- Telekom MultiSIM "legó" avagy hogyan cseréltem meg az elsődleges eSIM-emet
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Indavideo te bánat.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- R.I.P. Aláírások
-
LOGOUT.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
addikt
válasz
KubanitoS #19865 üzenetére
A 6e km-es cserenek szerintem mar kornyezetre is kimutathato negativ hatasa van...
Ettol fuggetlenul adom. 8-12e kozott en mindig cserelek es utobbi is csak akkor ha rosszul jon ki a lepes. Osszegben nem olyan nagy kiadas, mintha barmi tonkremenne es javitani/cserelni kellene.A ceges autora reflektalva meg en is latom, h nalunk mikent szervizelik (egyebkent az eloirtak szerint, de arrol meg tudjuk, h milyen lasd 30e-es csereperiodus) es mikent hasznalja a legtobb kollega. Pont ugy ahogy gondoljuk, a tobbsegnek csak egy targy, egy "kozlekedo edeny"... bar van olyan kollega is aki a sajtjat is pont ugy hasznalja, mint a cegeset. Sz*rik mindenre, megy, hasznalja... nem is vennek egyikojuk utan sem autot.
[ Szerkesztve ]