nem nagyon mutatott, bar legalabb egyenleget igen.
Na kozben sikerult es az utalas is.

[ Szerkesztve ]

(#18918) agroman


agroman
senior tag

volt mostanaban vki aki a BM-es CIB ECO-s szerzodest kotott online es sikerult neki?

------

(#18919) Badboys válasza Stauffenberg (#18916) üzenetére


Badboys
őstag

Sajnos a BP bank egy elfuserált bank lett. Ez saját tapasztalat. Húsvéti ünnepek alatt jött az sms, hogy meghiúsult vásárlás Pay Pal on keresztül. Abszolút nem indítottam semmilyen tranzakciót. Nem tulajdonítottam neki jelentőséget. Kedden elmentem vásárolni pénztár, fizetnék kártyával majd koppanás lejárt kártya miatt. Fölhívtam a bankot kérdezem milyen dolog volt ez? Hiszen csak a hó végén jár le a kártya. Közölte a hölgy, hogy mivel aktiváltam az új kártyát így a régi már nem érvényes. Mondom ez jó mert nem kaptam meg az új kártyát ezért nem is aktiválhattam. Ne mondjam mert 4. hó 4.én délután aktiváltam a kártyát. Sajnos egyszerűen képtelen volt fölfogni, hogy nem aktiválhattam olyan kártyát amelyet meg sem kaptam. Végül totális letiltás és teljesen új kártya készítés lett a vége. Ezért nekem kell fizetni 1500 valahány forintot. Sajnos egyre többször futok bele különböző problémákba a bankkal kapcsolatban valami nagyon félre ment náluk az utóbbi időben. Váltáson gondolkodtam, de mivel 3 helyről jön a nyugdíjam ez eléggé macerás.

(#18920) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok, Raiffeisennél van bármilyen lehetőség ingyenes értesítést kapni telóra jóváírási tranzakciókról? Push üzenet, sms, akármi. Eddig nem találtam.

(#18921) sifarr válasza Mauzes (#18920) üzenetére


sifarr
senior tag

Sziasztok, Raiffeisennél van bármilyen lehetőség ingyenes értesítést kapni telóra jóváírási tranzakciókról?
Ingyen nincs.
Pénzért sms-ben van (Mobil Banking Számlainfó).

(#18922) agroman válasza Badboys (#18919) üzenetére


agroman
senior tag

ugyanez a takarekbanknal..csak en 3x beszeltem ufsz-el es ennek ellenere is toroltek a kartyamat..

------

(#18923) Hintalow válasza Badboys (#18919) üzenetére


Hintalow
senior tag

Mondjuk ez inkább azért szopás, mert ha nem véletlenül aktiválta a rendszer, (én még ilyet nem láttam tizeniksz év alatt, pedig végig bankoknál melóztam) akkor biza valaki hozzájutott a kiküldött újhoz, és beaktiválta...
Nem próbáltak meg vele vásárolni?

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#18924) RR-13 válasza Badboys (#18919) üzenetére


RR-13
őstag

A Budapest Bank internetbank felületén, és az alkalmazás, bankkártya listában megjelenik az új cserekártya akkor, amikor azt legyártják, postázzák.

Az alkalmazásban a kártyát úgy is lehet aktiválni, hogy egyszerűen a bankkártya menüben a kártyát megnyitva az Aktiválás gombra érintünk.
Ugyanezen folyamatot a már aktivált kártyánál is ellehet végezni úgy, hogy a Felfüggesztés gombot érintjük.
Ezt követően pl. újra az Aktiválás gomb látható, tehát a kártyákat bármikor felfüggeszthetjük, aktiválhatjuk az appból.

Csak azért írtam ezt le, mert attól még, hogy nem kaptad meg az új kártyát, azt is lehet aktiválni az appban a fentiek szerint.
Amennyiben ez megtörténik, akkor a korábbi kártya eltűnik a bankkártyák listájából, és csak a cserekártya marad látható aktív állapotban, annak ellenére is, ha egyébként az még a postán, vagy úton van stb.

(#18925) Ádám16 válasza RR-13 (#18908) üzenetére


Ádám16
addikt

Beszéltem is a Bankmomitoros csavoval, azt mondta, szerződéskötéskor úgyis jön velem, és ott majd a Bankmomitoros Eco számlát nyittatja meg az ügyintézővel, hogy kedvezőbb legyen minden. :) Köszi a segítséged!

(#18926) Badboys válasza RR-13 (#18924) üzenetére


Badboys
őstag

Köszönöm, hogy ezt le írtad. A kérdéses időben a bankkal összefüggésben semmit sem csináltam. Gyakorlatilag az internetest nem is szoktam használni. Az appból intézem a dolgaim. Nekem a Pay Pal volt a gyanús mert nem vásároltam és szándékomban sem volt. Most már mindegy mert teljesen új kártyát kértem más számsorral. Mondom inkább kifizetem a kártya árát mintsem egy reggel üres kártyára ébredjek.

(#18927) SzGee válasza Badboys (#18926) üzenetére


SzGee
aktív tag

ezért nem kérhetnek pénzt, visszaélés történt a kártyáddal, reklamáld meg
ilyenkor a tiltás és az újragyártás ingyenes

If you leave me, can I come, too?

(#18928) kerxy válasza Badboys (#18926) üzenetére


kerxy
senior tag

Ez a story ennyi infóból kicsit sántít.

Írj egy levelet, kérdezd meg, hogy szerintük hol aktiváltad (eszköz, ip cím akármi).

Ebből kiesik, hogy mi történhetett, mert valóban az app és a netbank felületen az aktiválást meg tudod tenni azelőtt is, mielőtt megkaptad. Más nem hiszem, hogy be tudná aktiválni, hiszen ahhoz be kell lépni ezen felületekre vagy talán telebankon azonosítani magad. Esetleg még ellenőrizd a netbankon, hogy milyen mobil eszközeid vannak regisztrálva.

(#18929) .tnm válasza dptrsk (#18915) üzenetére


.tnm
addikt

2-3 hete egy gránit-os mastercard-dal kerültem végtelen ciklusba, végül feladtam (megírtam ide anno). azóta valahogy mindig úgy jött ki, hogy otp online felületén kellett fizetnem és egyszer sem volt MFA, olyan helyen sem, ahol korábban nem vásároltam.
egyfelől örülök, hogy ment, meg amúgy sem látom értelmét jelen formájában az MFA-nak itt, másfelől, félek, hogy ha majd nagyon kell, akkor nem fog menni.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#18930) RR-13 válasza Badboys (#18926) üzenetére


RR-13
őstag

Azért írtam le, mert nálunk a családban, valaki véletlenül aktiválta az appban a még meg nem érkezett cserekártyát, majd ez miatt a korábbi kártya törlődött a listából, és lényegében egy olyan kártyának a digitalizált változatával tudott csak telefonos érintéssel vásárolni, amit még meg sem kapott.

A Te esetedben, mivel azt látták, hogy április 4-én aktiválva lett, ezért gondolhatták, hogy meg is kaptad.
Alapból az inaktív kártya, meg nem érkezésének a bejelentésével lehet teljesen új, díjmentes kártyát igényelni.

A bank az aktiválást látta, ezért azt kellett volna megkérdezni, hogy mit látnak hol lett aktiválva?

Nem a plasztik kártyával történt pl. ATM-en az aktiválás, hanem valaki "megtalálta" a cserekártyád, és azzal próbált vásárolni a PayPal rendszerben, és azért kaptál sms-t, hogy sikertelen.

Viszont a sikertelen fizetéssel nem aktiválódhatott elvileg a kártya, ezért lett volna jó rákérdezni, hogy a bank mit lát.
Még most sem késő beadni egy írásos panaszt, hogy írják meg hol és mikor lett aktiválva a cserekártyád, mert te nem aktiváltad, és meg,sem kaptad, és kéred a díj jóváírását.

[ Szerkesztve ]

(#18931) Mauzes válasza sifarr (#18921) üzenetére


Mauzes
őstag

CIB-en kívül tud még valamelyik bank ilyet? Elvileg Gránit is tud iSms-t, de nekem még soha nem jött ilyen, hiába van beállítva.

(#18932) RR-13 válasza Ádám16 (#18925) üzenetére


RR-13
őstag

Ilyen verziót még nem hallottam, hogy a bankmonitorosok kísérik az ügyfelet a szerződést megkötni :)
Gondolom a lakáshitel miatt lett ez a megoldás, egybekötve mindennel. :K
Ettől függetlenül érdemes a Bankmonitor oldalán regisztrálni a BM CIB ECO csomagra, hogy a rendszerben benne legyél. Ott kilehet választani, hogy melyik fiókba nyissátok majd meg a számlát stb.

(#18933) ACE- válasza Mauzes (#18931) üzenetére


ACE-
addikt

Nekem a Gránitnál minden iSMS megjön...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#18934) atee


atee
őstag

Sziasztok!

Furcsa kérdésem van, de talán mar másnál is felmerült itt a kerdés!
Gránit payt használom értelemszerűen digitalizált bankkártyával.
Tudok ugyan azon telefonon másik kártyával goggle payt is használni, mellette k&h digitalizált kártyával?
Gondolom nem lehet, de hátha van valami opció.
Mit tudom én fizetéskor választhatok melyikkel akarok éppen fizetni :)
Egyelőre nem allítottam be a k&h google payt. Nehogy összeakadjon :)

[ Szerkesztve ]

D-day 2002-01-04 01:54

(#18935) Blamazs válasza atee (#18934) üzenetére


Blamazs
senior tag

Milyen a gránit pay-es fzetés a google pay-hez képest? Gpay-t használok curve kártyával, mögötte gránit van. Ki lehetne hagyni a curve kártyát ha azt mondod pikk-pakk megy a gránit pay.

(#18936) kerxy válasza atee (#18934) üzenetére


kerxy
senior tag

Az Andorid beállításain belül tudsz fizetési appot választani, így váltogathatsz a kártyák között :)

(#18937) István89 válasza Blamazs (#18935) üzenetére


István89
tag

Ha pikk-pakk lenne, én is azt használnám. Sajnos nem pikk-pakk, ha sokat szeretnéd használni, akkor jó párszor lesz vele gondod. Nálam sokszor nagyon lassan ébredt fel, sokszor megbízhatatlan volt a pénztáraknál. A Google Pay pont az ellenkezője, ezért sajnálom, hogy a Gránit nem fogja bevezetni. (jelenlegi álláspontjuk)

(#18938) atee válasza Blamazs (#18935) üzenetére


atee
őstag

Nekem nincs vele gondom. Müködik, teszi a dolgát. Eddig mindig azonnal csinált mindent. Kiveve ha a terminál volt a ludas...A google payt még nem próbaltam éppen ezért! Most, hogy lett k&h számlám és jött ez a lehetőség. Ezért kiváncsi vagyok. :)
Apple pay volt a legjobb eddig, de az most almás telefon hiányában nincs.

D-day 2002-01-04 01:54

(#18939) Blamazs válasza atee (#18938) üzenetére


Blamazs
senior tag

Holnap ki fogom próbálni, köszi a megosztott tapasztalatokat!

(#18940) atee válasza kerxy (#18936) üzenetére


atee
őstag

Igen köszönöm az megvan. De ott vásárlás előtt kell beállitani mindig.
Egyszerübb a kívánt alkalmazást elindítani és az feldobja, hogy lecserélem e az alapértelmezett fizetést.

[ Szerkesztve ]

D-day 2002-01-04 01:54

(#18941) ratcache válasza atee (#18938) üzenetére


ratcache
aktív tag

amint bejött kipróbáltam a Gránit Pay helyett, még Curve közbeiktatásával is köröket vert rá sebességben, ráadásul azonnal megszűntek az anomáliák (nem érzékeli, elsőre sikertelen stb.) és a hatótávolság is sokkal jobb volt pl. hozzá sem kellett érinteni, hanem már mozdulat közben 5-10 cm távolságból dobta fel a sikeres fizetés értesítőt, egyszerűen más kategória volt.
sajnos problémamentesnek sem mondható, a több lépcső között valahol a Curve-Gránit között nem volt kerek valami mert több alkalommal is előfordult. hogy jellemzően nagyobb összegeknél a terminál visszadobta egyéb hibával Gránit pedig csont nélkül foglalásba tette és nem is került feloldásra (Curve szerint ők azonnal visszafordították, Gránit vissza is igazolta nekik de mégsem törölte a foglalást automatikusan csak az ügyfélszolgálat), így végül visszatértem a Gránit Pay használatára... de azóta nem ugyanaz :(

(#18942) sifarr válasza Mauzes (#18931) üzenetére


sifarr
senior tag

CIB-en kívül tud még valamelyik bank ilyet?
Az én ismereteim szerint a CIB és Gránit megoldásához hasonló ingyenesen nincs.

(#18943) sajtos365 válasza sifarr (#18942) üzenetére


sajtos365
tag

OTP-nél van ingyenes push az új appban.

(#18944) dptrsk válasza sajtos365 (#18943) üzenetére


dptrsk
addikt

Abban az appban, aminek 499 forint a normál havidíja, ami most akciós jelleggel elengedésre kerül?

(#18945) Mauzes válasza sifarr (#18942) üzenetére


Mauzes
őstag

De a Gránit a tranzakciókról is küld push értesítést? Nekem mi a fenéért nem működik? Most átállítottam, hogy iSms és Sms, tehát iSms-t próbál először, de sikertelenség esetén sima sms. Ehhez képest nekem semmi nem jön, most teszteltem.

(#18946) dptrsk válasza Mauzes (#18945) üzenetére


dptrsk
addikt

Most nincs előttem a szerződés, de ha jól emlékszem abban meg kellett adni egy limitösszeget, ami alatt nem jön értesítés.

(#18947) István89 válasza Mauzes (#18945) üzenetére


István89
tag

Igen, mindenről küldi, de esetleg nem állítottál be korábban valamilyen limitet, hogy milyen összeg felett jöjjön az értesítés? Anno nekem a számlanyitáskor kellett megadni a limiteket.

Hívd fel a bankot, szerintem ők biztosan meg tudják mondani.

(#18948) sifarr válasza Mauzes (#18945) üzenetére


sifarr
senior tag

De a Gránit ... Nekem mi a fenéért nem működik?
Az iSMS csak akkor jön, ha a sima sms szolgáltatás be van kapcsolva. Ha az utóbbit nem kérted, akkor az iSMS sem fog működni.
Fogadd meg István89 tanácsát. Hívd fel az ügyfélszolgálatot, és feltehetőleg megoldják a problémádat.

(#18949) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Sziasztok!

Észre vettem hogy Erste Szupernulla számlcsomagban is felszámol a bank KP felvételi díjat. (150 Ft)
Erről nem igazán “hallottam” hogy ez változott.
Más is le tudná ezt csekkolni?

⭐ Stella

(#18950) RR-13 válasza radi8tor (#18949) üzenetére


RR-13
őstag

Szia.
Elvileg nincs ilyen 150 Ft-os díj, ha az Erste ATM-nél vagy a leírt egyéb ATM-eknél van felvéve a kp. :N

Erste Bank hatályos Hirdetmény:

Úgy tudom, hogy 150 Ft-os díja a számlafizetésnek, és a pénzküldésnek van MobilePay szolgáltatáson keresztül. :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.