Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#6928) Killer01 válasza bul07 (#6926) üzenetére


Killer01
őstag

Megírtam nekik a 3 napot, erre ezt kaptam: A problémát az átvételt követő napon jelezte, ezen idő alatt bármi történhetett a termékkel. Mi nem feltételezünk semmit, azonban a dobozon semmilyen sérülés nem látszik, tehát így a szállítás közbeni sérülést kizárnánk. Az Ön által kérteket továbbítjuk a beszállító felé, pozitív elbírálás esetén van cserére lehetőség.
Magyarul még én örüljek ha "pozitív" a válasz?!? Na neee vicceljünk már, visszaírtam a törvényi álláspontot:
"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben felsorolt kötelező jótállás alá tartozó termékek vonatkozásában a fogyasztó 3 munkanapon (a szombat és a vasárnap munkaszüneti napnak számít, függetlenül attól, hogy esetlegesen a kereskedő akkor is nyitva tart!) belül érvényesítheti csereigényét a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba esetén."
A hibás kijelzős cucc a véleményem szerint erősen akadályozza a rendeltetésszerű használatot. Arra a hülyeségre már nem is nagyon akarok reagálni, hogy másnap írtam "csak" meg...ha aznap felfedezem és megírom, akkor az lenne a válasz hogy a 3/4/5/x óra alatt bármi történhetett a termékkel?
Ez kritikán aluli :W

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.