- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Senhi
aktív tag
válasz
Csabroncka #8849 üzenetére
Hát a kocsi 2 éves, újkori értéke 8,3-ban adja meg a biztosító nyilván én ennek a töredékéért vettem, de jó kérdés ilyenkor mivel számolnak. Hitel nincs, fixen 100 ezer az önrész.
-
Senhi
aktív tag
válasz
Csabroncka #8844 üzenetére
Nekem Allianz-nál full casco 180ezer/év... Budapest, 30 év. Mindez C4-be sorolva. Próbálok nem gondolni rá akkor annyira nem fáj
-
Gergőke88
addikt
válasz
Csabroncka #8844 üzenetére
Nekem 80e/év volt egy 2020-as Hibrid yarisra B0.
-
Senhi
aktív tag
válasz
koxkids #8838 üzenetére
Nekem a lentebb is említett kit-in van benne, teszi a dolgát, még megvan
. Kényelmes, árban sem vészes és pont ott véd ahol a legsérülékenyebb a rendszer. Általában ezt ajánlják a facebook csoportokban, de amiket te mondtál azokkal sincs gond.
A blue16-ban engem az zavart, hogy kényelmetlennek tűnik minden alkalommal 3cm-re odaérinteni a szélvédőhöz a kulcsot, valahogy 2020-ban ez már nekem nem adja.Ja és persze casco. Az kötelező.
Én is Budapesten lakom és utóbbi időben jobb híján a környéken sétálok esténként kikapcsolódás képen és szoktam figyelni aurisokat/priusokat/corollákat, hogy látszik-e milyen védelem van benne. Ugye a kis villogó biszbasz ledről legalább sejteni lehet. 5-ből 4-ről semmi nem látszik így kicsit nyugodtabb vagyok, hogy nem az enyémnek állnak neki ha úgy adja...
-
Sziasztok!
Pár hónap, és csatlakozni fogok a Toyota csoportba egy Auris HSD-vel. Mostában utána kezdtem járni egy két dolognak, és most a fő kérdés ami foglalkoztat, milyen riasztót építessek be az autóba? Ahogy néztem két fő cég van ami ajánlott: Blue16 és Car-Őr.
Van ezekkel a rendszerekkel tapasztalata valakinek?
Budapesten lenne főképp használva az autó, tervben van garázs bérlés a közelben, de jobb a biztonság, így emiatt gondoltam plusz rendszerre, főleg annak tudatában, hogy eléggé kelendő típus.
Esetleg ajánlott más rendszer is?
Nagyon köszi előre is! -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
molnarpeter #8835 üzenetére
Köszi a választ!
Bikázásnál próbáltunk már mindent. Egy 2.0 HDI-ről, illetve egy új XC90-ről is, egyikről sem ment a dolog, az én vékonyka bikakábelem konkrétan elégett az első próbánál, utána hozta a szomszéd bácsi az iparit, rátettük, hagytuk járó motorral 10 percig, majd magas fordulatszámon pörgő motor mellett próbáltam beindítani, de semmi. Ha az akksi benne volt, akkor semmi reakció nem jött, ha lekötöttem az akksimat és direktbe a sarukra tettük a bikakábelt (itt is 10 percig vártunk járó motor mellett), akkor eljutottam odáig hogy megpróbált gyújtást adni, de elkezdett kattogni, majd full elsötétült a műszerfal, és csak akkor jött vissza ha visszatettem az akksimat, rá a bikakábel, 10 percig áll és utána.
Odaadtam nagybátyámnak az akkut, nekik a műhelyben van valami komoly töltőjük, azzal megvizsgálják és feltöltik ha lehet.
Karosszériánál: Most tüzetesebben átnéztem a gépezetet, többnyire kavicsfelverősések vannak a szélvédő fölött, illetve az A-oszlopon, valszeg egy kis csiszolás-javítás megoldja, egyetlen ujjbegynyi hólyagosodás van felső íven a szélvédő fölött, azzal majd kell valami komolabbat gondolom. Illetve a jobb oldali ajtó alsó íve is teljesen bebarnult, az első csücskénél már kívülről is látszik egy nagyon enyhe kis parnukás/rügyezés. Utánanézek merre van Érd/Pest környékén bontó, hátha van nekik ajtó, mondjuk eléggé ritka óceánkék metál az autó, félek hogy nem lesz hozzá színazonos alkatrész.
Viszont ezt látván valszeg az lesz a kocsi sorsa, hogy a nyáron felújíttatom, megcsinálok rajta minden hibát, és télre keresek neki egy teremgarázst és ott fog pihenni, mert ha nálam fél év alatt (ilyen enyhe télen) ennyire kikezdte a rozsda, akkor nem lesz egy hosszú életű dolog, ősszel meg veszek egy másikat ami jó lesz mindig, ő meg megy szépen idényautónak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #8834 üzenetére
Bikázás: két észrevételem lenne
valószínű vékony a kábel, és nem vártok eleget. Mai nap 1.3 dízellel bikáztam 7.4 literes traktort. Rendes kisujjnyi vastag kábel akkusarukra csatlakoztatva, gépen gyújtás levéve, autó járó motorral, emelt fordulaton kb 2 perc töltés. Utána kábel le, és csak azt követően indítottak, így kímélve van a segítő kocsi, nincsenek óriási áramok a két akku között. A gyenge kábel kompenzálható idővel, de a lényeg, hogy várni kéne néhány percet is akár, mire indítva van
Lemerülve már károsodás is felléphetett, jó lenne bemérni az akkut.
Ha új aksival is érvényes az egy hét merülés, autóvillamossági műhelyben érdemes lenne ott hagyni, hogy nézzék meg, mi zabálja le az akkut. Lehet sok minden sajnos, kapcsoló, relé, utólagos riasztó (ha van)...
Ez már csak magánvélemény, de alvázvédelmet szerintem újonnan az igazi csinálni, mikor hibátlan a felület. Használtan már egy Waxoyl jellegű cucc praktikusabb tud lenni, mert pl. egy rücsi alatt nem látszik, ha hólyagosogik a rozsda, és be tudja zárni a párát, stb. Illetve érdemes kézzel végigmenni rajta, és minden kis rozsdapöttyöt szépen lekezelni alapozóval és fedőréteggel, évente megismételve többet ér szerintem, mint akármi ráfújva. Géptető fényezés, elég lehet az elejét ködölni, a szélvédőt viszont lehet, hogy ki kell venni, ha alóla indul a rozsda, vagy odáig terjed a folt, fémet talált kavics esetén talán megúszható
Ajtó: színazonos bontott, ami rozsdamentes szerintem jobb lenne, mint ezt javítani, persze akkor abba is érdemes valami korróziógátló kezelést eszközölni, hogy ne kövesse az elődje útját
ki is lehet javítani, de valószínűleg visszatérne, hegesztés helyett pedig jobbnak tartanék egy szebb darabra cserét, ezt pedig el lehet passzolni, mondjuk attól függ, van-e pont ugyanolyan szín, és mennyi lenne a mostani javítása.
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Múlt év augusztusában vettem egy 2003-as facelift-es Yaris TS-t, amit szeretek nagyon, de 2 olyan problémája van, amit egyszerűen nem értek:
Az egyik, hogy ha nem használom 1 hétig, akkor csutkára meríti az akksiját, és utána ipari töltővel kell könyörögni az akkunak hogy térjen magához, vagy új akku. Ilyenkor másik autóról bikázni sem tudom, mert csak kattog össze-vissza és elsötétül a műszerfal.
A másik hogy fedett kocsibeálló alatt áll, 3 hetetnte mosom magasnyomásúval, most kapna alváz és üregvédelmet, mert ahogy nézem eddig nem adtak neki, viszont most vettem észre, hogy gyönyörűen hólyagosodik fel a motorháztetőnél, illetve a szélvédő körül a festék egyelőre nagyon pici pontokban, de 8-10 helyen, illetve a jobb oldali ajtó alsó íve is kezd szépen kibarnulni. Ezzel mit lenne érdemes tenni? Nem szeretném hagyni elenyészni, mert tök jó kis autó.
-
Retekegér
MODERÁTOR
válasz
Csabroncka #8829 üzenetére
Nem, mindkét kulccsal próbáltam (másfél éve cseréltem bennük elemet). Viszont most vettem észre, hogy négyet sípol nyitáskor a motortér felől.
-
Retekegér
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #8825 üzenetére
A sarukat nagyjából megpucoltam, később a testkábelt is alaposabban szemügyre veszem, hátha arra is ráfér egy alaposabb tisztítás. Sajna multiméterem nincs, de köszi a tippeket!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Retekegér #8824 üzenetére
Ha döglött akku, lehet, hogy a töltést sem veszi, esetleg másik akkuval meg lehetne próbálni, vagy legalább bikázás
Másik a kontaktok kérdésköre, akkusaruk ne lötyögjenek, test kábel legyen jó, korrózió és érintkezés önindítóig legyen rendben. Esetleg valamelyik relé... Önindítót meg lehet kocogtatni, ha hozzáférhető, csak nem szabad mellette hozzáérni kábelekhez
Multiméter esetleg van?
-
Retekegér
MODERÁTOR
Sziasztok!
Corolla Verso 1.8 vvti (start/stop gombos) nem indul. Gyújtást ráadva kattan egyet és kész. Műszerfal világítás, meg minden egyéb van, a biztonság kedvéért töltöttem az akksit, de semmi. Nem volt semmi előjel, pár nappal ezelőtt gond nélkül indult. Önindító lehet, vagy valami más?
-
Drizzt
nagyúr
Vajon egy Hybrid Corolla indito akksi mennyi ido alatt merul le? Nem nagyon akarok kimenni az utcara, ha esetleg lenne valami bajom, senkit nem szeretnek megfertozni, de ha meg valamiert kesobb orvoshoz kell menni, nem artana ha a kocsi meg elindulna. Kb. ket utcara parkolok, de nem lenne rossz kozelebb hozni az autot.
-
válasz
ssgt1981 #8818 üzenetére
Az alkalmazás egy csomó dologra jó amúgy is, például akár közvetlenül benne lehet szervíz-időpontot foglalni, a Toyota különféle elérhetőségei megtalálhatóak benne, van gyári szervíz-kereső, van egy külön menüpont az egy bites felhasználóknak, hogy melyik ellenőrző lámpa (check light) mit jelent pontosan, stb...
Azt írja, hogy kizárólag a kompatibilis járművekkel lehet párosítani. Mikor az App-ban párosítani szeretnéd az info centerrel, akkor csak a navigációs rendszerrel szerelt opciókat lehet választani, a mi esetünkben a Toyota Touch 2 with Go opció van csak, nincs olyan, hogy Toyota Touch 2, ahol nincs ott a "with Go".
-
ssgt1981
senior tag
MyT appot szeretnék az infotainment rendszerhez társítani, de nem tudom, mert a menüben egyáltalán nem jelenik meg az online fül. A rendszeren hiba kapcsolom be a wifi-t egyáltalán nem lát wifi hálózatot. Tudnátok segíteni a MyT app és a wifi működésre bírásában? Egy 2020-as navigáció nélküli CH-R-ről van szó.
-
No.01
addikt
Igen mi is hasonlot tapasztaltunk.
A kereskedesbe viszaerven azt mondtak biztosan az ECO mod okozhatta (miert is??? az max kevesbbe nyomatja a meleget vagy a hideget szoval pont, h forditva kellene, h legyen szerintem)
Illetve ami meg fura abban amit irsz, h nalad csak 1-2 sec ideig volt ez meg bele is ferne, de nalunk ez ennel lenyegesen tovabb tartott, ezert is kellett allitgatni. Lehet ha meg varunk par percet akkor helyrejon, de ki szereti azt, ha egy ido utan fix homerseklet mellett folyamatos - erezheto - hideg(ebb) levegot fuj be?
Azota kiderult, h a mi regi (P3 plug-in) autonk is hasonlot csinal igaz ott nincs dual mod.Majd meg nyomozok.
**Mas**
Hamar itt vagyok akkor meg kell emlitenem, h idokozben voltam Rav4-et tesztelni. Szelteben lenyegesen kellemesebb, de fejterben - a kotelezo tetoablakkal - nem volt am sokkal szellosebb ami minimum fura.
Az elektromos ules a szellozteto funkcioval viszont baromira jo es nem is annyira zajos, mint amire emlekeztem (regebbi Kiaban lattam eloszor) -
Csabroncka
addikt
Akit érdekel(t) gyári kerékőr készlet ára (alufelnihez) 14.900- (Toyota Buda)
-
feltételezésem: Meleget fúj a klíma, nap rásüt a hőérzékelőre, ami azt mondja a klímának, hogy túltolta a meleget, hűtse vissza a megadott hőmérsékletre. Klíma elkezd hideget fújni.
Nap elmegy, erre hőérzékelő adja a jelet, hogy hideg van az utastérben, klíma erre, elkezd meleget csinálni.
Klíma nem működőt csak a hideg-meleg befúvás. -
makszi
aktív tag
Szia!
Elfelejtettem leírni de te is eszembe jutottál mert bizony azt hiszem már tudom miről írtál a múltkor a klíma furcsa túlságosan erős működéséről. Szóval mikor jöttem hazafelé vasárnap délután hol sütött a nap hol elbújt és kétszer is észre vettem hogy hirtelen határozott hideget vagy meleget kezd el fújni a klíma. Ez csak 1-2 sec ig tartott és utána már nem érzékeltem ezt.
Engem ez egyáltalán nem zavar és szerintem a feleségem is csak akkor venné észre ha szólnék neki, de tény hogy van egy ilyen jelenség amit eddig más kocsiba nem tapasztaltam.
A klíma 22.5 fokra volt állítva AUTO módban és az AC nem világított és nem Eco módban volt., és nem is Dual módban volt mert csak egyedül voltam a kocsiba. -
makszi
aktív tag
Szia!
Igazából, nincs problémám ezzel a fogyival. Amikor melóban jártam volt 5.1 és 5.5 is a fogyi. Tartós 150 nél (GPS szerint 147) nincsenek csodák, nem tud 6 liter lenni a fogyi.
Azt nem tudom, hogy 5000 km után vagy valamikor később megy-e lejjebb, de nyáron melegebb időben és szél nélkül biztos hogy be fog menni 8 alá szerintem. -
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap megvolt az első hosszabb távú fogyasztás teszt.
3 hetes Corolla kombi 2.0 hybrid 184 Le. Egy személlyel üres kocsival.
A kocsiba 1200 km volt mikor elindultam most van benne kb 1750.
Odafelé Mol 100 as benzin visszafelé Shell V-power racing volt benne.
Nyári gumi és 2-7 fokig terjedt a hőmérséklet.
Az út Gödöllő-Szombathely oda vissza.
Odafelé M1 autópályán tempomat 140-re állítva. M86 autóúton 130-ra állítva. Pesten át a belvároson normálisan haladva. Mire leértem 7.5 lett a fogyi.
Visszafelé M1 autópályán tempomat 150-re állítva. M86 autóúton 130-ra állítva. Pesten át a belvároson normálisan haladva. Mire hazaértem 8.1 lett a fogyi.
Maga az autó nagyon stabil. Pályán az adaptív tempomat nagyon kényelmes + sávtartó.
Annyi még hogy talán ha 2 -szer kellett elém kijövő autó miatt lassítani annyira kevesen voltak az utakon .
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos autók - motorok
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Formula-1
- Futás, futópályák
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest