Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8292) diablo1984 válasza helkis (#8286) üzenetére


diablo1984
veterán

Az azért túlzás, mert szerintem ezeket amiket a videóban kibányáztak, még az életben nem szedte ki senki még sincs mocsok rajta. Inkább akkor érdemes, ha rommá használtak egy olajat és belekocsonyásodik 3-4-5 év alatt ez elő is fordul), abból a kocsonyás cuccból ezt is eltömítené, más kérdés, hogy a toyota ilyen felhasználásban hamar lekokszol az olajáteresztője és megeszi az olajat, ha meg megeszi és nem veszik észre, akkor a motor is fossá kopik, így nem tud belekocsonyásodni, mert hamarabb szétkopik a motor, vagy az olajevéstől cserélődik.
Tehát a következtetés: ebben sosem lesz koszos az a szűrő, így olajcserekor is felesleges mindig tisztítgatni...... szerintem! :B

(#8287) BigBear: az én yaris 2-esembe is pár éves korára 100ezer km-nél került gyári új szám nélküli motor, most már abban is 110e km van és ez is eszi az olajat(ez is olajáteresztő bajos sajnos), nincs infóm az előzmény szervizeiről, mert a szervizkönyve üres, de gondolom digitálisan csak lehetett vezetve, ha új blokkot toltak bele, mikor megvettem akkor az olaj, de még a levegőszűrő is üszök fekete volt, hát az sem 10e km-rel ezelőtt lehetett cserélve, mikor a hófehér levegő(!) szűrő korom fekete.....így nem lepődök meg semmi, hacsak azon nem, hogy ez a motor még megy!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.