Az a 8 óra is úgy 8 óra, ha a fegyveres túlerők elleni küzdelemmel, vagy pár pixelpontos ugrással szívsz. Ha 142x kell nekifutni egy-egy résznek az nem túl jó, inkább frusztráló, pláne ha ezzel akarják elnyújtani a játékot. (gamer365 cikkből idézve: "trial&error")
Az elejétől a végiget úgy értettem, hogy stílusában, küldetésekben, kinézetben nem sokat változik, nincsenek igazán elkülönülő pályák vagy küldetések.
Ami pedig hiányzott, az az, hogy többet kelljen gondolkodni a továbbjutásról, amolyan Portal szerűen.
Ami viszont nem hiányzott, az a kötelező harc a zsaruk ellen (kihívás van ugyan, csak sokszor idegesítő a túlerő).
Szerintem eléggé csőjáték, az útvonal adva van, és bár igaz, nem csak zárt helyek vannak, hanem nyílt területek is, de hiába van ott egy egész város, meg a sok épület, ha egyszer nem lehet más háztetőre felmászni és onnan megint máshova és stb. és úgy ugrálni, haladni, mert meg van adva egy (kis) terület, amin belül mozoghatsz és egy irányba kell menned úgyis.
Persze én teljes mértékben elfogadom más véleményét, jobb is ha több vélemény van, és nekem is tetszett a játék, de ebben hatalmas lehetőségek voltak, amit a fejlesztők nem aknáztak ki igazán. Szerintem.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."