@talpi83 -
Thank you for the report of the problem.
we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
Thanks in advance
*Make sure to write the ticket in English
@kissandris -
Hmm..
Are you sure you tested it when connecting to a few different WiFi networks?
If so, and the problem persists, please use the link we provided above to report the problem. Thanks
@kisspepe -
At this stage, one Viber number can be assigned with only one device simultaneously (except for Viber Desktop). When you try registering to Viber with the same number on a second device, the first device immediately deactivates, and its data (message history, Recents, etc.) is deleted.
What you can do, however, is register your second device with a different number: your home number, an old cellphone number, family's or friends.
At the moment we don't have official information about the option to register the same Viber number on multiple devices. If we have such news in the future, we will let you know
If your contact is not recognized as a Viber user, please see this page for help: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
====================
@ talpi83 -
Köszönjük, hogy a jelentés a probléma .
Nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket , hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " . Ezt az információt , a fejlesztő csapat , remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását , és végül megoldani.
Előre is köszönöm
* Győződjön meg róla , hogy írjon a jegyet angolul
@ kissandris -
Hmm ..
Biztos benne, hogy kipróbált , amikor csatlakozik a néhány különböző Wi-Fi hálózatokon ?
Ha igen , és a probléma továbbra is fennáll , kérjük használja a kapcsolat is biztosított felett jelenteni a problémát. Thanks
@ kisspepe -
Ebben a szakaszban egy Viber számot lehet rendelni csak egy eszközt egyszerre (kivéve a Viber Desktop ) . Amikor megpróbál regisztráció a VIBER azonos számot egy másik eszköz , az első készülék azonnal kikapcsol , és az adatok ( üzenetek történelem, Legutóbbiak , stb ) törölni kell.
Mit lehet tenni , azonban az, regisztrálja második készüléket egy másik számot : az otthoni számát , a régi mobiltelefon számát , a család vagy a barátok.
Jelen pillanatban nincs hivatalos tájékoztatást a lehetőséget , hogy regisztrálja ugyanazt Viber számot több eszköz . Ha ilyen híreket a jövőben , akkor tudd
Ha a kapcsolat nem ismerik el a Viber felhasználó, kérjük, olvassa el ezt az oldalt a segítség : http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users