Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30541) zolee1988 válasza ViZion (#30540) üzenetére


zolee1988
tag

Az Excel azért nem jó, mert átvételkor az ügyfél kap egy átvételi elismervényt, munkalap sorszámmal. Erre írnak most a technikusok kézzel. Ha kész, értesítjük az ügyfelet, az időt ráírják azt is. Ha nem elérhető, akkor SMS-t kap. De gyakran telefonálnak az ügyfelek, hogy mi van a készülékkel, ilyenkor aztán 5-10 percig keresi három ember, mire kiderül, hogy mi van vele, pl alkatrészre vár, készen van, de nem értük el, stb.
Ezt szeretném egyszerűbbé tenni.
Másik oldalon feldobták, hogy egy ticketing rendszer is elég lehetne, most azt nézem meg, mennyire alkalmas erre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.