Az Excel azért nem jó, mert átvételkor az ügyfél kap egy átvételi elismervényt, munkalap sorszámmal. Erre írnak most a technikusok kézzel. Ha kész, értesítjük az ügyfelet, az időt ráírják azt is. Ha nem elérhető, akkor SMS-t kap. De gyakran telefonálnak az ügyfelek, hogy mi van a készülékkel, ilyenkor aztán 5-10 percig keresi három ember, mire kiderül, hogy mi van vele, pl alkatrészre vár, készen van, de nem értük el, stb.
Ezt szeretném egyszerűbbé tenni.
Másik oldalon feldobták, hogy egy ticketing rendszer is elég lehetne, most azt nézem meg, mennyire alkalmas erre.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Jack Hunter:] Még több macska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
zolee1988
tag