Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1701) edk- válasza ViberMedia (#1700) üzenetére


edk-
őstag

Sikerült végül.

I succeeded in the end. :)

"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado

(#1702) RockHaRD


RockHaRD
addikt

Sziasztok. Barátnőm telefonjára raknék vibert, de nem tudja aktiválni magát. Beírom a telefonszámot, és kiírja, hogy internet connection kell, és nincs. Pedig van :( wifi-vel, és mobiladattal is próbáltam, de sehogy sem sikerül. Próbáltam újra rakni, stb...

(#1703) ViberMedia


ViberMedia
tag

@G ^ zC ^ s € r -

It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785

(if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer or your Internet Service Provider)

* If it still fails, please specify what country you're located in, and which cellular network you're subscribed to.

============

Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.

1.. Először is, próbáld meg eltávolítani és újratelepíteni Viber csatlakoztatásakor néhány más WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása). Mik az eredmények?
2.. Kérjük, ellenőrizze, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785

(ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot az útválasztó gyártója vagy az Internet Service Provider)

* Ha még mindig nem sikerül, kérjük, adja meg, milyen országban vagyunk található, és amely mobilhálózat Ön feliratkozott.

(#1704) gyula38 válasza ViberMedia (#1686) üzenetére


gyula38
tag

ViberMedia, újból elküldtem a reklamációt, ticket id: # WFT-821-42273

(#1705) _Lilla_


_Lilla_
újonc

Sziasztok! Lehet, hogy már volt kérdés, csak több mint 1700 hozzászólást elég nehéz átböngészni..

Szóval az lenne az egyik kérdés, hogy mi van akkor, ha feltelepítettem a Viber-t PC-re (Windows XP), és miután a program feltelepült, egyszerűen nem nyílik ki, csak pár másodperig pörög a homokóra és utána nem történik semmi... A gép beállításaival lehet a baj? Ha igen, mit kell csinálnom, hogy működjön?

A másik kérdés, még a PC-re telepítés előtt felraktam a telefonomra és a tabletemre a Vibert. Mindkettőhöz van kódom, és olvastam, hogy ahhoz hogy egyszerre mindkettőn működjön, először a telefonra kell feltelepíteni. Ez megvolt, simán ment, viszont mikor a tabletre beírtam a kódot és ott használtam, azután a telefonomon újra kérte a kódot.. Valamit be kell állítani, hogy működjön a kettő egyszerre? Mert néztem a beállításokat, csak nem nagyon értek hozzá, így nem találtam semmit :D

Előre is köszönöm a választ/válaszokat!

[ Szerkesztve ]

(#1706) ViberMedia


ViberMedia
tag

@gyula38 -

Thank you. We will assist you shortly, and I have sent a notice to the support team to look into this issue.

@_Lilla_ -

Are you sure you have administrator permission on this Windows XP?
Remember that Viber can only run an administrator user.

About your second question -

Viber can be installed with the same number on a 'primary device' (mobile phone), and 'secondary devices' (which could be Desktop and Tablet).

First, install Viber on your mobile phone. Then, download the latest version of Viber to your Tablet, and when you register, please make sure to choose "Secondary device" on the Tablet. (The Tablet can also be your primary device, but it is not recommended if you already have Viber on your mobile phone).

Viber Desktop is automatically a 'secondary device', so the activation code will be sent to your mobile phone in order to complete the activation on your Desktop app.

================

@ gyula38 -

Köszönöm. Mi segítünk Önnek hamarosan, és küldött egy értesítést, hogy a támogató csoport, hogy vizsgálja meg ezt a kérdést.

@ _Lilla_ -

Biztos vagy benne, hogy rendszergazdai jogosultsággal ezen a Windows XP?
Ne feledje, hogy Viber csak akkor fut egy adminisztrátor felhasználó.

Körülbelül a második kérdés -

Viber telepíthető azonos számot egy "elsődleges eszköz" (mobiltelefon), és a "másodlagos eszközök" (ami lehet Asztal és Tablet).

Először telepítse Viber a mobiltelefon. Ezután töltse le a legfrissebb verziót a Viber a tábla, és ha regisztrál, győződjön meg róla, hogy válassza a "Másodlagos eszköz" a tábla. (The Tablet is lehet az elsődleges eszköz, de ez nem ajánlott, ha már van Viber a mobiltelefon).

Viber Desktop automatikusan a "másodlagos eszközt", így az aktiváló kódot fog küldeni a mobiltelefon, hogy az aktiválás befejezéséhez az asztalon kb.

(#1707) gyula38


gyula38
tag

ViberMedia! Thank you in advance! :-)

[ Szerkesztve ]

(#1708) Bferibörs válasza ViberMedia (#1706) üzenetére


Bferibörs
addikt

Szeretném megkérdezni, hogy 3 készülékre is telepíthető a VIBER ? Mobiltelefon,táblagép és asztali gép ?
Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1709) lognboy válasza Bferibörs (#1708) üzenetére


lognboy
csendes tag

Igen, így használom én is! :D

(#1710) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Bferibörs -

Yes, it is possible.

You need to register to Viber on your mobile phone, and when you install Viber on your Tablet, make sure to choose 'Secondary device'.
Viber Desktop is automatically a secondary device.

============

Igen, ez lehetséges.

Be kell regisztrálni a Viber a mobiltelefonján, és amikor telepíti Viber a táblagépen, győződjön meg róla, hogy válassza a "másodlagos eszköz".
Viber Desktop automatikusan másodlagos eszköz.

(#1711) Bferibörs válasza ViberMedia (#1710) üzenetére


Bferibörs
addikt

Köszönöm :R

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1712) Bferibörs válasza lognboy (#1709) üzenetére


Bferibörs
addikt

:R Köszi !

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1713) gyula38 válasza ViberMedia (#1706) üzenetére


gyula38
tag

ViberMedia, the problem is too complex. Tamir does not understand that though you paid 0.99 Euros, I can not make phone calls, it blocks the Viber Out, as if it would not have spent my balance. This is ridiculous. Or am I stupid, or customer service ... This is the case for the umpteenth után.Unalmas the exchange of messages you'd better!

(#1714) viralmind válasza gyula38 (#1713) üzenetére


viralmind
aktív tag

Uhh ezt google forditoval kovetted el?remeljuk megerti a problemat :DD

[ Szerkesztve ]

(#1715) jozso1989 válasza viralmind (#1714) üzenetére


jozso1989
őstag

Huhh... xD

HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)

(#1716) havri1


havri1
félisten

Van már új verzió, ami nem szívja ennyire az akkumulátort?
Addig nem tenném vissza, nekem ne szívja le fél nap alatt :W

havri

(#1717) KamuMazsola válasza havri1 (#1716) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Nekem a 4.0 van rajta, azt nem frissítettem, az nekem nem szívja.

Üdv.: KamuMazsola

(#1718) havri1 válasza KamuMazsola (#1717) üzenetére


havri1
félisten

Az utolsó szívja, csak nem tudom, melyik verzió volt, így azt se tudom, hogy jött e rá már frissítés.

havri

(#1719) KamuMazsola válasza havri1 (#1718) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Már 4.1.xx is van.

Üdv.: KamuMazsola

(#1720) szlibud


szlibud
tag

Sziasztok!
Most szeretnék először használni Vibert, feltelepítettem play store-ról, aktiváltam, be is jött a telefonkönyvemből hogy ki használ még, de mikor próbáltam valakit felhívni, mikor felvette nem hallott, én hallottam őt csak nem túl hangosan.
Próbáltam mást, hátha az elsőnél volt hiba, ugyanez...
Többet nem mertem próbálkozni, mert nem tudják mi van...

Ötlet?

[ Szerkesztve ]

(#1721) havri1 válasza szlibud (#1720) üzenetére


havri1
félisten

Milyen telefon?

havri

(#1722) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Telepítettem tabletre is a VIBER-t, eltűnt a címlistám a telefonról is :-) asztalin meg van de sem tableten sem telón nincs :) azt hiszem lesz mivel játszanom :C

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1723) szlibud válasza havri1 (#1721) üzenetére


szlibud
tag

Lenovo s750

(#1724) szlibud válasza szlibud (#1723) üzenetére


szlibud
tag

Viszont a telefon fórumán megkérdeztem és többeknek működik, szval más baj lehet :(

Telenor Hipernet 21-em van, sztem az sem tiltja, meg akkor gondolom ki se csengene a hívás...

(#1725) Bferibörs válasza Bferibörs (#1722) üzenetére


Bferibörs
addikt

sikerült :K :C

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1726) AndrisBoy


AndrisBoy
aktív tag

Sziasztok!

Lehet olyan kérdést teszek fel, amit már mások kérdeztek, de én nem találtam olyan hozzászólást, szóval előre is bocsánat.

Hogyan tudom le menteni a Viber-es beszélgetéseimet, hogy a másik telefonomba ami szintén android rendszerű, minden beszélgetést onnan folytassak ahol abbahagytam?

Valamint pc-n áttudom valahogy olvasni a beszélgetéseimet?

Mennyi üzenetet tárol a viber? Mert ahogy nézem, fél év alatt sztem minden szót megjegyzett idáig (partneri üzeneteket, több hónapra visszaolvasva)

Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni! :R

•°o.OO.o°•

(#1727) sany1977 válasza blueye (#1629) üzenetére


sany1977
csendes tag

Ha nemetorszagba akarsz olcson telefonalni (vagy akarhova), hasznald a freevoipdeal-t. kb 4,5 forintr jon ki egy perc, ugyanugy magyar mobilt s ennyiert hivsz, a feltoltes utani 120 napban pedig majdnem minden orszag vezetekes szamait meg ingyen.
https://www.freevoipdeal.com/en/rates

(#1728) roxan válasza AndrisBoy (#1726) üzenetére


roxan
senior tag

Szia!

Szerintem nincs korlát.
Telefonról tudsz menteni, azt egy excel fájlban tudod olvasni, visszatölteni sajnos nem lehet.

Számítógépről viszont, ha úgy alakul, le is tudod menteni és vissza lehet tölteni, van egy mappa, ahol tárolja.
Felhasználók/appdata/romaing/viberpc és a telefonszámod alatt tárolja. Visznont telefonba nem tudja ez sem a régieket visszaszinkronizálni.

Rox

(#1729) whiskeys


whiskeys
őstag

sziasztok. régebbi blade telója van ismerősömnek. viber hivásnál lefagy, s hangüzenetet sem tud küldeni. ötlete van valakinek?

"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."

(#1730) KamuMazsola válasza whiskeys (#1729) üzenetére


KamuMazsola
őstag

A viber 4.0-s verzióval semmi gondja a telefonnak (blade 3), telenoros gyári rom, semmi buzera. Frissítést ajánlgatja, de nincs miért frissíteni, úgy jó ahogy van!

[ Szerkesztve ]

Üdv.: KamuMazsola

(#1731) whiskeys válasza KamuMazsola (#1730) üzenetére


whiskeys
őstag

övé blade 3 előtti.

"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."

(#1732) ViberMedia


ViberMedia
tag

@szlibud and @whiskey -

Please make sure your phone meets our system requirements: http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/472/0/supported-platforms

If it does, and the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

Thanks in advance!

* please write the ticket in English

@AndrisBoy -

We (Viber) do not keep our users' message history in our servers. It is only the mobile app and the Desktop app that keep a copy of the message history, and they synchronize the messages between themselves.
Unfortunately there is no (official) way to transfer message history between devices at the moment. We might add this feature in the future.

We recommend to use our “Export message history” function every once in a while, in order to make sure that those messages are backed up.

=======================

@ szlibud és @ whisky -

Kérjük, ellenőrizze, hogy a telefon megfelel a rendszer követelményeinek : http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/472/0/supported-platforms

Ha igen , és a probléma továbbra is fennáll , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit / RenderForm / 1

Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

Előre is köszönöm!

* Kérjük, írja be a jegyet angol

@ AndrisBoy -

Mi ( Viber ) ne vezessen a felhasználók üzenetet történelem a mi szervereket. Ez csak a mobil app, és az asztalon app, hogy egy példányát az üzenet a történelem , és szinkronizálja az üzeneteket egymás között .
Sajnos nincs ( hivatalos ) úgy, hogy át üzenetet történelem készülékek között abban a pillanatban. Lehet hozzá ezt a funkciót a jövőben.

Azt javasoljuk, hogy használja az "Export üzenetet történelem " funkciót hébe -hóba , annak érdekében , hogy megbizonyosodjon arról , hogy ezek az üzenetek alátámasztani.

(#1733) jozso1989


jozso1989
őstag

Na én megoldottam a dolgot, többé nem meríti a Viber az akksim, nem csinál felesleges ébresztéseket, nincsen több bug... uninstall.

HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)

(#1734) Falka


Falka
tag

Sziasztok!

Lett-e már megoldás írva arra a problémára, hogy ViberOut-nál (Wifi-n és Mobilnetet ahol engedélyezett is a VoIP) 2-5 secet késik oda vissza a hang? Tehát ViberOut-al normál mobilszámot hivok és miután kapcsolja a vonalat, túloldalról jön a hang hogy: "Tessék, itt XY. Hello? HELLO?! *itt szólok bele a telefonba* Ottvagy? Nem hallak... Oh szia Falka!

Esetleges segítséget előre is köszönöm! :R

Üdv, Falka.

=========================================================
===========================================================

Hello ViberMedia!

I have a problem here with calling (ViberOut) regular mobil number (same country). The voice calls has a few seconds delay on both WiFi and HSDPA (VoIP is allowed by my ISP). The receiver side has good signal strenght too so im a bit out of ideas here. :B

Thanks any help in advance. :R

Regards, Falka

[ Szerkesztve ]

Nexus 5

(#1735) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Falka -

In almost all cases, delay is caused by a relatively weak network connection.
It is recommended to test ViberOut when connecting to a few different networks (WiFi), and see if the problem occurs on all of them.

============

Szinte minden esetben, a késés egy viszonylag gyenge hálózati kapcsolat.
Javasoljuk, hogy tesztelje ViberOut való csatlakozáskor néhány különböző hálózatok (WiFi), és nézd meg, a probléma az összes rájuk.

(#1736) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Kellemes Karácsonyt Mindenkinek !

Telepítettem iPad-ra a vibert, a címlistám elveszett a sz. gépről is a viber alól :) (teló szervízben így nem tudom javítani azt hiszem) :DDD max bepötyögöm újra :O :DD

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1737) St3ven válasza jozso1989 (#1733) üzenetére


St3ven
addikt

Nem egyszer nekifutottam én is ennek a Viber-dolognak az utóbbi három év során több androidos telefonon is, rengeteg verziót tesztelve tudatosan, de valahogy mindig az lett a vége, hogy nem az igazi. Itt a karácsonyra való tekintettel finoman fogalmaztam.

Viszont mióta végleg lemondtam róla, boldog WhatsApp felhasználó vagyok, és ha lejár az ingyenes 1 év, örömmel fizetem ki a 0,99 USD-t a következő évre, mert ennyit megér a megbízható, pontos, idegeskedés nélküli üzenetváltás.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#1738) havri1 válasza St3ven (#1737) üzenetére


havri1
félisten

Én is így vagyok vele, nem üzembiztos, valami mindig van vele.
A program amit ajánlottál, csak egymás között működik ugye? Tehát mind2 félnek telepítve kell lennie?

havri

(#1739) default.


default.
őstag

sziasztok

iphone 5 készüléken nem találom a viberben azt a beállítást hogy üzeneteknél ne rezegjen és ne csipogjon.
tényleg nem lehet ezt állítani ?

ja és még valami. t9-et hogy lehet kikapcsolni ?

köszi szépen előre is
üdv!

[ Szerkesztve ]

(#1740) St3ven válasza havri1 (#1738) üzenetére


St3ven
addikt

Persze, fent kell legyen mindkét félnél. Ugyanúgy a telszám alapján azonosít, mint a Viber. A családban és a baráti körben is feltelepítette mindenki - a symbianos megszenvedett ugyan vele, de még arra a platformra is elérhető! - és azóta csak ezen megy a szöveges kommunikáció, a szintén ingyenes emailt is háttérbe szorítva.

Mondjuk nincs hanghívás, de olyan botrányos minőségben és megbízhatósággal, mint amit a Viber nyújt, inkább nem is kell.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#1741) ViberMedia


ViberMedia
tag

@the default. -

Unfortunately this option is not possible yet. We are familiar with this request by our users, and we hope to add this option in the future.
We apologize for the temporary inconvenience.

===========

Sajnos ez a lehetőség még nem lehetséges. Ismerjük ezt a kérést a felhasználóink ​​számára, és reméljük, hogy adni ezt a lehetőséget a jövőben.
Elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért.

(#1742) pityeszka


pityeszka
őstag

Sziasztok!

Miért kapom állandóan ezt a Callback listener Hide callback hibát mobilnettel? Wifi-n tökéletesen működik minden. :U

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#1743) szirm


szirm
újonc

Hello,

Egy kis segítségre lenne szükségem! A telefonon (android) már egy ideje Vibert használok, most szeretném telepíteni egy tablet-re (android) is, hogy másodlagos eszközként azon is használjam (ugyan azzal a telefonszámmal mint a telefonon). Olvastam a fórumban, hogy először a telefonra kell telepíteni, majd a tablet-en a telepítést követően kell beállítani, hogy az legyen a másodlagos eszköz. De amint telepítem a tablet-re kéri a telefonszámot, megadom majd érkezik egy kód a telefonra, ezt is megadom a tablet-en és ekkor a telefonon törlődik az addig telepített viber és ismét telefonszámot kér. Vagy-vagy, a kettőn egyszerre nem megy. Nem tudok rájönni, hol kell beállítani a tableten, hogy az legyen a "másodlagos" eszköz. Valaki esetleg tudja, hol kell ezt beállítani?

Előre is köszönöm a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#1744) pityeszka válasza pityeszka (#1742) üzenetére


pityeszka
őstag

Megtudtam, hogy a jelenlegi előfizus ( T-Next S) csomagomban már nem lehet használni. Hamarosan megszűnik minden csomiban. :U

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#1745) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Syrian -

Please try uninstalling Viber on both devices, and reboot them.
Then, try installing the latest version of Viber through Play Store.

If it still doesn't work, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

Thanks in advance!

===========

Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber mindkét eszközön, és indítsa újra őket.
Ezután próbálja meg telepíteni a legújabb verzióját Viber játékon keresztül Store.

Ha még mindig nem működik, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1

Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

Előre is köszönöm!

(#1746) Bferibörs válasza szirm (#1743) üzenetére


Bferibörs
addikt

nekem nem kellett semmit állítani-másodlagos eszköz- feltelepítettem, beírtam a telefonszámot, a telómra küldött egy sms-t azt a kódot beírtam és működött- az az nem egészen, a (viber) címlistám eltűnt a telóról és a tabon meg sem jelent :-) újra pakoltam még 1x, utána jó lett, előkerültek a nevek.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1747) Bferibörs válasza pityeszka (#1744) üzenetére


Bferibörs
addikt

Érdekes ezen az oldalon nincs erről infó, ez a [pdf] van a lap alján :) , hogy ennek mi köze van a NEXT S díjcsomaghoz nem tudom. :(

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1748) pinnacle


pinnacle
nagyúr

iPaden van olyan, hogy a wifinél az eszköz beállítását használja?

(#1749) Bferibörs válasza pinnacle (#1748) üzenetére


Bferibörs
addikt

Nem találtam ilyen lehetőséget."kikapcsolt allapotban a fotok automatikusan letoltodnek ha az ipad wifi halozatra csatlakozik" kb ez a szoveg van

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#1750) pinnacle válasza Bferibörs (#1749) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Lehet, hogy az iPad mindig bekapcsolva tartja a wifit-t ezért nincs ilyen lehetőség a Vibernél.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.