Sziasztok!
Kérlek segítsetek gyors tanáccsal, hogy ne rázzanak le.
9 napja vettem okostelefont egy mobiltelefon üzletben (újonnan, 1 éves bolti garanciával).
Ez idő alatt, a mindennapi használat során egyértelműen kiderült számomra, hogy sajnos hibás (szériahibás) az érzékelője. (Még egy korábbi hardverszéria van benne, az internetes fórumokon írtak szerint az újabbak viszont már hibátlanok.)
Tehát, a terméket 9 napja _interneten_ rendeltem, viszont _személyesen_ mentem be érte az üzletbe.
Ma reggel írtam az üzletnek hogy mi a helyzet, azt felelték, a szervizt keressem... De én nem akarom ezt eljátszani. Nekem hibátlan termék kell, nem pedig hetekig, hónapokig javításra várni, pláne hogy 200 km-re lakom a bolttól illetve a szervizüktől.
A kérdésem:
Van-e jogom elállni a vásárlástól (14 napon belül vagyok) és visszakérni a vételárat?
Amúgy maga a termék a fenti "kis" szépséghibát leszámítva sértetlen, és tökéletesen meg is volnék elégedve vele, ha.... (Ha csak nem volna szériahibás.)
[ Szerkesztve ]