Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exian

    addikt

    Lányok, srácok, hatalmas PIROSPONT a TCL-nek! :R

    Írtam nekik egy "elkeseredett" levelet, hogy hát én vásároltam egy C6K TV-t, de "rossz" helyen, ahol csak az alap, törvényileg kötelező 2 év garanciát adták. Szomorkodtam nekik kicsit a levélben, hogy én nagyon szeretnék +3 év garanciát, de én máshol vettem, nem a promóciós üzletek egyikében (Telekom, Alza vagy ONE). Elvileg ugye csak ezekben a boltokban vásárolt TV-kre lehet regisztrálni a +3 év garanciára ITT.

    Erre visszaírtak, hogy küldjem azért csak el nekik a számlát beszkennelve emailben. Elküldtem. Erre ma jött az email:

    "Tisztelt Hölgyem/Uram,
    Az alábbiakban továbbítjuk Önnek a TCL televíziókészülékre vonatkozó meghosszabbított garanciát, kérjük, őrizze meg saját nyilvántartás céljából."

    És küldték PDF-ben az 5 évre szóló garancia hosszabbításról az igazolást :DDD Benne a TV-m és a saját adataimmal, plusz az egyedi kódot/azonosítót a meghosszabbított garanciáról.

    Szerintem ez igen korrekt eljárás, a TV-vel maximálisan elégedett vagyok eddig (1 hónapja vettem), ez a hozzáállás plusz emelte a szememben a márkát.

Új hozzászólás Aktív témák