Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-08-02 22:50:59

LOGOUT.hu

Wise díjak [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3801) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Teljesen új vagyok Wise témában és szeretnék megerősítést kérni, hogy megfelelően végzem el a tranzakciókat.
Magyarországi CIB-nél lévő CHF devizaszámlára szeretnék utalni CHF-et Wise-ról, hogy ne a banki árfolyamon, hanem a Wise árfolyamán történjen meg a HUF-->CHF konverzió.
Nyitottam Wise-on HUF számlát, fel is töltöttem HUF összeggel.
Ezt át kellene váltanom a Wise-nál CHF-re és azt elküldeni a CIB devizaszámlára?

Az nem teljesen világos, hogy át kell-e váltanom küldés előtt, vagy a küldésnél elég megadni, hogy mit szeretnék küldeni, esetleg kell-e nyitnom külön CHF számlát a Wise-nál?

Elnézést, hogy ennyit kérdezek, de teljesen kezdő vagyok. :B

(#3802) Jim74 válasza Jim74 (#3801) üzenetére


Jim74
nagyúr

illetve még egy kérdés. Hol kell a személyazonosságot megerősíteni? Nem kért semmilyen okmányt regisztrációkor a Wise.

Szerk.: megtaláltam. :B

[ Szerkesztve ]

(#3803) gyulaszu válasza Jim74 (#3801) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Keresztkérdés:
Mire használnád a CIB-es számlán lévő CHF-et?
Ha jól emlékszem már fogadáskor megsarcolják és utána is drágán jutnál hozzá...

gyulaszu

(#3804) 3psilon válasza sifarr (#3799) üzenetére


3psilon
aktív tag

Wise-zal évek óta küldözgetek, fogadok. Természetesen mindig legálisan, volt, hogy céges számlán, volt, hogy magánon. Soha nem kérdeztek vagy blokkolták az utalást.
Amikor céges céllal 50.000€ nagyságrendben utaltam, akkor sem kérdeztek semmit.

Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

(#3805) Jim74 válasza gyulaszu (#3803) üzenetére


Jim74
nagyúr

Fogadáskor nem sarcolják. Egyelőre nem szeretnék hozzányúlni.

(#3806) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Miért nem lehet CHF-et küldeni magyar CHF devizaszámlára?