Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
tboldi #17600 üzenetére
Sokkal többet forog. Míg az 1.3 95 nel 2500 forog addig 1.0 van vagy 3500 at. Hosszú útra nem ajánlott. Inkább hobbi versenyzésre szoktak használni.
1.3 váltóval a trükk az hogy ki kell huzatni a fokozatokat. Érdemes 2500 3000 körül váltani akkor lehet szépen dinamikusan menni és a motornak se lesz baja. Persze üzemi hőfokon ezt. Addig 2k körüli fordulat.
Ha ez számít amúgy én 2001 5 ajtost vettem 310 ezerbe. Eleje volt törve.
Amire költöttem :első nyulvany hegesztés meg alváz védelem. Zsír újj kuplugozas meg olaj bele 2 hete. Kötelező szerviz vezer mű stb csere. Hátsó fék hengerek. Ablak törlő lapátok. Hátsó ajtó teleszkóp. Most lóg az eggyik ajtó keder gumi csere v zsaner csere lesz. Ja meg újj aksi. És hátsó csapágy. 2001 1.3 8v. Ezüst gc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- ASUS routerek
- Politika
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest