Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18301) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

Estét!

Látom nem vagyok egyedül a véleményemmel, de azért megírom én is, katasztrófa ez ez ERSTE George, példásan tönkrevágták a mobilos bankolást! Pár év kihagyás után ma ismét laptopon bankoltam, az a felület legalább még a régi, jól használható. Ezért jár egy hatalmas mínusz az ERSTE-nek!

(#18302) radi8tor válasza Intruder2k5 (#18301) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nálam még a régi app van. :P

⭐ Stella

(#18303) Intruder2k5 válasza radi8tor (#18302) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mázlista. :) Én naivan bíztam bennük, hogy biztos jó lesz.

(#18304) RR-13 válasza radi8tor (#18302) üzenetére


RR-13
őstag

Te még jól jártál, de akinek pl. 2 telefonján volt fenn a mobilapp, és az egyiken lefrissítette, mint mi, az a másikon sem tud már belépni a régi verzión, mert a régin tiltják azokat az ügyfeleket, akik 1x is lefrissítették valamelyik eszközükön. :(((
Még ekkora baromságot...., gondoltam kipróbálom az egyik telefonon, hogy milyen, és ha nem jó, akkor a másikon használom a régit, hát nem jött össze. :U

(#18305) cocka válasza RR-13 (#18304) üzenetére


cocka
veterán

Miért, a cib meg óbégat, ha nem a legfrissebb appját használod. LOL Trágyadombság ez az appmánia.

Lehetőleg próbálom magam távol tartani az apphasználattól. Így nem vagyok rászorulva egy rakat felesleges bughalmazra.

(#18306) Intruder2k5 válasza RR-13 (#18304) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Aztán mit nyer vele? Két-három hetet... Sajnos ez a dzsordzs egy kupac ürülék (hogy ne írjak csúnyát), és előbb utóbb mindenkit rákényszerítenek.

(#18307) RR-13 válasza Intruder2k5 (#18306) üzenetére


RR-13
őstag

Jó hát azért a +3 hét (kb. 2021. március elejéig) jobb, mint a jelenlegi szívás nem? :K
Addig csak kijavítanak minden hibát... :U

(#18308) Intruder2k5 válasza RR-13 (#18307) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Persze felhasználói szokások kérdése is, én három hét alatt nem bankolok annyit, hogy érdekelne. Attól, hogy még 3-5 alkalommal a régi appot látnám, nem lennék boldogabb. :(

[ Szerkesztve ]

(#18309) Fecogame válasza Intruder2k5 (#18301) üzenetére


Fecogame
veterán

+1, nagyon gagyi és használhatatlan az új app. Én is lefrissítettem manuálisan, hátha jobb lesz, meg új featurek... Hát, a funkciók nagy része nincs benne, plusz most pl. épp be sem enged. :U

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#18310) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali

Ehhez a CIB eco bm-hez netbank nem tartozik? Ott vmi más kódot kér a felület.

(#18311) ferenck


ferenck
senior tag

Sziasztok. Android 11 alatt rendben megy a CIB-es mobilbank (Samsung S10+). Addig nem frissítek, biztos ami tuti. :)

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#18312) axioma válasza bigdady (#18310) üzenetére


axioma
veterán

A cib-nel ugy kezdodik a kerdes, hogy melyik netbank... de amugy kerheto hogy melyiket kapcsoljak be (nem is tudom mi a default de telefonon siman megcsinaljak), es a java-snal (azt hasznalom neha) a #withkey ad kodot az appban amit be kell irni (azaz app nelkul nem fog menni). A masikra majd aki hasznalja remeljuk valaszol.

(#18313) ferenck válasza ferenck (#18311) üzenetére


ferenck
senior tag

Ez egy kérdés lett volna, de látom . került a végére ? helyett. :D

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#18314) bigdady válasza axioma (#18312) üzenetére


bigdady
nagyúr

Netes felület=netbank. Arra gondoltam

[ Szerkesztve ]

(#18315) bopeti98 válasza bigdady (#18314) üzenetére


bopeti98
őstag

Én ECO ForYou számlában vagyok, nekem a weboldalas felület, meg a Java-s program is simán megy a WithKey jelszóval.
A weboldalon viszont pont ugyanaz látható mint a mobil appban, csak nagy képernyőre optimalizálva. Szóval többletfunkció nincsen.

(#18316) bigdady válasza bopeti98 (#18315) üzenetére


bigdady
nagyúr

Meg van. App bejelentkező képernyőn kell generálni. Most mondtak CIB-Ben mert most voltam feloldani az online korlátozást. 300e Ft/hó kp

(#18317) fokukac válasza bigdady (#18316) üzenetére


fokukac
nagyúr

a bejelentkező képernyőn alul a "withkey"-re kell kattintanod, és akkor adja azt a jelszót, ami a régi internetbankos PC-s apphoz kell.

[ Szerkesztve ]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#18318) bigdady válasza fokukac (#18317) üzenetére


bigdady
nagyúr

Igen köszi. Be is jutottam. Mondjuk az is fura hogy a beállítások személyes adatok értesítési cím alatt nem az általam kért hanem a lakcímem szerepel. Nektek is? Vagy mindenkinek a lakcím a levelezési/értesítési?

(#18319) cocka válasza axioma (#18312) üzenetére


cocka
veterán

Mármint a hard tokent? Azzal generálsz kódot és beenged az online.cib.hu-n is meg javás netbankban is ugyanazzal a kóddal. A mobilappba viszont nem tudsz belépni.

Mondjuk hogy nem megengedő VAGY van a két opció között, hanem kizáró, az rohadtul gáz. Ezeknek kölcsönösen ki kéne egészítenie egymást, nem pedig kizárni egymást.

Pl. ha nem tudok belépni mobilappba vagy a mobilapp hibája miatt nem tudok kódot generálni, akkor generálhassak már hard tokennel.

Vagy ha nem tudok hard tokennel generálni generálhassak már mobilappal.

Vagy amit a múltkor itt fejtegettünk: Ahelyett, hogy a hard tokeneseket az online vásárlás miatt átrugdossák a mobilappba, a rendszert kellett volna alkalmassá tenni arra, hogy a hard token 3-as opciójával pár vásárlást érintő adat megadása után generáljon neked kódot. Arra való, az is az opció neve: PAY. Ehhez képest, erre alkalmatlan (nem technikailag, hanem rendszer szinten, gondolom nem lett leprogramozva). :C

Vagy last resortként küldejenek egy kib.. SMS-t. Ha se az appos generálás, se a tokenes generálás nem megy.

[ Szerkesztve ]

(#18320) tomazin válasza Oliverda (#18300) üzenetére


tomazin
veterán

Itt kerdeznem a tobbiektol is:
Mennyire akarok en a vividen nagyobb osszeget parkoltatni itt, tekintve,h fel eves kb a fintech ceg? Illetve ha bedolnek, akkor hova tudok menni a palavert? Mert gondolom nem az mnb-hez.

(#18321) Oliverda válasza tomazin (#18320) üzenetére


Oliverda
félisten

Az illetékes német hatósághoz. Egyébként a Solarisbanknál tartják az ügyfelek pénzét, amire fejenként 100k euróig van biztosítás.

"Your money is stored in a fully regulated European bank and protected up to 100.000 € by the German Deposit Guarantee Scheme as well as the advanced security technologies on the market"

[link]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18322) axioma válasza cocka (#18319) üzenetére


axioma
veterán

Ezt most nem ertem mire "marmint". Igen, tudom, te (is - votl masik "mi van ha nincs app-om" ismerosom is) a hard tokent fizeted inkabb, azt nem emlitettem meg mint lehetoseg, igazad van. A letezesre es a telefonon kerni kell hogy bekapcsoljak reszre akartam hangsulyt tenni.

(#18323) tomazin válasza Oliverda (#18321) üzenetére


tomazin
veterán

Azt az esetet szeretném elkerülni, hogy futnom kelljen a pénzem után, mert a két orosz üzletember meglép vele/elveszíti.
A solarisbank egy 2016ban alapított alapvetően fintech cég, aminek úgy látom, hogy a vagyona legfőképpen fundraisingekből van és a profiljuk is ez, hogy startupoknak biztosítanak apit.
Itt van a startup, akibe a revoluttal ellentétben nem tolja mindenki a pénzt, ennek ellenére elég szépen szórják a azt (bár már nem annyira mint eddig) a recruitolásra (fém kártya elég drága móka, a cashback is elég nagy). Ezzel szemben ha rákeresel a neten nem igazán van sok találat róluk, a saját honlapjuk plusz pár cikk a tavalyi indulásról. Redditen/YT-on gyakorlatilag csak a reflinket megosztó népek vannak és azok is 3hónappal ezelőtti postokkal.
És mivel se nem tudom, hogy az illetékes német hatóságnak mi a neve, se nem tudok németül, így vannak fenntartásaim, ezért gondoltam, hogy rákérdezek a többiek gondolataira.
Azt olvastam a szlovákoknál a járvány előtt sem volt egyszerű a magyaroknak számlát nyitni az otp-t leszámítva, gondolom azóta inkább negatív irányba változott a helyzet.

(#18324) Oliverda válasza tomazin (#18323) üzenetére


Oliverda
félisten

"És mivel se nem tudom, hogy az illetékes német hatóságnak mi a neve, se nem tudok németül, így vannak fenntartásaim,"

Bemásoltam feljebb: German Deposit Guarantee Scheme

Ha ennyire nem bízol a külföldi bankokban, nyiss pl. a Gránitnál vagy a Raiffeisennél egy eurós számlát. Úgy rémlik, utóbbinál nincs számlavezetési díj.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18325) Brandynew válasza Intruder2k5 (#18301) üzenetére


Brandynew
őstag

A felülettel szerintem alapvetően nem lenne semmi baj, mert átlátható. Viszont rohadt kevés funkció van benne, én pont azt vártam, hogy majd most ezzel tudom helyettesíteni a netbankot és pl. tudom kezelni a beszedési, csoportos átutalási megbízásokat, de kb. csak az egyenlegemet tudom megnézni. Nagyon a Revolutra akartak hajazni, de nem vették figyelembe, hogy a Revolut azért jó, mert teljes értékű netbankot kapsz a mobilappon belül.

(#18326) Brandynew


Brandynew
őstag

Láttátok az ERSTE-nél ezt a George számlát? Mit gondoltok? https://www.erstebank.hu/hu/ebh-nyito/mindennapi-penzugyek/szamlak/george-szamla

[ Szerkesztve ]

(#18327) dptrsk válasza Brandynew (#18326) üzenetére


dptrsk
addikt

Nem olyan rossz, de béna ajánlat...

250.000 forinting van olcsóbb ajánlat (pl. OTP Smart)
400.000 forintig pedig van jobb ajánlat (pl. Gránit Bajnok Plusz teljesen korlátlan utalásokkal)

Emelett ott az eddig is ajánlott CIB BM ECO, Raiffeisen Premium Gold 2.0

Abba már bele se megyek, hogy a tranzakciós illeték 20.000 forint alatti tranzakciók esetén 0 forint, így ha az 400.000 forintot 4 darab 20,000 forintos utalással léped át, akkor a banknak semmibe nem került, de tőled behajtotta...

[ Szerkesztve ]

(#18328) merqree válasza Oliverda (#18324) üzenetére


merqree
őstag

"A Devizaszámlát azért érdemes választania, mert:
díjmentes a számlanyitás,"

Ez van a Raiffeisen oldalán. A kondíciós listát mindjárt végigbújom...

szerk: nulla forint és 100.000EURig biztosított

[ Szerkesztve ]

(#18329) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

A cibnél hol kell elindítani a chargeback eljárást?

The Truth is out there...

(#18330) Red_Bull


Red_Bull
aktív tag

Üdv!
Van egy Raiffeisen Mindennapok 2.0 bankszámlám, amit mindenképp meg fogok szüntetni, helyette Gránit Digitális vagy CIB ECO lesz.
Mikor meg fogom nyitni az újat még meg lesz a régi Raiffeisenes is, ilyenkor nem fog járni az újhoz az ingyenes készpénzfelvétel? Mert tudtommal az csak 1 bankszámlához jár. Ha megszüntetem Raiffeiseneset csak utána tudok majd nyilatkozni az újnál?

Amúgy melyiket ajánljátok a kettő közül CIB ECO vagy Gránit?
Teljesen alapszintű felhasználás: 2db csoportos beszedés, havi 2-3 kp felvétel, 1-2 átutalás, sok bankkártyás fizetés és nagyjából ennyi, havi 200 érkezik rá.

Raiffeisennél elegem lett a gagyi mobilappjukból, és a lehúzgálásokból,meg utálom hogy újabban a kártyás vásárlásokért is vonogatnak pénzeket, közben meg arra panaszkodnak a bankok hogy mennyire magas a készpénzhasználat.

(#18331) sajtos365 válasza Red_Bull (#18330) üzenetére


sajtos365
tag

20-a előtt felmondod a régit majd nyilatkozol az új bankodnál és akkor következő hónap elsejétől megszakítás nélkül van ingyenes kp felvéted.

Gránit digitálisba migráltam, de nézd át a díjakat alaposan, mert neked lehet más a költséged. Itt van egy összehasonlító oldal.
A Gránitnál ebben a hónapban van még 5000 Ft-os ügyfélajánlási program. Kérj valakitől meghívót és kaptok 5-5 ezer forintot.

(#18332) Red_Bull válasza sajtos365 (#18331) üzenetére


Red_Bull
aktív tag

Köszi :R

(#18333) merqree válasza Red_Bull (#18330) üzenetére


merqree
őstag

Én Gránittól jöttem a Raiffeisenhez (Gold 2.0).
A mobil applikációja a Raiffeisennek informatívabb és jobb, mint a Gránité.
Egyiknél sem tapasztaltam, hogy fizetni kellene azért, mert kártyás a vásárlás. Ezt egyébként honnan veszed?
Gránitnak kettő fiókja van, ahol a számlára készpénzt tudsz betenni, ha a sors úgy hozza.

szerk: mi a gagyi a Raiffeisen applikációban? Szerintem sokkal jobb, mint a Gránité. Most pl látom a csoportos felhatalmazásokat, és azokat státuszát is. Gránitnál pl csak a kivonaton látni, ha volt valamilyen okból elutasítás...

[ Szerkesztve ]

(#18334) sifarr válasza merqree (#18333) üzenetére


sifarr
senior tag

Egyiknél sem tapasztaltam, hogy fizetni kellene azért, mert kártyás a vásárlás. Ezt egyébként honnan veszed?
Red_Bull tapasztalatból beszél: írta, hogy Mindennapok 2.0 csomagja van. A Rafi bankártyás kondíciós listája is őt igazolja. Nézd meg az 1.1.3. pontot.

[ Szerkesztve ]

(#18335) István89 válasza merqree (#18333) üzenetére


István89
tag

Sajnos még mindig csak az egyik fiókba lehet pénzt befizetni, a westendi "fiókba" 8 éve ígérik a befizető ATM-et, de még mindig semmi. Ja, de: "Hamarosan"

Az alkalmazással egyetértek, sajna nagyon gyenge és lassú, főleg az androidos verzió és szerintem semmi innovatív dolog nincs már benne, de tuti idén is ők nyerik meg ezt a díjat. :D

[ Szerkesztve ]

(#18336) dptrsk válasza merqree (#18333) üzenetére


dptrsk
addikt

2021ben a csoportos beszedés egy (5-10 éve) elavult megoldás...
Fizetési kérelem, QR utalásban van a jövő.

A szolgáltatóknak és a bankoknak fel kéne pörögni, online üfsz felületen megadom a mobilszámom/adószámom és a számla fizetési kérelemként jön, vagy a számlán a QRt beolvasva AFR utalásként teljesül.

[ Szerkesztve ]

(#18337) pictigjis válasza merqree (#18333) üzenetére


pictigjis
senior tag

mi a gagyi a raiffeisen applikációban? fel sem merem sorolni, de csak néhány példa (ios)

- tavaly nyáron egy hiteltörlesztés befejezése miatt előre beállítottam az utolsó hat utalást, mindig hónap 10. környéki értéknappal. mit csinál ilyen esetben ez az idióta applikáció? mind a hat tételt arra a napra teszi a számlatörténetben teljesítés után, amikor beállítottam. nem az értéknap szerint listáz, neeeeeem, az túl logikus lenne, hanem a tranzakció létrehozásának napja szerint. egyes alá

- nálam konkrétan többször előfordult, hogy egyszerűen hiányoznak tételek a számlatörténetből. nincsenek ott. a netbankban ott vannak, a januárt meg elvágták 10-én, és ami előtte volt, nem jelenik meg az istenverte appban. jan. 10. előttről már jön a december, de az sem teljes. nullás alá

többször írtam észrevételt, mindig megköszönték, és nem változott semmi. egyszerűen szánalmas

[ Szerkesztve ]

(#18338) Brandynew válasza dptrsk (#18336) üzenetére


Brandynew
őstag

Biztos, hogy tudod, mit jelent a csoportos beszedés? A csoportos beszedés, fizetési kérelem és a QR utalás nem is kettő, hanem három teljesen különböző dolog.

Ezek közül a csoportos beszedés az egyetlen lehetőség arra, hogy ne kelljen számlákkal foglalkoznod.

[ Szerkesztve ]

(#18339) devilzero


devilzero
tag

Sziasztok!
Hitelkártyát szeretnék, viszont eléggé nulla a tudásom ebben a témában. Munkatársamnak is van, asszem Erste-s megtetszett ez a gyűjtögetéses dolog ("visszatérítésre" gondolok). Amit tudok, hogy *OFF* OTP-s vagyok bankszámlaügyileg, illetve a money.hu ajánlatatit néztem eddig, de nem tudom mit merre. Egyáltalán lehet-e olyan, hogy egyik banknál van a számlám másiknál egy hitelkártyám pl. Merre induljak ki, mit ajánlotok? Köszi!

(#18340) fil válasza dptrsk (#18336) üzenetére


fil
őstag

Azért a csop.besz. kevésbé macerás. Egyszer megcsinálom, aztán nem kell foglalkoznom vele. A fizetési kérelemnél aktívan közre kell működni.

(#18341) dptrsk válasza Brandynew (#18338) üzenetére


dptrsk
addikt

Persze: a szolgáltató a limit erejéig(ha adsz meg) leemelheti a számládról az fizetendőt
Én nem szeretnék futni a pénzem után, a CSB egy elavult alig kontrollált megoldás.
CSB esetén elég egy elgépelés és 10xes összeg kerül levonásra.
Nekem havi 1 percet megér, hogy mindent kártyával fizetek havi egyszer, ha jogos az összeg. Elég egy 1000 forintos tévedés(mondjuk nem kapod meg az elektronikus kedvezményt), amivel még belefér a limitbe, futsz a pénzed után, holott ha valamilyen modern fizetéssel rendeznéd nem lenne kidobott összeg, mert pl. annyit utalsz a fizetési kérelemben, amennyi jogos(üfsz. egyeztetve)

Az ELMŰ ugyanúgy hibázott már, mint a Telenor számlakészítésnél.

(#18342) Brandynew válasza dptrsk (#18341) üzenetére


Brandynew
őstag

Na, ezért kérdeztem, mert ezek szerint nem tudod pontosan, hogy működik a csoportos beszedési megbízás, de erre jó ez a fórum :)

Egyrészt, egy ilyen megbízásnál állandó limitet állítasz be, tehát nem vonhatnak le 10x-es összeget.

Másrészt, a levonást megelőzően napokkal korábban megjelenik a netbankban a beszedési igény, a pontos összeg megjelölésével, amiről nyilván értesítőt is kapsz, ha kérted. Tehát semmilyen kockázata nincs a csoportos beszedésnek, ha rossz az összeg, vagy valami miatt nem akarod kifizetni, elutasítod egyetlen kattintással. Nekem az évek alatt egyetlen egyszer nem fordult ilyen elő, pedig minden lehetséges szolgáltatónak így fizetek.

(Egyébként az "elgépelés" eleve nem lehetséges, mivel a számlákat már jó ideje nem emberek állítják elő.)

[ Szerkesztve ]

(#18343) SpongyaBob


SpongyaBob
veterán

Sziasztok!

Sikeresen nyitottam egy CIB ECO számlát bankmonitoron keresztül. Viszont a 8 jegyű aktiváló kódra azt mondja az app, hogy érvénytelen. Így nem tudom aktiálni. Hívjam a bankot?

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#18344) bigdady válasza SpongyaBob (#18343) üzenetére


bigdady
nagyúr

Nekem meg lejárt mert csak 6 órára adták. Telón adtak újat.

Egyebkwnt miért is jobb a bankmonitoron nyitni mint cibnél? Az már nem rémlik :U

[ Szerkesztve ]

(#18345) .tnm válasza Brandynew (#18342) üzenetére


.tnm
addikt

+

csoportos beszedéshez kell egy szolgáltatói számot szereznie, annak aki be akar szedni.
meg általában az ember olyan helyekre fizet csop.besz-edéssel, ahol nem nagyon van alternatívája a befizetésnek (víz, villany, internet, telefon, tv).

ami hátránya:
- ha nincs fedezet a levonás pillanatában, akkor gondolom nincs automatikus újrapróbálás (bár ebben nincs jobb alternativa)
- általában kártyával kifizetni olcsóbb a számlákat, mint csopbesz.-szel. de ez sok mindentől függ.

korábban sem értettem, mikor a másodlagos azonosítót bevezették, hogy miért emlegeti mindenki a csop beszedést elavultnak. egyik legkényelmesebb megoldás, amit lehet, azzal fizetek. maradék rendszeres költségéket pedig vagy ugyancsak a szolgáltató vonja bankkártyáról (pl. spotify), de azzal talán majd dolgom lesz, mikor lejár a bankkártyám (szemben a csop. beszedéssel), vagy rendszeres átutalással fizetem (de azzal meg akkor van dolgom, ha változik az összeg).

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#18346) axioma válasza devilzero (#18339) üzenetére


axioma
veterán

Persze, a hitelkartya mogott van egy hitelkartya-elszamolasi szamla, es onnan utalsz ra ahonnan akarsz. Az egyetlen problema ha a szamlacsomagodban nem ingyenes az utalas (bankon belul elvileg atvezeteskent tr.ado nincs, dij se szokott lenni). Nekem tobb banknal van hitelkartyam nyilvan nem mind a szamlavezetom is egyben.

[ Szerkesztve ]

(#18347) dptrsk válasza bigdady (#18344) üzenetére


dptrsk
addikt

2 évig 0 forint elég sok dolog.
pl utalások, bankkártya éves díja

(#18348) dptrsk válasza Brandynew (#18342) üzenetére


dptrsk
addikt

Amikor az értesítésre ránézel(ahogy látom csekkolod=/= nincs vele foglalkozni való), akkor innovatív módon fizetni is tudnád(fizetési kérelem leokézása) vagy a számla megtekintésekor (QR fizetés)

Akkor lenne jó a CSB, ha úgy működne mint a díjnet annyi extrával, hogy ha nem nyúlok bele határidő napján teljesül:
Számla kiállításkor átcsorog netbankba
Meg tudom nézni az összeget/szolgáltatót/stb
időzíthetem bármikorra vagy azonnal rendezhetem
ha nem nyúlok bele határidő napján teljesül

[ Szerkesztve ]

(#18349) merqree válasza sifarr (#18334) üzenetére


merqree
őstag

Leesett az állam....
Álmomban sem gondoltam volna, hogy iyen van....

(#18350) dptrsk válasza .tnm (#18345) üzenetére


dptrsk
addikt

Kockázatok(CSB esetén ebből 3 teljesült volna, mert limiten belül lett volna a hibázás mértéke):

-ELMŰ “rendszerhiba” miatt áttett lakossági tarifáról üzletire
-Telenor “rendszerhiba” miatt 2000 forint helyett 22000 számlát állított ki
-Vodafone “rendszerhiba” miatt nem adta meg az epack-et
-biztosító: megszűnt szerződésre állított ki díjbekérőt

szóval résen kell lenni és egy CSB esetén ez macerás, míg fizetési kérelem/QR esetén a kezedben van a kontroll(módosíthatod az összeget)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.