Hirdetés

2024. március 1., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) St3ven válasza Dzsabba (#696) üzenetére


St3ven
addikt

Mi a célod?

Mert ha az, hogy te tudd megválasztani, hogy egyáltalán kivel is akarsz beszélni - azaz a többiek ne is tudják, hogy neked is fent van a Viber - akkor regizz be egy ismeretlen számoddal (pl. egy új feltöltőkártyással), és használd azt, mint Viber azonosítót. Itt írtam erről az elgondolásról részletesebben.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#702) Dzsabba válasza St3ven (#701) üzenetére


Dzsabba
aktív tag

Nekem csak az a lényeg,hogy viber ne tudja a számomat.A telefonkönyvemet meg hírből se ismerje, semmi köze hozzá.
Nem is értem,hogy minek kell nekik a telefonszámom.(Mondjuk van ötletem...)
Tudom,hogy a skype sem sokkal megbízhatóm sőt...,de akkor marad az.

(#703) ViberMedia válasza Dzsabba (#702) üzenetére


ViberMedia
tag

Hi,

We need a phone number because we want to confirm that the user who is trying to register is indeed the phone owner.
The reason we use phone numbers, and not emails or anything else, is to keep Viber as simple as possible - we want to avoid the process of logging in with username and password - we want the Viber ID to simply be the real phone number of the user.

-----------

Szükségünk van egy telefonszám, mert azt akarjuk, hogy erősítse meg, hogy a felhasználó, aki próbál regisztrálni valóban a telefon tulajdonosa.
Az ok az általunk használt telefonszámokat, és nem e-maileket, vagy bármi mást, az, hogy Viber a lehető legegyszerűbb - el akarjuk kerülni a folyamat bejelentkezés felhasználónévvel és jelszóval - szeretnénk a Viber ID egyszerűen csak az igazi telefonszámát a felhasználó számára.

(#704) Dzsabba válasza ViberMedia (#703) üzenetére


Dzsabba
aktív tag

Ez így tényleg egyszerűnek hangzik,de véleményem szerint teljesen felesleges,hogy bárki is/bármi is a telefonkönyvemben "turkáljon".
Arra különösen kíváncsi vagyok,hogy viber-nek miért fontos és mi köze ahhoz,hogy a valódi telefonszámomat használom-e vagy sem?
Miért nem lehet email cím vagy név vagy nick név alapján azt felvenni akit én akarok?
Elég sok programnál tökéletesen működik.
Mivel ingyenes az alkalmazás így nem kell attól félnem,hogy bárki is koptatja a pénzem,ha esetleg feltöri a fiókomat.
Szóval ez az egyszerűség és azonosítás belemagyarázása csak körítés és ez a "sunyiság" ellenszenvesé teszi ezt a programot.

(#705) havri1 válasza Dzsabba (#704) üzenetére


havri1
félisten

Én csak annyit tudok ezzel kapcsolatban hozzáfűzni, hogyha olyan kapcsolataid vannak a telefonkönyvben, akik miatt aggódni kell, akkor ne használj ingyenes programot erre a célra.
Skype pl pont olyan, ami megfelel amannak a követelésnek - ha jól tudom, akkor csak akkor lapozza a telefonkönyvet, ha erre engedélyt adsz - .

havri

(#706) Dzsabba válasza havri1 (#705) üzenetére


Dzsabba
aktív tag

Egyetértek veled és nem is fogom használni.
Már hagyni is akartam a témát,de mivel ViberMedia reagált a kérdésemre és lehet,hogy rosszul gondolom,de szerintem ő valamiféle magyar support lehet.Ezért most már tényleg kíváncsi vagyok,hogy miért is ilyen fontos nekik,hogy a valódi telefonszámomat használom-e.

(#707) blueye válasza Dzsabba (#706) üzenetére


blueye
veterán

Szvsz túl sokat olvastál Összeesküvés-elméletekről :)
Simán egy másik elképzelésről van szó, mint a skype. Pont jól lehet a kettőt együtt használni. Eddig rengeteg pénzt spóroltam meg velük (főleg külföldön).

(#708) Dzsabba válasza blueye (#707) üzenetére


Dzsabba
aktív tag

Sikerült jól levonnod a következtetést minden bizonnyal így van ahogy mondod.
A wikipedia pedig egy nagyon jó példa hisz azt senki nem szerkesztheti csak maga az oldal üzemeltetői. :)
Nem azt mondom,hogy ez a legmegbízhatatlanabb cég azok közül amelyeket ismerek,de azért azt belehet ismerni,hogy manapság az információ igenis hatalom és nagyon sok cég becstelen profitorientált üzletpolitikát folytat és emiatt igenis eléggé gyanakvó és szkeptikus lettem az ehhez hasonló cégekkel szemben.
Egy szó mint száz ezt a programot nagyon valószínűséggel soha nem fogom használni ez a nagy ingyenesség annyit nem ér,inkább fizetek vagy használok olyat ami nem kéri el a telefonszámomat.

(#709) blueye válasza Dzsabba (#708) üzenetére


blueye
veterán

Szepen megerositetted amit irtam :)
Tovabbi sok sikert Viber nelkul! :)

(#710) Dzsabba válasza blueye (#709) üzenetére


Dzsabba
aktív tag

Az összeesküvés elmélet nem itt kezdődik.

(#711) ViberMedia


ViberMedia
tag

Actually, Viber is just one of many applications or services that use the same method of authentication. We wouldn't want to give specific examples, but we are sure that you have some in mind.

About the privacy concerns that were expressed here, and the "conspiracy theories" -

First, it is important to be accurate – we only collect names and phone numbers, nothing else. Naturally, we collect users' information not because we are curious of its content nor for commercial purposes, but only for functional reasons, and in order for us to enable the service that we, as a company, promise to provide. Without that information, Viber cannot function. This is not different from any other major social network/communication service provider in our world nowadays.

I would like to clarify: we *do not* and will never sell users' information to third-parties, and we keep this information well locked in our servers, with extremely limited access to it. This information (in great detail) is explained in our very clear and transparent Privacy Policy - to which we are committed by law - that can be found in our official homepage. Have you taken a close look at it?

If after reading it carefully there are still doubts or questions, then we will be more than happy to assist and clarify and answer any of them.

-----------------------

Bocsánatot kérek a rossz fordítást, és hálás lennék valaki segítséget, ha nem érthető ;)

Igazából, Viber csak egy a sok alkalmazások vagy szolgáltatások, hogy ugyanazt a módszert használja a hitelesítést. Nem szeretnénk, hogy konkrét példákat, de biztosak vagyunk benne, hogy van néhány szem előtt.

Oldalról az adatvédelmi aggályok, amelyek itt kifejtett, és az "összeesküvés-elméletek" -

Először is fontos, hogy pontos - csak gyűjteni nevek és telefonszámok, semmi más. Természetesen gyűjtünk felhasználók adatait nem azért vagyunk kíváncsiak annak tartalma, sem a kereskedelmi célú, de csak funkcionális okok miatt és annak érdekében, hogy számunkra, hogy a szolgáltatás, hogy mi, mint egy vállalat, ígéretet nyújtani. Anélkül, hogy az információ, Viber nem tud működni. Ez nem különbözik bármely más nagyobb szociális hálózati / kommunikációs szolgáltató a világban manapság.

Szeretném tisztázni: mi * nem * és soha nem fog eladni a felhasználók adatait harmadik félnek, és ezt az információt is zárva a szerverek, a rendkívül korlátozott hozzáférést. Ezeket az információkat (részletesen) a magyarázata a nagyon világos és átlátható Adatvédelem - amely elkötelezettek vagyunk a törvény - amely megtalálható a mi hivatalos honlapja. Voltál vett egy közeli pillantást?

Ha elolvasása után óvatosan még mindig vannak kételyek vagy kérdések, akkor több lesz, mint boldog, hogy segítse és tisztázására és válaszoljon az esetleg őket.

(#712) balazs98


balazs98
csendes tag

Sziasztok! Elég érdekes problémába ütköztem viber kapcsán, kifogytam az ötletekből, ezért hozzátok fordulok hátha valaki járt hasonló problémával.

Samsung s5830i telefonon fent van a legújabb viber, ha küldesz rá üzenetet viberen csak akkor kapom meg ha belépek a telefonba. D-link 524 típusú wifi routerem van. más telefonnál működik a dolog, de ennél a telefonnál nem megy :( volt reset is, meg gyári beállítás de úgysem! Az érdekessége a dolognak, hogy kölcsönbe kaptam egy tp-linkes routert és azzal meg jól működik.

Azért fura mert csak ez a telefon válogat...

Van valakinek ötlete? Esetleg a router beállításban valami?

[ Szerkesztve ]

(#713) havri1 válasza balazs98 (#712) üzenetére


havri1
félisten

Szia!

Az biztos, hogy a routernek semmi köze ehhez.
Mert a routered nem tudja, hogy Te pont a telefonban a viberbe lépsz be vagy sem..:)
Én azoknál a telefonoknál tapasztalom ezt (Android), amelyeknél kevés a memória, és a viber nem fut a háttérben.
Régebben jól működött?
Mobilneten milyen?

havri

[ Szerkesztve ]

havri

(#714) balazs98 válasza havri1 (#713) üzenetére


balazs98
csendes tag

én csak azért tippelek a routerre, mert haveromnak is ilyen telefonja van, és ha ő nálunk van felcsatlakozva a wifire, akkor neki sem megy az én routeremmel a viber rendesen, viszont másik routerrel pedig jönnek az üzenetek akkor is ha alvó módban van a telefon. olyan mintha csak akkor kommunikálna a telefon a routerrel ha a telefont nyomkodja az ember...

most a router firmware frissitésén gondolkozom, mert már más ötletem nincs :(

mobilnet nincs a telefonon így azt nem tudom kipróbálni, illetve a memória sincs betelve rajta.

(#715) deminos válasza balazs98 (#714) üzenetére


deminos
aktív tag

Én a router beállításaiban néznék szét elsősorban, valószínűleg pont olyan porton kommunikál ez a telefon, ami blokkolva van. Próbáld ki, hogy minden portot megnyitsz. Ha így működik már csak meg kell tudni melyik az a port, amit használ a viber. Ha nem, akkor még a tűfal kikapcsolásával is lehet próbálkozni.

Más: Ismerősnek pl. fix IP-re volt állítva a telefonja (Samsung Galaxy Mini azt hiszem) és ezért semmilyen üzenetet nem tudott fogadni Viberben, csak telefonálni tudott. Miután visszaállítottam neki, hogy a router-től kapjon IP-t egyből működött neki minden.

Xiaomi 11 Lite 5G NE

(#716) havri1 válasza deminos (#715) üzenetére


havri1
félisten

De ha belelép a programba, megkapja az üzenetet. Kizárnám továbbra is, hogy router beállítás.
Nem hiszem, hogy külön porton kommunikál a viber akkor, ha fut a program, ill ha csak háttérben fut.
Ezért lenne jó a mobilnet, mert akkor ezt egyből ki lehetne zárni.

[ Szerkesztve ]

havri

(#717) balazs98 válasza deminos (#715) üzenetére


balazs98
csendes tag

utánanézek, beleásom magam a routerbe :) , megnézem a portokat. Fix IP nincs a telefonon beállítva automatikusan adja neki a router.

Mobilnetet hétvégére tudok szerezni, azt csak akkor tudom kipróbálni, de mint mondom másik routerrel nevezetesen egy TP-link routerrel pedig rendesen megy.

Lehet hogy a D-link router tűzfala csinálja a galibát?

(#718) havri1 válasza balazs98 (#717) üzenetére


havri1
félisten

Arra nem tértünk ki, de mivel nincs mobilneted, a wifi nincs alvó módra rakva a készüléken, ugye?
Tehát ha stanbyba van a készülék, a wifi él rajta, vagy csak akkor csatlakozik, ha feléleszted a készüléket, és mondjuk belépsz a viberbe?

havri

(#719) balazs98


balazs98
csendes tag

van egy ilyen beállítás a telefonon a wifinél, ha megnyomom a speciális gombot, hogy Wifi alvóirányelve és felajánl 3 lehetőséget! Nekem ott a "Soha" van bepipálva.

amit most tapasztalok és számomra érdekes az-az, hogy ha töltőn van a teló, akkor müködik, ha leveszem töltőről, akkor fél óráig megy úgy, hogy le van rakva a telefon, de utána elkezdi megint, hogy nem érkeznek meg üzenetek egészen addig, amíg mondjuk egy másik telefonról meg nem csörgetem, vagy elkezdem használni a telefont.

(#720) havri1 válasza balazs98 (#719) üzenetére


havri1
félisten

Pedig akkor az lesz a baj. Nem kap netet a telefon alvó módban.
MOndjuk leteszed a telefont az asztalra. Hagyod ~10 percig. Bekapcsolod, és lesd az értesítési sávot. Egyből látod a wifi jelet, vagy csak 1-2-3mp után jelenik meg?

havri

(#721) balazs98 válasza havri1 (#720) üzenetére


balazs98
csendes tag

aha fél óráig van jel rajta úgy hogy vártam egyszer 15 percet, és volt egyből jel, utána vártam egy órát akkor is volt, viszont volt olyan is hogy már 10 perc után csak akkor volt jele, ha bekapcsoltam, de ezt egy TP-linkes routerrel nem csinálja meg :) és ez idegesít :) illetve nem hagy nyugodni, hogy miért van ez

[ Szerkesztve ]

(#722) havri1 válasza balazs98 (#721) üzenetére


havri1
félisten

A telefon bontja a kapcsolatot, nem a router. A beállításokban - ahol az előbb nézted/speciális - váltogasd , majd vissza hogy soha.
Nekem is volt hasonló, nem gyári romnál. Egyszer elállítottam, és utánna már nem ette meg ezt a beállítást. Független a beállítástól, bontotta x perc után a wifit.
Előnye ennek : jó akksi idő
Hátránya, nem érnek el viberen, nem frissülnek a netes cuccok.

havri

(#723) hodinho


hodinho
csendes tag

Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítségeteket, hogy feltelepítettem a Vibert az új telómra el is indul ki is választom az országot helyesen megadom a számom és utána be kellene írnom az aktiváló kódot, viszont ez nem érkezik meg sms-ben így nem is tudom használatba venni.

Ez miért van és ezt hogy tudnám orvosolni? Tudna valaki segíteni? Nagyon hálás lennék.

Köszönettel:
Tamás

(#724) balazs98 válasza havri1 (#722) üzenetére


balazs98
csendes tag

rendben kipróbálom hátha :) majd írok mire jutottam.

(#725) balazs98 válasza hodinho (#723) üzenetére


balazs98
csendes tag

ahogy láttam másnak is volt ilyen gondja, online is meg lehet kérni a kódot: Nézz szét itt

(#726) havri1 válasza hodinho (#723) üzenetére


havri1
félisten

Helló!

Mobilneten vagy? Ha igen, Vodafone? AZ blokkolja sajnos. Ha nem, akkor van ott egy link pont erre..alul, katt rá, és felhív egy automata, és bediktálja a kódot.

havri

(#727) balazs98


balazs98
csendes tag

eddig ugyan az a helyzet :( hétvégéig hagyom... :) hátha úgy dönt jó lesz :) :)

(#728) hodinho válasza havri1 (#726) üzenetére


hodinho
csendes tag

Köszönöm a segítséget. :)
Tegnap letiltott, ma viszont engedte. :)

(#729) Leonardo91


Leonardo91
senior tag

Sziasztok
Az lenne a kérdésem ,hogy Nokia E72 -re létezik valamilyen formában viber és ha igen honnan tudnám letölteni ?

| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |

(#730) deminos válasza Leonardo91 (#729) üzenetére


deminos
aktív tag

Ha minden igaz innét le tudod tölteni: http://store.ovi.com/content/306686

Xiaomi 11 Lite 5G NE

(#731) blueye válasza Leonardo91 (#729) üzenetére


blueye
veterán

(#732) Leonardo91


Leonardo91
senior tag

(#731) blueye
(#730) deminos
Csak azért kérdeztem mert úgytudom csak az újjabb nokiákon fut lumiák , N8 stbstb

| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |

(#733) deminos válasza Leonardo91 (#732) üzenetére


deminos
aktív tag

Ha megnézed az általam linkelt oldalt és kiválasztod, hogy Nokia E72, akkor már látni is fogod, hogy tölthető és telepíthető arra a telefonra.
A Viber hivatalos honlapja szerint a régebbi Symbian-os rendszereken (pl. E72) csak üzenet váltásra van lehetőség, de legalább az van.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 11 Lite 5G NE

(#734) cirmike77 válasza deminos (#733) üzenetére


cirmike77
csendes tag

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

A páromnak és nekem is viber, eddig itthon tökéletesen működött wifiről.
Jelenleg a párom külföldön van és nem működik a viber.
Begépeli a szöveget és amikor a sendet megnyomja ezt írja ki: Cellular data is turned off.Turn on packet data or use wifi to complete this action..

Mit csináljunk,hogy újra működjön?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

(#735) blueye válasza cirmike77 (#734) üzenetére


blueye
veterán

Le van tiltva nala az adatroaming. Nagyon helyesen mert sok penzbe kerulne. Keressen egy ingyen WiFi spotot es tudtok beszelni/uzenni ingyen.

(#736) cirmike77 válasza blueye (#735) üzenetére


cirmike77
csendes tag

Szia!

Köszi a választ!
Elvileg wifis helyen van, a teló is jelzi,ha van wifi.
Mit nem csinálunk jó?
Üdv!

(#737) cirmike77 válasza cirmike77 (#736) üzenetére


cirmike77
csendes tag

Szia!

Még csak annyi,h amikor letöltöttem a telefonjára a vibert, rá voltam csatlakozva nyílt hálózatra.
Új telefonszámmal regisztráltuk a vibert, amin volt 600 Ft.
Aztán kiderült,hogy levette a pénzt, nem csak wifis helyen tudtunk beszélni,hanem bárhol bármikor.
Miután elfogyott a pénz csak wifis helyen, eddig működött de már nem sajnos...
Segíts légyszíves!
Köszönöm!

(#738) ViberMedia


ViberMedia
tag

Hi everyone,
I apologize for my late response.

@hodinho -

Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

@cirmike77 -

Viber itself is totally free, meaning we (Viber) don't charge anything from you.

Since Viber uses the internet, both sides of the conversation must be connected to either WiFi or 3G. If a user is connected to WiFi - that user is not paying anything for sure. If the user is connected to 3G, the user *may* be paying his cell company for the data (about 0.3MB per minute of call), but that depends on the specific data plan that he has with his cellular company, and needs to be verified with them.

* Note that when a user is abroad using the cellular network (and not WiFi), there may be high Roaming charges by your cellular company for the data used.

-----------------

Hi,
Bocsánatot kérek az én későn reagáltak.

@ hodinho -

Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

@ cirmike77 -

Viber maga teljesen ingyenes, ami azt jelenti (VIBER) nem számít fel semmit.

Mivel Viber használja az internet, mindkét oldalát beszélgetés kell kötni, hogy vagy WiFi vagy 3G. Ha egy felhasználó csatlakozik a WiFi-ről -, hogy a felhasználó nem fizet semmit, az biztos. Ha a felhasználó csatlakozik a 3G, a felhasználó * esetleg * fizet cellájában cég az adatok (körülbelül 0.3MB percenként a hívás), de ez függ az adott adat terv, hogy ő az ő celluláris cég, és meg kell ellenőrizni kell őket.

* Ne feledje, hogy amikor a felhasználó külföldön a mobilhálózaton keresztül (és nem WiFi), lehet, hogy a magas barangolási díjak az Ön celluláris vállalat a felhasznált adatok.

(#739) twine válasza ViberMedia (#662) üzenetére


twine
addikt

Again
WTF? :((( :((( :(((
I wipe my device and again problem......
What do they do for programmers???

(#740) Integra


Integra
titán

egy érdekes kérdés merült fel a viber-rel kapcsolatban.
feltelepítette egy barátnőm a vibert a zájfónjára. ugye ilyenkor kidobja a telefon listájában található összes, szintén vibert használót is az alkalmazásban a viber fülre nyomva. hogy lehet azt megcsinálni, ohgy csak azok lássák hogy viber-t használ, akiket ő szeretné hogy lássák? meglehet ezt oldani valahogy?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#741) havri1 válasza Integra (#740) üzenetére


havri1
félisten

Jelenleg nem. Csak egy másik számmal beregisztrálása segítségével.

havri

(#742) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Twine and @Integra -

I am deeply sorry, but I am not sure I understand your problem/question :(
Please try to explain again, perhaps in English.

--------------

Mélységesen sajnálom, de nem vagyok benne biztos, hogy értem a problémát / kérdést :(
Kérjük, próbálja meg újra elmagyarázni, talán angolul.

(#743) script79


script79
csendes tag

Hello!!!

Vettem a http://www.hirdetesneked.hu oldalon egy BlackBerry 9520-as telefont és rá raktam a vibert de csak üzeneteket lehet irni rajt hivást kezdeményezni nem. Valaki tud nekem segíteni???

[ Szerkesztve ]

(#744) blueye válasza script79 (#743) üzenetére


blueye
veterán

Teljesen mindegy h hol vetted, nincs hívás BB-n: blackberry

(#745) tony70


tony70
tag

Sziasztok! Most telepítettem fel a viber programot.A beállítások között van-e olyan lehetőség, hogy belehessen állítani azt, hogy látom az ismerősők tartózkodási helyét? Vagy csak akkor látom, ha ezt elküldi nekem az üzeneteknél "send location"!?
Ott van egy kis ferde nyilacska az mit jelez? Ezt ki-be lehet kapcsolni!

(#746) Csupii


Csupii
tag

Sziasztok.

A kérdésem az lenne, hogy a beszélgetéseket ( szöveges üzenetek ) valahogy letudom-e menteni, hogy később visszaállítsam? vagy hogy tudom visszaállítani ezeket egy "factory reset" után? ...mert elvileg valahonnan betölti őket. :)

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Csupii // Bíp, bííííp!

(#747) ViberMedia


ViberMedia
tag

@script79 -

Viber's calling service is not available yet. We hope to complete its development and release it within the next few months.

@tony70 -

Locations in Viber can only be seen if the contact who sent you the message manually added his/her location. The same is true when you send a message to a contact through Viber.

@Csupii -

Viber's chat history can only be exported (but unfortunately the option of import still does not exist). You can find the export option inside Viber's "More" tab.

-----------

@ script79 -

VIBER hívó szolgáltatás még nem érhető el. Reméljük, hogy a teljes fejlesztési és engedje el a következő néhány hónapban.

@ tony70 -

Locations VIBER-ben csak akkor látható, ha a partner, aki küldte az üzenetet manuálisan hozzáadott ő / ő location. Ugyanez igaz, ha küld egy üzenetet egy kapcsolatot VIBER-en keresztül.

@ Csupii -

VIBER csevegési előzmények csak akkor vihető (de sajnos a lehetőséget, hogy import még mindig nem létezik.) Megtalálható az export opció belső VIBER "Tovább" fülre.

(#748) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok.

Van egy öregecske iPhone 4 telefonom. Az utóbbi fél évben (minden frissítést megcsináltam! ) a viber akadozik és lassú. Már a menüjében navigálni is pita, arról nem is beszélve, hogy hiába a wifi kapcsolat, az esetek 90%bank a közepes (medium) hangminőség sem jön össze.

Volt már:
-telefon reset
-viber újra telepítés
-különböző neteken próba

És csak az arczomba röhög :(

Minden ötletet szívesen fogadok :R

(#747) ViberMedia:

If You are still reading this thread :)
I have an iPhone 4. In the last approx. half year, I experienced slow-downs and breaking-ups. From that point, it is a painintheass even the navigation of it's menu, not mentioned the maximum medium quality of the built up lines, against the all time available wifi.
I tried: hard reset of the phone, reinstal the viber and different ISPs, with no luck. Any advice appreciated.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#749) ViberMedia


ViberMedia
tag

@bitpork -

Hmm...
We have not encountered similar reports from iPhone4 users in the past. Are you sure that it is not a different app that is colliding with Viber, or slowing your iPhone down?

Is your iPhone jailbroken?

-------------

Hmm ...
Mi még nem találkoztam hasonló jelentéseket iPhone4 felhasználó a múltban. Biztos benne, hogy ez nem egy másik alkalmazás, amely az ütközést Viber, vagy lassítják az iPhone le?

Az iPhone jailbroken?

(#750) bitpork válasza ViberMedia (#749) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

There is no other app can be interfere with Viber. Skype is installed but unused, no other VOIP program. The free space on the phone is more than 50% (4,7 GB out of 8gb). No JB ( i tried once, but i lost all my pictures and contacts, so i just restored my phone from the icloud.) I forgot to mention that after the restoration the IOS is not the latest, but 5.1. As i don't want to lose the gmap, i am not intend to upgrade for a while.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.