- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViberMedia
csendes tag
Hi,
We are excited and proud to announce that we have just released a major new update to our mobile application: Viber 4.0!
What's new in the new version?
- Choose from over 1,000 stickers in the brand new Sticker Market. The Sticker Market features endless possibilities for brightening up your conversations. Download themed sticker packages and enjoy the party!
- Push-to-talk voice messaging. Send messages instantly with the new push-to-talk feature that streams your voice message as you record it.
- (Android only) Supported tablet compatibility. Viber is now fully compatible with your tablet device(s). Enjoy quality conversations, wherever is most comfortable for you!
- Group capacity increased to 100 members. Whether you want to share with your nearest and dearest or just send a message to a large group of people, Viber groups let you get in touch with even more people, all in one place.
- Beautiful conversation backgrounds in the new background gallery. Choose elegant backgrounds to decorate your conversations from our new collection, designed by our very own Viber artists.
- Forward messages to your groups. Sharing is caring. The popular feature for contacts is now also available for all groups!As usual, we will be right here to receive your thoughts and feedback. If anyone encounters any problems or would like to share their experiences from our new update, please don't hesitate to contact us.
Best regards,
the Viber Team.================
Hi ,
Izgatottan várjuk , és büszke arra, hogy már most megjelent egy újabb jelentős frissítést a mobil alkalmazás : Viber 4.0 !
Újdonságok az új verzióban ?
- Válasszon a több mint 1000 matrica az új matrica Market. A matrica piaci jellemzők végtelen lehetőségek csillogó fel a beszélgetést . Letöltés témájú matrica csomagok és élvezze a párt!
- Push -to -talk hangüzenet . Üzeneteket küldeni azonnal az új push- to-talk szolgáltatás, amely a patakok hangüzenetet , ahogy felvétel.
- (Android csak ) Támogatott tablettát kompatibilitás . Viber most már teljes mértékben kompatibilis a tablet készülék (ek ) . Élvezze a minőségi beszélgetések , ahol a legkényelmesebb az Ön számára!
- Group kapacitás 100 tagja van. Akár akarjuk, hogy ossza meg a legközelebbi és legkedvesebb vagy csak küldj egy üzenetet , hogy egy nagy csoport ember , Viber csoportok segítségével felvenni a kapcsolatot , még több ember , minden egy helyen .
- Gyönyörű beszélgetés háttérrel az új galéria háttérben . Válasszon elegáns háttérrel díszíteni a beszélgetések az új kollekció , amelynek célja a mi nagyon saját Viber művészek.
- Üzenetek továbbítása a csoportban. Megosztás gondoskodó . A népszerű funkció kapcsolat most is elérhető az összes csoport !Mint mindig , mi lesz itt , hogy megkapja a gondolatait és visszacsatolás . Ha valaki találkozik bármilyen probléma vagy szeretné , hogy megosszák tapasztalataikat a mi új frissítést , ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.
Üdvözlettel ,
A Viber Team. -
ViberMedia
csendes tag
@Tinusz18 -
Do you mean that you are not receiving the code?
Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.
In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.
Does the problem persist?
=========
Úgy érti, hogy nem kapja meg a kódot?
Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja mind az SMS-és az automatikus vételi opció). Ön is megpróbál regisztrálni a VIBER útján néhány különböző WiFi hálózatokhoz.
Ezen felül, akkor megpróbálja regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes szám, egy barátja szám stb), annak megállapítására, hogy a probléma csak a szám, vagy egy általános.
A probléma továbbra is fennáll?
-
Tinusz18
újonc
Helló
Letöltöttem a vibert és csak tölt-és tölt semmi mást nem csinál
meg vártam a 24 órát sem lett jóbb sőt már kódot sem kapok
mitolehet ezzel kezdeni !! Pls.. valaki Üdv: Roberta -
ViberMedia
csendes tag
@jozso1989 -
"Online" means that Viber is running in the foreground or background (the user is available for calls or messages).
When the phone has no internet connection, or the user manually used the "Exit" option inside Viber, then their status will change to "Last seen..."If you delete a contact from your addressbook (and even if both of you didn't save each other's number in your contact lists), you can still communicate through Viber (you can manually dial the number).
Regarding your question "why" - our idea of "online" is that the user is actually available to receive the call or text (in other words - the user is online). We understand that this behavior may be different from other applications.
============
"Online" azt jelenti, hogy Viber fut az előtérben vagy a háttérben (a felhasználó számára hívások és üzenetek).
Amikor a telefon nincs internet-kapcsolat, vagy a felhasználó kézzel használta a "Exit" opciót belső Viber, majd az állapotát változik "Utoljára látható ..."Ha töröl egy névjegyet a addressbook (és akkor is, ha mind a ketten nem mentette egymás számot a kapcsolati listák), akkor is kommunikálni a Viber (kézzel tárcsázza a számot.)
Ami a kérdés: "miért" - a mi elképzelésünk az "online", hogy a felhasználó valóban tudja fogadni a hívást vagy szöveges (más szóval - a felhasználó online). Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a viselkedés bizonyos más alkalmazásokat.
-
jozsi252
veterán
válasz
jozso1989 #1494 üzenetére
De van amikor ugyanúgy netközelben van, és akkor meg kiírja hogy legutoljára aktív 50-60 perce pl. De ez függ nálam hogy kiről van szó pl.
modd3r Amit a fenti bekezdésbe is említettem ez miért van? Tehát nem állít át semmit sem ismerősöm, illetve ugyanúgy állandó netkapcsolat van, de van amikor kiírja hogy elérhető pl ma 13:33.
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Elvileg a Viber úgy működik hogy a számomra az illető akkor vált át Elérhető státuszba ha épp megnyitja a Vibert? Jól gondolom hogy ez a rész így van?
Ha igen, akkor miért van hogy pl 2-3 ismerősömnél is sokszor észrevettem hogy szinte egész nap Elérhető státuszban vannak? Pedig nyilvánvalóan nem nyomják egész nap a vibert.
Illetve olyat lehet hogy valakit letiltok, és azok után nem fog tudni írni? Csak mert ugye hiába törlöm a kontaktok közül az illetőt, attól ő ugyanúgy tud írni nekem.
Köszönöm előre is
-
ViberMedia
csendes tag
@Maximum1 -
As modd3r said (thanks modd3r!), we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
Thanks in advance
*Make sure to write the ticket in English
@Nasca -
Which version of Android is installed on your phone?
Did you try testing this issue when connecting to a few different networks?===========
@ Maximum1 -
Mint mondta modd3r (köszönet modd3r!) Nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.
Előre is köszönöm
* Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul
@ Nasca -
Melyik verzió az Android telepítve van a telefon?
Próbáltad tesztelés ezt a kérdést, amikor csatlakozik egy pár különböző hálózatok? -
NasCa
tag
Próbáltam már választ kapni az Azonnali (mobilos) kérdésekben, de eddig még semmi, úgyhogy ha nem baj itt is megkérdezném, talán ez a legmegfelelőbb topic erre:
Sziasztok! Van egy Samsung Galaxy Y S5360-as telefonom, amire feltelepítettem a Vibert, viszont amikor elindítom a névjegyzék sziknronizálásánál megáll a folyamat, csak a Betöltés.. jelző marad ott az idők végezetéig. Már azóta újratelepítettem, de ugyanez a helyzet vele. Valakinek van ötlete? Köszi! -
Maximum1
őstag
Kedves ViberMédia!
A Lenovo A760 és a Haier W910 telefonon nem működik a mikrofon.
Mindkét telefon android 4.1-et és Qualcom processzort használ.
MSM8225Q és MSM8260A típusút.
Kérdés az lenne a Soc-al vagy az androiddal van a probléma, javítható?
Itt van egy régi módosított app, ezzel működik minden, de nem naprakész és azért szeretném használni az újításokat.Előre is köszönöm.
-
havri1
félisten
Jahm, hát ezt tudjuk sajnos, azt hittem a kiskaput írta le..
Köszi a fordítást.
-
ClioRS
őstag
Tessék:
"Pár mobilkommunikációs cég blokkolja a Vibert a 3G hálózatukon. Általában akkor, ha a felhasználónak egy "sima" mobilnet előfizetése van (vagy kártyás a mobilnet), tehát nem fizetnek extrán azért, hogy a VOIP-ot használják a hálózaton.
Ennek megerősítése érdekében fel kell venni a kapcsolatot a céggel, és megbizonyosodni, hogy így van-e, illetve az ugyanolyan mobilnet előfizetéssel rendelkező ismerősöket kellene megkérni, hogy próbálják ki a Vibert ugyanazon a 3G hálózaton."
-
Sanya
nagyúr
válasz
ViberMedia #1482 üzenetére
ez mi?
-
ViberMedia
csendes tag
Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.
In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them, as well as ask friends who have the same data plan (on the same carrier) to try Viber on 3G as well.
=============
Egyes mobilszolgáltatók világszerte blokk Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, ha a felhasználók egy "egyszerű" adat terv (vagy a prepaid szerződés), ami azt jelenti, hogy nem kell külön fizetnie az a VoIP a 3G hálózat.
Annak ellenőrzése érdekében, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba a sejt cég és ezt velük, valamint kérje barátai, akik ugyanazokat az adatokat terv (ugyanazon a hordozó), hogy próbálja Viber 3G is.
-
vackor970
csendes tag
Sziasztok! A következő lenne a kérdésem van mobilinternetem és wifi kapcsolat is de a viber csak wifin működik mobilinterneten keresztül nem ez miért van esetleg beállítási gond? köszi
-
yozsee11
aktív tag
válasz
ViberMedia #1361 üzenetére
Hát ez a probléma még továbbra is fennáll, több különböző típusú telefonnál! Nem segített rajta az új verzió...
-
jozso1989
őstag
válasz
ViberMedia #1475 üzenetére
Submitted my ticket, thank you!
-
jozso1989
őstag
válasz
ViberMedia #1475 üzenetére
No, I don't think so. I use stock Sony 4.1.2 Jelly Bean ROM. My phone is not even rooted.
-
ViberMedia
csendes tag
Hmm...
Then i could be a problem specifically with that ROM.we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
Thanks in advance
*Make sure to write the ticket in English
======================
Hmm ...
Akkor lehet a probléma kifejezetten, hogy a ROM.Nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.
Előre is köszönöm
* Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul
-
jozso1989
őstag
válasz
ViberMedia #1471 üzenetére
Thats what I did. I did a factory reset than reflashed ROM and used stock phone for a day. No battery drain. Installed Viber, guess what? Battery drains like crazy, and so much wakelocks a day.
-
ViberMedia
csendes tag
Unfortunately Viber is not compatible with your device or operating system version, and this may be the reason for the problem you are experiencing. You can find the full list of compatible devices and OS versions in this link in our HelpDesk: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/159/26/is-your-windows-phone-7-compatible-with-viber-system-requirements
We are continuously working on support for more and more devices, and we recommend that you follow our Facebook page or HelpDesk for the latest news.
===========
Sajnos Viber nem kompatibilis a készülékkel vagy az operációs rendszer verziója, és ez lehet az oka a tapasztalt problémára. Itt található a teljes lista a kompatibilis eszközök és az operációs rendszer változatai az alábbi linket a HelpDesk:
Folyamatosan dolgozunk támogatás több és több eszköz, és azt javasoljuk, hogy kövesse a Facebook oldalon vagy HelpDesk a legfrissebb híreket.
-
rafileo
csendes tag
Nekem is kontaktokkal lett problémám. Lumia 520-am van. Újonnan tökéletesen működött talált is vagy 50 viber felhasználót. Utána szoftverproblémája lett ezért visszavittem javítani. Kaptam egy androidos cseretelefont amire szintén telepítettem a Vibert-t szintén hibátlanul működött. Amikor visszakaptam a régit elkezdtem újra pakolgatni rá a cuccokat és feltűnt hogy csak 3 nevet talált a Viber. Azok is nemrég felvett telefonszámok. Gondoltam ehhez lehet valami köze ezért egyesével kitöröltem a fontosabb számokat majd újra beírtam őket majd kikapcsolás újra be de félsiker. 6 számom lett összesen. Előtte kipróbáltam a ViberMedia összes tippjét is de semmi. Ismerőseim megcsörgetnek, egy darabig felveszi őket de utána ismét eltűnnek mint fing a szélbe. Közbe telepítettem az asztali verzióját is oda meg nem is tudok beírni az ilyen személyeknek mint ha ott se volnának. Valakinek valami tipp mert két napja szenvedek vele és rohadtul tele a hócipőm. Előre is köszi.
-
ViberMedia
csendes tag
@jozso1989 -
Please make sure that Viber is the cause for the battery drain by isolating Viber (having no other apps running) on a device with stock settings (factory settings).
We conduct strict testings in our labs with devices, and other than when making a call (when it is natural for the battery to be used), we did not come across any significant battery drain when Viber was simply idling in the background. Furthermore, over the course of over 15 hours, on average the battery usage was only a few %'s
You can find additional information on tests performed by independent Viber users themselves, which show similar results, at: http://whrl.pl/Rc0APn
Meanwhile, know that are continuously working to reduce Viber's battery consumption. A brand new version (Viber 4.0) will be released soon. please test it when it's available.@bozont -
The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
If it still doesn't work, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
Thanks in advance
====================
@ jozso1989 -
Kérjük, ügyeljen arra, hogy Viber az oka az akkumulátor lefolyó elkülönítésével Viber ( hogy nincs más alkalmazások futnak ), a készülék állomány beállítások (gyári beállítások ) .
Végzünk szigorúan testings laborjainkban eszközökkel , és kivéve , ha hívást kezdeményezünk ( amikor természetes , hogy az akkumulátor használható), mi nem találkoztam olyan lényeges elem csatorna , amikor Viber egyszerűen alapjáraton a háttérben. Továbbá során több mint 15 óra , átlagosan az akkumulátor használatát csak néhány % ' s
Talál további információt a bizottság által végzett vizsgálat független Viber felhasználók saját maguk , amelyek azt mutatják, hasonló eredményeket , at : http://whrl.pl/Rc0APn
Közben tudom, hogy folyamatosan dolgozik, hogy csökkentse a VIBER energiafogyasztás . Egy új verzió ( Viber 4.0) hamarosan megjelenik . kérjük, kipróbálni , ha az elérhető .@ bozont -
A forrás a kérdés nagyban változhat . Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk , kiemelve néhány lehetséges megoldásokat , amely segít indítsa újra szinkronizálása a névjegyzék :
Ha még mindig nem működik, akkor nagyra értékelnénk , ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket , hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " . Ezt az információt , a fejlesztő csapat , remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását , és végül megoldani.
Előre is köszönöm
-
bozont
veterán
válasz
ViberMedia #1445 üzenetére
It didn't help unfortunately. I've already tried most of them. Maybe the problem is that we are on the same router? He uses Windows Phone and i have Android but that shouldn't be the problem.
Actually i just see that he doesn't appear on my viber contacts list at my phone either. But at least i can write back and call him if he send a message.As for the sound quality, i have experienced this waving sound too. Sometimes it is good but after a few seconds the volume drops so we can barely hear each other then goes up again. It happens even if both of us have a fast connection.
-
jozso1989
őstag
válasz
ViberMedia #1467 üzenetére
I did a testing, and when someone writes me on Viber, it triggers a wakelock on my phone (or more wakelocks)... and drains battery, like crazy.
When I dont receive messages, drain is like 0,5% / hour... getting a message, drain goes up to 4-5% / hour. Viber totally destroys battery... why, and how? Do you know any fix for this problem? I'm thinking about deleting Viber, because this app makes my phone look like a low-range Samsung... ><
Battery stats says that like 30-40% of my battery is drained by Viber. Man, that's a lot!
-
ViberMedia
csendes tag
Viber Desktop is regarded as a 'secondary device'.
This means that if you just delete and reinstall Viber on your mobile phone, Viber Desktop will not be affected (and the messages in it will not be harmed).
After you reinstall Viber, your message history will start to synchronize again (however, it won't happen retroactively. Meaning, messages that were sent before you reinstall Viber on your mobile phone will not be synchronized, only messages that were sent AFTER you reinstalled).However, note that if you choose to deactivate Viber (on your mobile phone), then Viber Desktop will automatically be deactivated as well, deleting all the messages.
============
Viber Desktop tekinthető "másodlagos eszköz."
Ez azt jelenti, hogy ha csak törölni, és újra Viber a mobiltelefon, Viber Desktop nem befolyásolja (és az üzeneteket nem lesz bántódása.)
Újratelepítése után Viber, az üzeneteket kezd újra szinkronizálni (de ez nem fog megtörténni visszamenőleg. Jelentése, üzeneteket küldtek, mielőtt újra Viber a mobil telefon nem lesz szinkronizálva, csak üzeneteket küldtek miután behelyezte ).Ne feledje azonban, hogy ha úgy dönt, hogy kikapcsolja Viber (a mobiltelefon), akkor Viber Desktop automatikusan kikapcsol is, törli az összes üzenetet.
-
zseko
veterán
Az jutott eszembe, ha csinálok egy Factory Reset-et, akkor a pc-n lévő programmal mi lesz? Visszatölti a telefonra a beszélgetéseket, a pc-n megmarad, vagy onnan is törlődik?
-
ViberMedia
csendes tag
@Gery85 -
The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list:
iOS - http://viber.kayako.com/Knowledgebase/Article/View/30/7/iphone-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
Android - http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
If you have a different devices, please let me know.
I hope this information helped you
=====================
@ Gery85 -
A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, kiemelve néhány lehetséges megoldásokat, amely segít indítsa újra szinkronizálása a névjegyzék:
iOS - http://viber.kayako.com/Knowledgebase/Article/View/30/7/iphone-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
Android - http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
Ha van egy másik eszköz, kérem tudassa velem.
Remélem, ez az információ segített
-
modd3r
őstag
-
Gery85
tag
Sziasztok
Egy olyan problémám van,hogy visszaállítottam gyárira a telefonomat, mert tele volt már minden szemétel. Felraktam újra a vibert, aktiváltam is minden oké. Megkérdezi,hogy szinkronizálhatja e a névjegyeket, persze rányomok,hogy oké, de mégse jelenik meg semmi, tök üres. Másnál akinél van viber látja hogy fent vagyok csak én nem látom őket.
Próbáltam újra telepíteni meg, de egyszerűen semmi javulás.
Mi lehet a probléma? -
ViberMedia
csendes tag
Remember that for a clear conversation, both sides of the conversation need to be connected to a high-speed network. One side is not enough
=========
Vegye figyelembe, hogy egy egyértelmű beszélgetés, mindkét oldalán a beszélgetést kell csatlakoztatni, hogy a nagy sebességű hálózat. Az egyik oldalon nem elég
-
Bferibörs
addikt
"Részlet a Telenor ASzF-jéből:
A GPRS alapú szolgáltatások nem használhatóak internet alapú hangszolgáltatások igénybevételére, kivéve amennyiben az Előfizető az alábbi szolgáltatások valamelyikét veszi igénybe:
Mobil Online Start
Mobil Online 500 MB
Mobil Online 1 GB
Mobil Online Flexi
Mobil Online 5 GB (korábban Mobil Internet 5 GB néven)
Mobil Online 10 GB (korábban Mobil Internet 10 GB néven)"A djuice csomagok mellé rendelhető Netezz mobilon 1GB csomag pld. nincs ezek között...
-
havri1
félisten
válasz
KamuMazsola #1457 üzenetére
Igen, és az a baj, a másik fél nem tudom mikor, hol tartózkodik éppen a hívás közben. Ez jó irány, majd elindulok ezen, köszi
Megpróbálom majd vezetékes headsettel, hátha az hangosabb.. -
KamuMazsola
őstag
A viber nálam mindíg halkabb volt, mint egy normál hívás. Ez ilyen, viszont a wifi jelerősség a lakásban nem homogén, vannak gyengébb és erősebb helyek így a hangminőség is változó lehet.
Sajnos tapasztalatból tudom, pl nálunk a konyhában a gáznál sohasem értem mit mond az asszony.
Esetleg tedd magasabbra, vagy máshová a wifit.
-
havri1
félisten
VDSL és kábelnet van, de ilyenkor lekapcsolok minden forgalmat (torrent
)
Anyáméknál semmi sem megy.
Amúgy ez valóban befolyásolja, próbálgattam. Hiába cfos meg minden, ha megy a torrent, nagyon sokat ront a minőségen.
Ha valahogy sikerülne felhangosítani magát a programot, jó lenne. Többet tesztelném -
ViberMedia
csendes tag
Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.Please note that having full 3G reception doesn't mean your internet's bandwidth is at the maximum expected. When you see a "full reception bar", it merely means that physically, your phone is covered with the cellular signal.
When it comes to the bandwidth itself, your connection could still be slow due to various different reasons, such as being in an area with many other users from the same provider, thus congesting the network.
Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.
===============
Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER a hívás minőségét, és eredményeket zavarok és szaggatott hangok.
Folyamatosan próbálják javítani a kezelése a 3G, így valószínűleg jobb teljesítményt, mint újabb verziói Viber szabadulnak fel.Kérjük, vegye figyelembe, hogy miután a teljes 3G vétel nem jelenti az internet a sávszélesség a maximális várható. Amikor megjelenik a "teljes vétel bar", csupán azt jelenti, hogy fizikailag, a telefon borítja a térerõ.
Amikor a sávszélesség is, a kapcsolat még mindig lassú miatt különböző okok miatt, mint például, hogy egy olyan területen, sok más felhasználók ugyanazt a szolgáltató, így congesting a hálózatot.
Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.
-
havri1
félisten
-
zseko
veterán
Én S4 - i5 között telefonálok leggyakrabban, igaz legtöbbször nem wifi hanem mobilneten keresztül mindkét oldalon. Nem azt mondom hogy tökéletes, de jobb hangminőség mint rendes hívásnál. Volt egyszerű (~25eFt-os) telefonra is hívásom, minősége így már konkrétan nem emlékszem, meg csak 1-2 perc volt, de nem kellett felhívnom rendesen, meg tudtuk beszélni amit akartunk.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Egy jó kis program okos telefonokra, azoknak akik még nem tudják.
- iPhone 14 128gb, független, vadonatúj,aktiválatlan.
- iPhone 13 128gb független
- Lenovo Ideapad 3 14ADA05 20GB RAM 256GB M.2 SSD
- Komplett számítógép // i9-10900K // 64GB RAM // GTX1650 // 240GB SSD // 1TB SSD // WiFi // BT
- 2K Szép és csendes Gamer PC - Ryzen 5/16GB DDR4/1TB NVMe/RTX 2070 Super/BeQuiet Gold/RGB/Garancia
- AKCIÓ! MSI B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Zalman S2 TG Zalman 600W
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- Honor X8c 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest