Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) Lacus_84 válasza havri1 (#500) üzenetére


Lacus_84
senior tag

+1 :)

(#502) ViberMedia


ViberMedia
tag

Viber itself is totally free, meaning we (Viber) don't charge anything from you.

Since Viber uses the internet, both sides of the conversation must be connected to either WiFi or 3G. If a user is connected to WiFi - that user is not paying anything for sure. If the user is connected to 3G, the user *may* be paying his cell company for the data (about 0.25MB per minute of call), but that depends on the specific data plan that he has with his cellular company, and needs to be verified with them.

* Note that when a user is abroad using the cellular network (and not WiFi), there may be high Roaming charges by your cellular company for the data used.

-----------

Viber maga teljesen ingyenes, ami azt jelenti (VIBER) nem számít fel semmit.

Mivel Viber használja az internet, mindkét oldalát beszélgetés kell kötni, hogy vagy WiFi vagy 3G. Ha egy felhasználó csatlakozik a WiFi-ről -, hogy a felhasználó nem fizet semmit, az biztos. Ha a felhasználó csatlakozik a 3G, a felhasználó * esetleg * fizet cellájában cég az adatok (körülbelül 0.25MB percenként a hívás), de ez függ az adott adat terv, hogy ő az ő celluláris cég, és meg kell ellenőrizni kell őket.

* Ne feledje, hogy amikor a felhasználó külföldön a mobilhálózaton keresztül (és nem WiFi), lehet, hogy a magas barangolási díjak az Ön celluláris vállalat a felhasznált adatok.

(#503) Balacce2


Balacce2
csendes tag

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne a Viberrel kapcsolatban, hogy le lehet-e tiltani/korlátozni. Úgy értem ezt, hogy például egy kollégiumban meg tudják-e azt csinálni, hogy én (vagy bárki más aki a kollégium WiFijéhez van kapcsolódva) az ő WiFi-jüket használva (mármint a kollégiumét) ne tudjak Viberen keresztül telefonálni?
Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!

Üdv.:
Balacce2

(#504) havri1 válasza Balacce2 (#503) üzenetére


havri1
félisten

Ha letiltják a viber portját, tuti.

havri

(#505) Balacce2 válasza havri1 (#504) üzenetére


Balacce2
csendes tag

Köszönöm szépen a választ! :)

(#506) vilmaboy


vilmaboy
őstag

Hali!

Viber van a telómon. Meg lehet azt oldani, hogy ha a telefonkönyvből kiválasztok valakit, akkor csak annál ajánlja fel a viber hívási lehetőséget, akinek van is viberje? Jelenleg mindenkinél felajánlja. ICS van a telón. 4.0.4

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#507) GrandeP válasza vilmaboy (#506) üzenetére


GrandeP
őstag

Pipáld ki h alapértelmezésben a normál hívás legyen....

Viszont ilyenkor meg csak akkor tudsz viberest - viberen hívni, ha a viberben vagy... :DDD
Tehát ezentúl telefonkönyvből nem ajánlja fel, csak magában a programban...

NEMMEGY! Értem, de mi nem megy? EZ! De mi? EZ NEMMEGY?!

(#508) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Balacce2 -

Yes,
As explained above, it could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic. In order to verify this, please follow these steps:

1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785

(if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

@vilmaboy -

I am not sure I fully understood your question (sorry, I am using a translator). Please try to explain it again and I will do my best to assist :)

-----------------------

@ Balacce2 -

Igen,
Mint fentebb kifejtettük, ez lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja a VIBER forgalom. Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, kövesse az alábbi lépéseket:

1. Először is, kérjük, próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrását.) Mik az eredmények?
2. Is, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785

(ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni kikötők, felveheti a kapcsolatot a router gyártó)

@ vilmaboy -

Nem vagyok benne biztos, hogy teljes mértékben megértette a kérdést (bocs, Én használ a fordító). Kérjük, próbálja meg elmagyarázni újra, és én minden tőlem telhetőt, hogy segítse :)

(#509) Balacce2 válasza ViberMedia (#508) üzenetére


Balacce2
csendes tag

Thank you!

Yes, that was my question. I understood everything what you wrote, cause i can speak a little bit in english. :)
Thank you again the support.

(#510) magicbox


magicbox
senior tag

Van arra valami megoldás, vagy app, hogy a viber hangerejét lehessen emelni? Borzalmasan halk a telefonomon. Minden másnak jó a hangja, csak a VoIP programoknál van ez a jelenség :(

iPhone 15 Pro Max, Watch 9 GPS+Cellular, Apple TV 4K (2022), Philips 55OLED806, HTPC, Plex

(#511) advanced1982


advanced1982
csendes tag

Sziasztok!

Nagyon szeretem a Viber alkalmazást, mert sok pénzt meg tudok vele spórolni. Eddig tökéletesen működött, ám egy pár napja valami történt vele, mert ha hívnak, nem hallom a másik felet, viszont ő mindent hall. Sms írás az megy gond nélkül. Próbáltuk a mikrofont kapcsolgatni, de az sem segített. Esetleg valakinek ötlete lenne, mit állíthattam el? Újratelepítésen már túl vagyok.
Köszi előre is!

(#512) KMT válasza ViberMedia (#457) üzenetére


KMT
addikt

I have 2.2.3. How do I report it?

(#513) ViberMedia


ViberMedia
tag

@magicbox -
This is a known issue and we hope to resolve this problem in future versions of Viber.
Is your device fully compatible with Viber? You can check the list here: http://bit.ly/Hm5k9p

@advanced1982 -
What phone do you have? Does this problem happen on both 3G and WiFi?

@KMT -
Oh, sorry. I thought I wrote the link ;)
Here it is: http://bit.ly/ukGVJ0

--------

@ magicbox -
Ez egy ismert probléma, és reméljük, hogy megoldja ezt a problémát későbbi változataiban Viber.
Ez a készülék teljes mértékben kompatibilis a Viber? Meg tudja nézni a listát itt: http://bit.ly/Hm5k9p

@ advanced1982 -
Milyen telefon van? Vajon ez a probléma történik mind a 3G és a WiFi?

@ KMT -
Ó, sajnálom. Azt hittem, én írtam a linket
Itt van: http://bit.ly/ukGVJ0

[ Szerkesztve ]

(#514) advanced1982 válasza ViberMedia (#513) üzenetére


advanced1982
csendes tag

Samsung Galaxy S telefonom van, és 3G-n valamint wifi-n is ugyanez a probléma. Céges Telenoros előfizetés mellett.... Van ötleted?

(#515) SPF


SPF
senior tag

Sziasztok,

ma akartam írni egy üzenetet viber-en, de azt írja " no viber contacts". Névjegyzéknél pedig "no contacts".
Most töröltem és újratelepítettem, de ugyanez a helyzet. Mi lehet a baja? (Nokia C6)

(#516) littlemamba válasza SPF (#515) üzenetére


littlemamba
aktív tag

Kérlek szólj, ha sikerül megoldanod. Nálunk a családban van egy C6 és ugyanez van...egyelőre nem jöttünk rá, hogy mit kellene állítani, hogy menjen rendesen és beolvassa a contactlist-et.

Zenfone I0 I Garmin EPIX PRO I ExpertBook & ENVY I Beats Studio + I Sony Vaio Pro

(#517) SPF válasza littlemamba (#516) üzenetére


SPF
senior tag

Akkor nem egyedi...

Előtte még jó volt, mikor újra beléptem, már nem volt egy contact sem :(

(#518) littlemamba válasza SPF (#517) üzenetére


littlemamba
aktív tag

Sokan használnak a környezetemben vibert, de ezen a C6-on eddig még egyszer sem sikerült, hogy beolvassa a contactokat. Többször lett újratelepítve, de nem találtunk még megoldást. Remélem lesz, viszont az biztató, hogy nálad már egyszer jó volt. Tehát nem lehetetlen ;) Szerencsére az én Xperéiám nem szórakozik ezzel:-)

[ Szerkesztve ]

Zenfone I0 I Garmin EPIX PRO I ExpertBook & ENVY I Beats Studio + I Sony Vaio Pro

(#519) SPF válasza littlemamba (#518) üzenetére


SPF
senior tag

Nem csak egyszer volt jó. Több, mint egy (vagy 2) hónapja használtam napi szinten, és csak most nem talál contact-okat...

(#520) KMT válasza ViberMedia (#513) üzenetére


KMT
addikt

Thanks, I've already got the answer. Just to inform you, you are working on it. :P Thanks for the help!

(#521) ViberMedia


ViberMedia
tag

@advanced1982 -

Hmm... please try uninstalling Viber, rebooting your phone, then reinstalling (note that this will cause deletion of your message history). If this still doesn't help, please use this direct link to report the problem to our Support Team: http://bit.ly/ukGVJ0

@SPF -

The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

(The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

@littlemamba -

You can find the full list of supported Symbian devices here: http://bit.ly/U7sUIR
If your device is on the list, please try to describe the problem with more details :)

------------

@ advanced1982 -

Hmm ... kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, újraindítás a telefont, majd újratelepítése (ez okozza törlését az üzenet történelem). Ha ez még mindig nem segít, kérjük, használja ezt a közvetlen kapcsolatot jelentse a problémát a mi Support Team: http://bit.ly/ukGVJ0

@ SPF -

A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

(Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

@ littlemamba -

Itt található a teljes listát a támogatott Symbian eszközök itt: http://bit.ly/U7sUIR
Ha a készülék be van kapcsolva a listán, kérjük, próbálja meg leírni a problémát részletesebben :)

(#522) Eddy89


Eddy89
csendes tag

Halihó! Olyan kérdésem volna, h most vettem egy Nokia Lumia 800-at és letöltöttem a vibert,viszont nem mindenki nevét adja hozzá a telefonomból akinek telepítve van az alkalmazás. :/ Másrészt ha üzenetet küldök és kapo azt egy ablakban kéne megjelenítenie,de ez se így jelenik meg. Mi lehet a probléma? :O

(#523) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Eddy89 -

I hope I understood your problem correctly ;) Please check this page for a solution to your problem: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/173/29/wp7-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

-----------------

Remélem, jól értettem a problémát helyesen;) Kérjük, ellenőrizze ezt az oldalt a megoldást a problémára: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/173/29/wp7-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

(#524) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Nem értem mi van, az elmúlt 2-3hétben alig lehet telefonálni a viberrel.

Egyszerűen állandóan piros minőséget jelez, de amikor narancssárga vagy zöld, akkor se lehet hallani mindent.

Otthoni wifivel használom, már kb a torrenteket meg minden mást leállítok, nehogy bezavarjon neki, de semmi.

Más is tapasztalja?

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#525) Zénó75 válasza Zirowe (#524) üzenetére


Zénó75
tag

Nálam tuti.

Iphone, t-mobilos 3g, ma is vagy 2 órát használtam.

(#526) havri1 válasza Zirowe (#524) üzenetére


havri1
félisten

Másik fél stabil wifin van?

havri

(#527) Zirowe válasza havri1 (#526) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Mobilnet, külföldön, helyi kártya (Olaszország-Wind), 1gigás csomag, amit egyáltalán nem használ.

Kb másfél hétig ment rendesen egymás közt a beszélgetés.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#528) blueye válasza Zirowe (#527) üzenetére


blueye
veterán

Pedig valószínűleg az olasz oldalon lesz a probléma. Nagyvárosban van?

(#529) Zirowe válasza blueye (#528) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Róma.

De az ő oldalán minden változatlan: csomagot nem használta el, helyszín nem változott, telefon is ugyanaz.

Másfél hétig ment rendesen, aztán meg egyre rosszabb lett.

Sajnos a telefonján nem megy a gtalk hívásfunkciója, pedig azt jobban preferálnám.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#530) blueye válasza Zirowe (#529) üzenetére


blueye
veterán

Lehet hogy ott is modernizálják a mobilhálózatot, mint itthon a szolgáltatók.

(#531) Zirowe válasza blueye (#530) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Kétlem, vagy ha tényleg így is lenne, ennyi idő alatt már készen lenne.

Mindenesetre állítólag a H jel rendben van.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#532) blueye válasza Zirowe (#531) üzenetére


blueye
veterán

H mint HSDPA/HSUPA?

Attól még nem biztos hogy teljes sávszélességgel működik a cella.

[ Szerkesztve ]

(#533) havri1 válasza blueye (#532) üzenetére


havri1
félisten

Pontosan. Szomszédban lehet ráültek a torrentre, és az a cella kimerült. Érdemes lenne megpróbálni wifivel, akár nyilvános hotspotról.

havri

(#534) Zirowe válasza blueye (#532) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Na igen, de nem csak otthon próbálta meg.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#535) Enko


Enko
csendes tag

sziasztok

Telepítettem a vibert és a skype-ot, egy gmail-es email-t kellett megadni és (nem is tudom hogy) sikerült. Aztán a telómat (HTC one S) sikerült nagyon elállítgatni, ezért visszaállítottam a gyári beállításokra, ami ugye mindent törölt.
Eszembe sem jutott, hogy a vibert és a skype-ot nem tudom majd újratelepíteni, de sajna ez történt. A weboldalon azt írja,hogy nekem már telepítve van a viber és a skype-ra is ugyan ezt írja, és az Istenért sem tudom újra rávarázsolni a telóra. Valaki valami megoldást tudna javasolni?

(#536) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Edenyke -

Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

Please note that having full 3G reception doesn't mean your internet's bandwidth is at the maximum expected. When you see a "full reception bar", it merely means that physically, your phone is covered with the cellular signal.

When it comes to the bandwidth itself, your connection could still be slow due to various different reasons, such as being in an area with many other users from the same provider, thus congesting the network.

Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

---------------------

@ Edenyke -

Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER felhívását minősége és eredmények zavarok és törött hang.
Folyamatosan próbálják javítani a kezelését a 3G, így várható jobb teljesítmény, mint az újabb verziók Viber szabadulnak fel.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy miután a teljes 3G vétel nem jelenti az internet a sávszélesség a maximális várható. Amikor megjelenik a "teljes recepció bar", csupán azt jelenti, hogy fizikailag, akkor a telefon borítja a térerõ.

Amikor a sávszélesség is, a kapcsolat még mindig lassú miatt különböző okok miatt, mint például, hogy egy olyan területen, számos más felhasználók ugyanazt a szolgáltató, így congesting a hálózatot.

Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

(#537) blueye válasza ViberMedia (#536) üzenetére


blueye
veterán

That's exactly the same we told him :)

(#538) ViberMedia


ViberMedia
tag

Sorry ;)

My Hungarian is not so good, so I wanted to make sure that I give him a full answer of my own ;)
I apologize for the double answer.

(#539) toju87


toju87
csendes tag

Sziasztok! Van egy nagy problémàm! Samsung galaxy ace telefonomra telepitettem a Vibert Marketről.. Minden simán ment.. Párommal jónéhány üzenetet váltottunk, én hivtam is már őt viberen,tudtunk is beszelni.. Ám ha ő akar engem hivni nem tud, ugyanis nincs a nevem mellett az icon, ergo ugy látja mintha a telefonomon nem is lenne telepitve az alkalmazás.. Megnéztem másik telon is más számnál, nekem mutatja az icont, h az adott fél viberrel rendelkezik, de azon a telon szintén nincs a nevem mellett a viber icon és nem lehet hivni viberen.. Már kb.4 alkalommal újratelepitettem, töröltem a felhasznàlói adatot,ujra csinàltam mindent de ugyan az a helyzet.. Kérem adjatok tanàcsot, mert az ideg már megöl!!!!!!!!!!!! Előre is nagyon szépen köszönöm!!!

(#540) ViberMedia


ViberMedia
tag

@toju87 -

Hi,

The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

(The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

-------------

A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

(Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

(#541) Lacko84


Lacko84
aktív tag

Samsung Galaxy mini-n lehet a viberrel telefonálni?? egyik ismimmel próbálkozom de azt írja: Currently this user cannot be called through Viber. To send a free viber message instead, press Continue. Mit jelent? segitsetek. köszi

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#542) blueye válasza Lacko84 (#541) üzenetére


blueye
veterán

AZ "ismidnek" nem WP7-ese van?

(#543) Lacko84 válasza blueye (#542) üzenetére


Lacko84
aktív tag

Nokia lumia 710-ese van

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#544) blueye válasza Lacko84 (#543) üzenetére


blueye
veterán

Most látom hogy már ott is megy a beszéd, azt hittem hogy "csak az SMS" megy mint régen.

(#545) poli27


poli27
veterán

ma az ismim Angliába feltette a vibert, de csak sms-ezni tudunk, ha hívni akarom ezt írja ki : currently user cannot be called through viber miért? nekem megy mert itthon tudok vele beszélgetni egy s3 mal pl. neki blackberry 9900 bold ja van kint.

[ Szerkesztve ]

(#546) g0dl


g0dl
addikt

Azt tapasztalta más is, hogy a Viber az előlapi hangszórót állítja be fő hangszórónak, és a hátsó, erősebb hangszórót elnémítja? Mindez kilépés után is marad?
Android Gingerbread SGS I

(#547) deminos válasza poli27 (#545) üzenetére


deminos
aktív tag

A viber hivatalos honlapja alapján még nem elérhető jelenleg a hívás funkció a Blackberry-kre, csak azonnali üzenetváltásra van lehetőség. [link]

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 11 Lite 5G NE

(#548) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Lacko84 and @poli27 -

The calling feature in Viber is not available for all platforms at the moment. It is only available for iPhones, Android phones, and some Windows Phone devices.
In the future, we plan to bring the calling feature to more platforms, like Blackberry and Nokia (Symbian) phones.

@g0dl -

I'm not sure I fully understand the question.. could you please try to explain again? (in English perhaps?)

-----------------------

@ Lacko84 és @ poli27 -

A hívó funkciója Viber nem áll rendelkezésre az összes platformon a pillanatban. Ez csak az iPhone, Android telefonok, és néhány Windows Phone készülékek.
A jövőben azt tervezzük, hogy a hívó funkció több platformon, mint a Blackberry és a Nokia (Symbian) telefonok.

@ g0dl -

Nem vagyok benne biztos, hogy teljesen értem a kérdést .. tudnál kérjük, próbálja megmagyarázni újra? (angolul talán?)

(#549) g0dl válasza ViberMedia (#548) üzenetére


g0dl
addikt

My phone ( galaxy S with gingerbread ) has two speaker
-one at the front used during a phone call , I put this to my ear
-one at the back used for ringing, music playing etc.

The one at the front becomes the the default one after an unsuccessful viber call. ( I accidently called myself)
It makes all sound (like music, video ) to come from the front speaker.

After a receiving a normal (GSM) phone call it change back to normal state. ( so this is a kinda solution)

I was able to reproduce it several times.

(#550) ViberMedia válasza g0dl (#549) üzenetére


ViberMedia
tag

Thank you for the detailed information!

We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0
With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it

Thanks in advance :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.