Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petty88
csendes tag
válasz
molnarpeter #2798 üzenetére
Az lesz, jövő héten viszem egy toyota specialistához. Én is nagyon furcsállom, hogy nincs hiba, gyakorlatilag 90 km/h a vége, mert jobban nem lehet vele menni, de szerinte teljesen jól van. Gázpedál jeladó produkálhat ilyen hibát szerintetek?
-
petty88
csendes tag
Ki lett olvastatva és eltárolt hiba sincs, nem a visszajelzőre gondoltam. Javítsatok ki ha tévedek, de a felsoroltak közül majdnem mind kéne eltárolt hibaüzenetet okoznia. Ez alapján a lambdaszonda, a hőfokok és a turbónyomás rendben van, legalábbis a rákötött számítógép adatai alapján.
Olajat nem eszi, egy éve volt olajcsere, azóta rá sem kellett töltenem.
A fals levegő jó ötlet, csak nem tudom hogyan deríthetném ki.
Az üzemanyagnyomást nem tudom, ezt az értéket is ki kéne jelezni a rákötött gépnek? Amúgy a nyomás nem megfelelő felépülése nem adna szintén hibaüzenetet?
Vákuumcső hibára gondoltam még, de átnézve a szerelő nem talált hibát. -
petty88
csendes tag
válasz
petty88 #2606 üzenetére
Sziasztok!
Szeretnék beszámolni a helyzetről az autóval kapcsolatban, bár a probléma még azóta sem oldódott meg. (A probléma leírása a hozzászólás előzményeiben olvasható)
Szóval mivel 2500 fordulat felett egyáltalán nem reagált gázadásra az autó, ezért szerelőhöz fordultam. Hibakód nincs, így marad a nyomozás. EGR tisztítva lett, légmennyiségmérő tisztítva lett, egyik sem használt. Le lett véve a turbó, elküldve szakszervízbe. Szétszedték, kitisztították, azt mondták kb semmi baja nincs, a rudazat mozgott kicsit nehezebben, azt javították.Autó összerakva és műköik. Aztán 1000 km után újra jön ugyanaz a hiba, 2000 felett rángat, de nem gyorsul, néha elkapja és akkor megy. Ha 2000 alatti fordulatról huzatom ki, akkor megy szépen olyan 3000-ig, aztán úgy viselkedik, minta levenném a lábam a gázról és visszalassul, esik a fordulat is.
Lehúztam a légmennyiségmérő csatlakozóját és azt kiiktatva is ugyanaz a hiba. Szerelőhöz visszavittem, ő visszavitte a turbósokhoz, ők azt mondják a turbónak alapból sem volt olyan baja, ami ezt okozhatta volna, most meg tuti, hogy rendben van.
Szerelő kicsit tanácstalan, meg én is. EGR, légmennyiségmérő és turbó hiba kizárva, hibakód továbbra sincs.
Talán az üzemanyagszűrőre tudok gondolni, de az meg mitől jönne helyre 2-3 hétre, aztán romlana el megint?
Van esetleg bárkinek valami ötlete, hogy merre kéne tovább mozdulni? Jövő héten viszem toyota specifikus szerelőhöz, de az is eléggé határozatlan volt a telefonban.
Várom az ötleteket és köszönöm!
(Toyota Corolla 2.0 D4D, 2002) -
petty88
csendes tag
-
petty88
csendes tag
Mióta nálam van (~3 éve) azóta nem lett tisztítva. Nekem is ez lett volna az első ötletem, de a szerelő állítja, hogy hibakódnak kéne lennie, ha az egr nyitással van gond, az meg ugye nincs.
-
petty88
csendes tag
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni egy 2002-es D4D motoros Toyota Corollával kapcsolatban. Az a hibajelenség áll fenn, hogy a motor néha teljesen elveszti az erejét. Autópályán 110-nél (olyan 2800-as fordulat) gázadásra egy az egyben nem reagál, a fordulat marad, egy kicsi rángást mintha lehetne érezni, de gyakorlatilag semmi nem történik. (érzésre amúgy kb olyan, mint amikor erős szélben vezetsz és egy nagyobb széllökés megtorpantja az autót) Gáz felengedés, újbóli lenyomás és ilyenkor néha rendbe jön, húz úgy ahogy kell. Üresben, álló helyzetben is jelentkezik a hiba, a gázpedál lenyomására néha rendesen felpörög a motor, néha pedig 3000-es fordulat körül egyszerűen megáll.
Nyilván a turbóra gyanakszom, meg természetesen szerelő is látta, de nem nagyon tudott hozzászólni, az az álláspont, hogy le kéne szedni a turbót és felújítani, de ez nem egy barátságos összeg.
A legfurább nekem az egészben, hogy néha csinálja néha nem, ezért bízom benne, hogy mégsem a turbó, hanem esetleg egy vákuumcső, vagy talán az EGR szelep.
Találkoztatok már ezzel a problémával? Van esetleg valakinek valami tapasztalata, hogy mi okozhatja és hogyan orvosolható a hiba? Nem seretnék egy turbó felújításba beleállni úgy, hogy az sem biztos, hogy az megoldja a problémát.
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- PS3 Játékok 2000Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest