Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2301) Pityu. válasza vargalex (#2296) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Nem is fogom annyiban hagyni,volt már hasonló estem pcx nél mikor a processzor foglalatban a tüskék fele le volt lapulva,és úgy vettem ki a dobozból,egy kis herce hurca után cserélték nagy nehezen.Egy deka sérülés sincs a bekapcsoló gombon.

#Mercutio_

Köszi a tippet,mindjárt le is írom.

[ Szerkesztve ]

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2302) zorzy4 válasza vond (#2182) üzenetére


zorzy4
őstag

Ki lehet tenni képernyőzár ikont. Csak ráböksz és lezár.

A világon csak kétfajta ember létezik, jó és rossz. Mobilmementók!

(#2303) vargalex válasza gabor9991 (#2300) üzenetére


vargalex
félisten

Nem is írtam az ellenkezőjét...

Alex

(#2304) Bagoly01


Bagoly01
senior tag

Érdekes ez az állítólagos gyártói garancia valóban. Az Eustock-ról származó garanciajegyen is
a Wayteq címe van feltűntetve, holott már nem javíthatják a hivatalos forrásból származó készülékeket.

(#2305) novinyul válasza Bagoly01 (#2304) üzenetére


novinyul
veterán

Nem is javítják(már) oda érkeznek meg a telefonok, majd a TMX viszi tovább és kerül ki a Lengyel központi szervizbe.

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#2306) Bagoly01 válasza novinyul (#2305) üzenetére


Bagoly01
senior tag

Gondoltam erre is hogy lehet.. igen. Logikus.

(#2307) vargalex válasza novinyul (#2305) üzenetére


vargalex
félisten

A topictársnak írt válaszukból nem igazán ez derül ki...

Alex

(#2308) Pityu. válasza vargalex (#2307) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Igen,nekem is az jön le,hogy ott pesten javítják ha meg jön az alkatrész és tejelek.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2309) rsf válasza Pityu. (#2301) üzenetére


rsf
senior tag

Akkor azért akarták megnézni az én alaplapom foglalatát amikor mentem érte?(április közepén)
De rá basztak, mert integrált procis alaplap volt.. Beégett a fickó. :)

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#2310) Pityu. válasza rsf (#2309) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Nekem meg gyűlt velük a bajom 2x is egyszer az elsőnél ők küldtek szart,aztán vettem egy másik alaplapot ott én hajtottam el véletlenül 3 lábat vissza küldtem szervizre tudtam nem garanciális így de mikor vissza küldték hát nem ,hogy szarul hajtották vissza a 3 lábat de egyet le is törtek és akkor már hiába reklamáltam,mélyen ár alatt bukással ment el az alaplap.

[ Szerkesztve ]

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2311) Pityu.


Pityu.
nagyúr

Egyébként így nézett ki vissza rakva a sérült gomb,semmi külsérelmi nyom sincs mert vigyáztam a telefonra mióta meg van

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2312) Gloob válasza Pityu. (#2311) üzenetére


Gloob
addikt

Te! Most vagy én látok rosszul, ami lehet, tekintve a 61 évemet, vagy nagyon rosszul, rossz szögben fényképeztél, de ez a telefon mintha meg lenne hajolva.

Samsung Galaxy A52S

(#2313) Kolondrum válasza Gloob (#2312) üzenetére


Kolondrum
félisten

Kifli.

(#2314) Gloob válasza Kolondrum (#2313) üzenetére


Gloob
addikt

Te is azt látod?

Samsung Galaxy A52S

(#2315) Pityu. válasza Gloob (#2312) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Nincs meghajolva csak az ablak párkányon volt és ugye a kamera is eltartotta plusz lehet tényleg rossz a szög.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2316) Azie válasza Gloob (#2314) üzenetére


Azie
őstag

csalóka, nincs meghajolva. tegyél egy kupakot az asztal egyik lába alá és fotózd le oldalról! ;)

"Believe in the ideal, not the idol." - Serra

(#2317) Plug Life válasza Gloob (#2299) üzenetére


Plug Life
senior tag

A Lurdy Mi Shopot a WayteQ Europe Kft. üzemelteti, az van a garancia papíron meg a számlán is...

(#2318) Atus85


Atus85
aktív tag

Valaki akinek xiaomi.hu-s garijegye van az írja már le légyszi, hogy ugyanolyan e mint Pityué?

(#2319) A 2. Vesztes


A 2. Vesztes
senior tag

Sziasztok!

Egy ismerősöm használ egy ilyen telefont az ajánlásomra. Pár hete van meg. Azt tapasztalja, hogy külföldön - Horvátország - néha ledobálja magát a hálózatról, és csak akkor találja meg újra, ha újraindítatja a telefont. Ez eléggé zavarja - jogosan mondjuk, hiszen ha nem veszi észre, akkor akár órákig elérhetetlenné válik -, és számomra is meglepő, hiszen csupa jót olvastam korábban erről a tesztekben.

Tapasztaltatok már ilyet?
Valami beállítás kérdése a dolog?
Gyenge az antennája?

A korábbi készülékével - iphone SE - ilyet nem tapasztalt, és mind a két készüléket ugyanazon a helyeken használta.

Köszönöm szépen előre is, ha írtok segítő gondolatokat!

Vuff!

Samsung S23 Ultra + iPad Pro

(#2320) vadászcsiga válasza aelod (#2288) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Vicces dolgokat írsz.

Pityu valszeg ráült a telefonra.

[ Szerkesztve ]

(#2321) aelod válasza vadászcsiga (#2320) üzenetére


aelod
veterán

Ebben mi is volt vicces? :U

"It's simple, if it jiggles, it's fat."

(#2322) vadászcsiga válasza aelod (#2321) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Az egész. Törés ellen nincs garancia, a telefon ugyanolyan felépítésű mint a többi tízezer masik márka, tehát ahogy írod nem Caterpillar, egy homokszem a zsebben is képes megkarcolni a gg-t, hát még több. stb stb.
A gg amúgy is inkább a hajlekonysagra van kihegyezve, nem a karcallosagra, lásd Pityu nála is a gomb törött, nem az üveg.

[ Szerkesztve ]

(#2323) aelod válasza vadászcsiga (#2322) üzenetére


aelod
veterán

Tehát ha interneten megrendelem a cuccot és kibontáskor hibás/törött akkor a 14 nap elállás vicces?
A másik, hogy a leírtak alapján elég kényes ez a kijelző a karcokra. Tán nem helytálló?
Galaxy Ace 2 telefonomon évekig nem voltak karcok mindenféle védelem nélkül használtam, elég mostohán bántam vele, mégis karcmentesen adtam el....

Igen vicces valóban csak nem úgy ahogy te gondolod....

"It's simple, if it jiggles, it's fat."

(#2324) snorbi82 válasza Pityu. (#2301) üzenetére


snorbi82
senior tag

A téma off:
nekem is rossz processzor foglalattal küldtek alaplapot. Nem kevés kört futottam náluk az alaplap árért. De csak cserélték, így van egy felesleges alaplapom....

IPhone 15 Pro Max, Iphone 13

(#2325) Pityu.


Pityu.
nagyúr

Másik topikban azt írték kb,nagy neves forgalmazótól kell rohadt drágán venni a telefont és nem lesz ennyi gond a garanciával,hát engem biztos nem fog több pénzel lehúzni a nagy neves forgalmazó.Ez az ország egy kikiaszott nagy fos.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2326) Pityu. válasza vadászcsiga (#2320) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Ki ült rá a telefonra ?Jobban vigyázok rá ,mint te bármilyen cuccodra.Elöl üveg fólia,hátul rendes fólia+tok+hord tok.

#snorbi82

Én már kezdem unni,hogy ebben az országban semmi sem megy zökkenőmentesen.

[ Szerkesztve ]

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2327) fa4hu


fa4hu
Topikgazda

Megkérem a T. Fórumtársakat, térjünk vissza a fórum eredeti témájához az egyéb garanciális problémák és az országértékelések helyett! Köszönöm!

(#2328) llll válasza Pityu. (#2311) üzenetére


llll
senior tag

Ezt akarják neked 6000-ért adni?
[link]

Lehet hogy már csak poénból is vinnék nekik 1 marékkal:)

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#2329) Plug Life válasza llll (#2328) üzenetére


Plug Life
senior tag

Be is szerelődnek maguktól?

(#2330) llll válasza Plug Life (#2329) üzenetére


llll
senior tag

Hát...utánanéztem és itt tényleg nem csak a hátlapot kell leszedni hozzá.
Szerelhetőség szempontjából nem egyszerű eset ez a teló.
-1 pont
(a 4x még az volt)

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#2331) llll válasza llll (#2330) üzenetére


llll
senior tag

...a tesztekben talán ez a szétszerelhetőség is megérne 1 fél mondatot. Akár még szempont is lehetne a vásárlásnál. Mondom ezt több kijelző és fix aksi cseréje után. De csak 1 kósza ötlet.

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#2332) Pityu. válasza llll (#2328) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Már azon is gondolkodtam,magamnak megcsinálom,csak utálom ragasztgatni meg bontogatni az üveghátlapot,de ha azt nézem felesleges garanciálisan vásárolni ilyen garancia hozzáállással.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2333) Azie válasza llll (#2328) üzenetére


Azie
őstag

mondjuk a 3usd is vérlázító, ennyiért lehetne ingyenes posta is rá :D

[ Szerkesztve ]

"Believe in the ideal, not the idol." - Serra

(#2334) llll válasza Pityu. (#2332) üzenetére


llll
senior tag

Hát igen.
Ezt most én sem a hazai gari miatt vettem itthon (az kb sztem sem szempont), hanem mert megáfázva ugyanennyiben állna meg kínából rendelve is. Csak arra 1 hónapot kellett volna várni és elkapott a hirtelen láz:)

.
Azie: ahogy mondod. A kínaiakkal is kezd már elszaladni a ló.:)

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#2335) Pityu. válasza llll (#2334) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Kintről bőven olcsóbban lehetett volna ezt a telefont megvenni ingyen szállítással,csak úgy voltam,hogy na van 2 év biztosításom a garanciával ha valami baj van meg itthoni árakhoz képest nem volt rossz az ára+nem akartam én se egy hónapot várni.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2336) vadászcsiga válasza Pityu. (#2326) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Én már jóval előtted jobban vigyáztam a dolgaimra :D

(#2337) Pityu.


Pityu.
nagyúr

Na úgy néz ki lesz valami a dologból,hogy nem hagytam magam

"Üdvözlet!

Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt, a szervizben dolgozó kollega hibás döntést hozott, ezt a szervizvezető korrigálta, a készülék már kiküldésre került a lengyelországi Xiaomi szervizközpontba, bízunk benne, hogy a gyártó szervize a jótállás keretében javítja a készüléket.

Üdvözlettel: EU Stock"

#vadászcsiga

Kérdés az,hogy hány éves vagy,ha öregebb akkor igen.

[ Szerkesztve ]

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2338) fa4hu válasza Pityu. (#2337) üzenetére


fa4hu
Topikgazda

Ez örvendetes hír, de szerintem kellett az EU Stock hozzá, mert a Wayteq szerviz magától nem bírálta volna felül. Ez viszont rossz hír azoknak, akik a MI Store-ban vásárolták, mivel annak az üzemeltetője a Wayteq.

(#2339) Pityu. válasza fa4hu (#2338) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Igen,és ezúton köszönöm Mercutio_-nak,hogy linkelte az eustock topikot és adta a tanácsot,hogy oda is írjam le a dolgot :)

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2340) llll válasza Pityu. (#2335) üzenetére


llll
senior tag

Honnan lehet bőven olcsóbban? Csak mert a kislányomnak is ajánlgatom a pirosat.

Soha többet DPD!

(#2341) vadászcsiga válasza Pityu. (#2337) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Csak hülyülök.

Örülök a pozitív fejleménynek.

(#2342) cirkus


cirkus
aktív tag

Melyik a legfrissebb MIUI ami fut most a készüléken ?
Hol tudom kikapcsoli a prediktív szövegbevitelt ?
az MI Cloud mekkora tárhelyet biztosít ?

(#2343) Pityu. válasza llll (#2340) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Gearbesten nézegettem mindig,változó árak vannak de itt is van ami drágább van ami olcsóbb itt van két olcsóbb 4/64gb 3/32gb

#vadászcsiga

Ok,nincs gond csak kicsit felidegesített ez az ügy.Már küldte a WayteQ is a levelet.

#cirkus

1. attól függ melyik verziósat kaptad az EU global 10.3.4.0 a sima global azt hiszem 10.3.6.0
2.azt hiszem valahogy így A gyári billentyűzeten a beállítások / nyelv és bevitel / Google billentyűzet / szövegjavítás menüpontokban érdemes kikapcsolni a prediktív bevitelt
3.5gb-t biztosít ingyen

[ Szerkesztve ]

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#2344) eustock válasza fa4hu (#2338) üzenetére


eustock
tag

Üdvözlet!

Szeretnénk megosztani/megerősíteni pár információt:

- A hivatalos csatornákon keresztül értékesített Xiaomi készülékekre 2 év gyártói jótállás biztosított, a gyártó ezt az idei év májusától biztosítja, és saját szervizközpontjában Lengyelországban történik a készülékek javítása.

- A Xiaomi hivatalos szerződött partnerei (pl: WayteQ Europe Kft.) a jótállás alá tartozó készülékekhez nem nyúlhatnak, azokat nem javíthatják.

- A hivatalos partnerek kizárólag a logisztikában, tehát a készülékek elszállításában, illetve a vevőhöz visszajuttatásában vehetnek részt, ezért maradt változatlanul a WayteQ megnevezve a jótállási jegyeken, illetve a szerviz elérhetőségein.

- Az Mi Store-ban, tehát a Lurdy házban megtalálható fizikai boltban vásárolt telefon készülékek szervizelése is Lengyelországban történik.

- A WayteQ szerviz továbbra is foglalkozik Xiaomi készülékek szervizelésével, de itt csak a jótállás keretein kívül történő javítás, vagy az egyéb helyről beszerzett készülékek esetén vállalja a szervizelést.

Reméljük maradhat a post.

Köszönjük! :R

Üdvözlettel: EU Stock

[ Szerkesztve ]

(#2345) Bagoly01 válasza eustock (#2344) üzenetére


Bagoly01
senior tag

Végre valami jó hír! :R
Ma rendeltem én is a Likestore-ból, úgytudom ez is "oda tartozik.

(#2346) rsf válasza Bagoly01 (#2345) üzenetére


rsf
senior tag

Én ott vettem és 24hónapos eustockos a gari levele. :)

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#2347) Bagoly01 válasza rsf (#2346) üzenetére


Bagoly01
senior tag

Nagyszerű! :K :C :R

(#2348) vargalex válasza eustock (#2344) üzenetére


vargalex
félisten

Az utolsó bekezdéssel annyi a gondom, hogy lassan 2 éve a kollégám vett Spanyolországban egy Redmi 4X-et (éppen ott nyaralt és a Jolla telefonját sikeresen megúsztatta). Néhány hónappal később egy itthoni bulin sikeresen betört a kijelzője. Akkor felhívta a WayteQ szervízt, hogy szeretné megjavíttatni garancián kívül. A válaszuk az volt, hogy nem foglalkoznak a készülékkel, mivel nem Magyarországon vásárolt... Elég érdekes...
Mondjuk nekem jól jött, mert megvettem tőle olcsón, rendeltem kijelzőt és kicseréltem.

Alex

(#2349) wanted5 válasza eustock (#2344) üzenetére


wanted5
őstag

Ez mehetne az összefoglalóba is. Hasznos információk :R

(#2350) Azie


Azie
őstag

Én még örülnék egy ajánlott szervíznek, ahol nagyobb az esélye annak, hogy javul a készülék állapota, mint hogy romlik. ;)

#eustock: még egy olyan kérdés fontos lehet, hogy a lengyelországi szervíz vállal-e fizetős javítást? mert ez egy remek alternatíva lehet, ha minőségi panasz van a hazai nem garanciális szervízre. (köszi a választ előre is)

"Believe in the ideal, not the idol." - Serra

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.