Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!

Legfrissebb ROM
Android 8.0 (az összes magyar készüléken)

Android biztonsági javítási szintje (letöltési linkekkel)
XEH (független) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-11)
PAN (Telenor) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-05)
VDH (Vodafone) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-05)
TMH (Telekom) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-04)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#815) kbadam4 válasza kbadam4 (#733) üzenetére


kbadam4
csendes tag

Nah, végre február 23. után véget ért a szenvedés, kicserélték a HOME gombot is! (Érintőkijelző meghibásodás, majd utána szervízelés után HOME gomb lötyögés)

1. alkalom, 2 hét szervíz: a hiba nem tapasztalható a szervízben
2. alkalom, újra 2 hét szervíz: a hibát végre észlelik, kijelzőt kicserélik
3. alkalom, 2 hét szervíz telefon kijelző kifogástalan megint a csere után, de a HOME gomb lötyög, recseg, ropog -> HOME gomb csere

De le a kalappal a szervíz előtt, mert a reklamált hibát, hibákat végül szakszerűen javították! Csak a probléma az volt, hogy a szervízjárat hetente jár, így ha pl. kedden leadom a készüléket, akkor, következő hét hétfőjén küldik föl Bp-re, és onnantól kezdve 2 hétre ígérik a telefont a T-Mobilosok. Jó esetben (mint most is) 1 hét alatt visszaér hétfőtől számítva, tehát nem közvetlen a szervíz hibája ez a hosszú várakozási idő!

(Pechemre a Prémium Assistance szolgáltatás a Samsungnál csak pár napja vette föl az A5 2017-et a palettájára :I )

Ez azt jelenti, hogy elvileg 3 nap alatt szervízelik a telefont, sőt háztól viszik- házhoz hozzák és még cseretelefont is adnak, ha kérek...

Köszönöm szépen a javítást! Ezért kell Samsung telefont venni, mert jó a háttérszervíz! Egy noname kínai telefonnál lehet, nem lett volna ilyen szakszerű javítás...

(Köszönöm különösen annak a szervíz-technikus kollégának, aki a szervíztől írt nekem a telefon miatt, mert olvasta ezt a fórumot és felismerte, hogy pont az én készülékem van az ő kezében) Segített és támogatott illetve tájékoztatott a telefonom aktuális állapotáról, ami nagyon megnyugtató volt!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.