- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Valamit nagyon elcsesztek a TT-ben.
Összevissza sorol be csoportokba: van, amikor visszasorol, majd a következőre ugyanolyan idővel megint előre, ekkor vagy megadja a Group Level Up bónuszt, vagy nem. Ghost nincs néha. Merő bughalom lett az egész.
Előtte is voltak bugok, de messze nem ennyi. 4-500K-t mondjuk nem tudom, hogy TT-ztél gyorsban össze: 4 drive elég hamar elfogy (5-re nem volt goldom), feltöltögetni meg 2 gold, és a kocsik is amortizálódnak. Még ha mindig szórta bug miatt az 5K-s level up bónuszokat, akkor is kb. 100 TT futam...
Vagy itt is a friend bónusz, ami megdobja? Mert lehet, hogy úgy vette, hogy minden futamon megverted az összes barátodat, nem tudom: ebből a csoportmizériából kiindulva bármit el tudok képzelni.
-
bostone
addikt
No, megen a time trial.
Frissítés után kipróbáltam és néhány futam után összehoztam 4-500000 R$-t. Most meg semmi. Valaki tudja mi alapján szórja a zsetont? Azt hittem megoldódnak a pénzügyi gondok ezentúl, csak a gold-ra kell ráfeküdni. Oszt mégse... -
Mela Kehes
addikt
Mela Kehes néven vagyok a GC-ben.
-
Mela Kehes
addikt
A GT1 Grand Tour, Flag Racing Global Championships Round 1 Indianapolis versenyét melyik autóval nyertétek meg?
A Nissan Sumo és a Lamborghini fel van turbózva pénzzel amíg lehet, de 3. helytől nem tudok előbb végezni. -
DigitXT
félisten
Most, hogy mondod, mintha a Nissan GT-1 is sűrűbben kapcsolgatna
Indianapolisban a kanyarban, amikor bele-belefékezek, hogy ne dobja
ki a seggét.De a Mount Panoramat nem tudom még. (Mentem pár
kört TT-ben, de nem vettem észre, hogy szenvedne a verda.) Mondjuk
elég lendületesen megyek fölfelé, különben nagyon sz*r lesz a köridő:
lehet, hogy kihagy a gáz érzékelés? Azt az irányítást nem próbáltam. -
capulet75
addikt
Voltam ismerősnél wifit kalózkodni, pikk-pakk leszedte a frissítést.
Köszi a tippet.
-
bostone
addikt
Aki tudja használni a játékot is azt tapasztalta, hogy amikor a következő fokozatba kapcsol (bármilyen jármű) túlságosan visszaesik a fordulatszám? Emelkedőknél képes másodpercekig játszani a le-föl váltásokkal.
-
DigitXT
félisten
válasz
capulet75 #288 üzenetére
Mondom, hogy nem az a baj, hogy 3G/4G, hanem a program bugos.
Rá kellene kérdeznie, amikor érzékeli, hogy nem wifin vagy, hogy most
akkor töltse, vagy sem? De nem kérdez rá... Ezért kéne wifire felmenni,
hogy elkezdje letölteni. Utána már mehet HSDPA-n. Amúgy meg azt is
írtam, hogy nekem is csak átjátszó megoldás a wifi más eszközöknek,
amúgy mobilinternet eteti, és HSDPA-n nem ritka 10 Mbit letöltés sem.
Ennek ellenére nem kezdte el letölteni, a fenti (általam vélt) bug miatt... -
Zé_Mester
őstag
Üdv mindenkinek.
A frissítés óta nekem is vacakol, meg ahogy olvasom itt és a play kommentekbe másnak is (bár itt lényegesen kulturáltabbak a panaszok)
Nekem leszedte a frissítést, el is indult a játék, kipróbáltam aztán kiléptem.
Most nemrég újra el akartam indítani, erre kiírja megint hogy tölteni akar valamit, de csak áll 0%-on. Először azt hittem a router szórakozik, de nem, jó a net.
Úgyhogy most csak net nélkül tudom elindítani, aztán ha betöltött, akkor kapcsolom be a netet és úgy már nem nyafog.
Úgy látszik a playre mostanában mindent szarul tesznek fel, mert az utóbbi időben amit lefrissítettem, az vagy nem indul, vagy rosszabb mint volt.
Pedig kár érte, nagyon tetszik a játék, jó lenne ha gyorsan javítanák -
DigitXT
félisten
-
bostone
addikt
A time trial versenyeken megvert barátokért csak most szórja ennyire kegyesen a pénzt vagy ez eddig is megvolt? Néhány futam után jelentős összeggel gyarapodtam.
-
blzs2
csendes tag
Valaki 1.3-ról tudna adni egy linket?
-
DigitXT
félisten
válasz
capulet75 #280 üzenetére
Próbáld wifin... Amúgy valóban folytatta. (A wifim halt le...
)
3G-n rákérdezett, hogy biztos vagyok benne, hogy letöltöm?!
Elsőre amúgy nekem is az EA logónál "fagyott", utána kezdte.Nem tudom, hogy 3 új kocsi, egy kis UI átrajzolás és Google+
támogatás miért 900MB? Új pálya is van, vagy mi a tök?Ja bocs, 4 új kocsi, ott a Cobra is. Még annyi változást vettem
észre, hogy az LFA 144KR$ motortuningja vagy-vagy módban
potom 40 goldért is igényelhető. Lol: úgy nem kell 8 órát várni.
(Nem mintha bármelyik fizetőeszközöm lenne: türelmem van.) -
skylaner
senior tag
Ahogy látom Firemonkeys-en sokan panaszkodnak az updatere, hogy befagy az EA logonál.
Szerintem várni fogok még a frissítéssel.DigitXT: Az előző update-t két részletben szedtem le, simám folytatta ahol megszakadt.
-
DigitXT
félisten
911MB a frissítés?
(Mondjuk 260 körül jól megakadt.
Remélem csak a net vacakolt, és tudja onnan folytatni.) -
skylaner
senior tag
válasz
Mela Kehes #276 üzenetére
Csak akkor állítsd vissza az időt ha éppen nincsen ongoing szervized
Amúgy meg állíts be +17 napot aztán kész is lesz -
-
skylaner
senior tag
válasz
Mela Kehes #271 üzenetére
Nem egészen értem amit írsz
20%-ról kezdesz, mész egy versenyt megkapod a 20%-ot. Kilépsz előre állítod a dátumot egy nappal, visszalépsz, mész egy versenyt, megkapod a 30%-ot. Kilépsz, dátum, verseny, 40%. És így tovább 100%-ig. 100%-t megkapod, kilépsz, dátum, verseny megint kapsz 100%-t.
Ha meguntad visszaállítod a rendes dátumot.
Legközelebbi játéknál megint 20%-ról indulsz. Végigjátszod a fenti procedúrát.Nem látod.
Most én is GT3 World Series-ben farmolok. 4 körös Suzuka, Mount panorama, Spa kb ugyanannyit ad.
-
capulet75
addikt
Az összes kocsit meg kell venni?
-
Mela Kehes
addikt
válasz
skylaner #270 üzenetére
Értem. Ha -5 napot állítok be és utána egyesével előreállítom, akkor a mai napra is meglesz a 100% és nem kell megvárni míg visszamegy 100-ra. Ez is működhet?
Ha egy héttel előremész, akkor látod a következő akciós kocsit?
Melyik verseny adja arányában a legtöbb pénzt?Nekem ez vált be:
GT3 World Series - Turbo Burst Global Championships Round 2 - CUP Suzuka Circuit
-
skylaner
senior tag
válasz
Mela Kehes #269 üzenetére
De nyugodtan.
Csak utána megint végig kell pöcögtetni 100%-ig.
Tegnap én már szeptember 21-ét tapostam -
Mela Kehes
addikt
Ez az időelőreállítós dolog mennyire válik be? Megcsináltam, meg is adta ismét a 100% bónuszt. DE! ha visszaállítottam az időt automatára, tehát a mai napra, akkor ismét 20% lesz. Tehát innentől nem állíthatom vissza az eredeti időt?
-
DigitXT
félisten
válasz
skylaner #266 üzenetére
El se merem képzelni ott mennyi lehet
Van utána még egy 144K-s tuning szint is... Laza. Annyiért egy
komplett kocsit megkapsz, itt meg töredék javulást, csak a PR
szám miatt kell meglépni, ha tovább akarsz menni. Nevetséges.
Közel sem kell full tuningos kocsi pl. TT-ben az "A" csoporthoz,
így szerintem a tuning eltúlzott ára minden, csak nem REAL. -
skylaner
senior tag
Az amortizáció tényleg gáz 3-4 körös hosszabb versenyen után a friss ropogós verdát szervizelni kell, hiába nem ütköztél, törted a kocsit.
Viszont annyiból jó, hogy a szerviz díj olcsó. ~1500$ környékén vannak a jó kocsik esetében is.
Régebben sokkal több pénzt elvitt (igaz, hogy nem kellett ilyen gyakran szervizelni).
Szerintem összességében nagyságrendileg nincs változás.A tuning-gold helyzetet jól példázza a V10 Grand Open seria.
A végén 61-es szintű kocsit vár el, Lexus LFA-t kellene tuningolni.
Na ennek agyrém a tunningja. Csak az első 2 szintig tudod pénzzel megoldani onnantól gold-ért megy.
3s szintű motor tuning 26 gold-ba kerül és van belőle 7s szint is. El se merem képzelni ott mennyi lehet
Most úgy, hogy a 27 elemből 16 már fel lett húzva 55.4-es a Lexusom.
Csak 114 gold-ba kerülne, hogy 58s szintre felhozzam. Mivel a többit még nem látom a maradék 3 szint szerintem simán lenne még 150 gold.Ami jó dolog az a napi bónusz. Ezt szoktam kicsit kihasználni. Ha meg van, kilépsz a játékból előre állítod a dátumot egy nappal. Visszalépsz máris ott van a nagyobb bonusz. Elviszed 100%ig onnatól szerencsére nem lép vissza, megint 100-t fog adni. A szériák utolsó 4 körös versenyeivel így össze lehet szedni egy alkalommal 25-30 ezreket. Ha kell a pénz így szoktam farmolni.
Kicsit unalmas, de nincs más ehetőség. Pénzt nem fogok rákölteni. -
capulet75
addikt
A facebook miatt az egyik haverom idejét berakja a versenyekre. És mivel ő már megvette a Z3-at, ezért minden k5bas7ott versenyen ő az első. Zseniális...
-
DigitXT
félisten
válasz
capulet75 #263 üzenetére
Nem sokkal. Ez a fő gond, amiért háborognak. Korábbi verzióban
értelmesebb nyeremények voltak: az új verzó elég lehúzás szagú.
Én a régivel kezdtem: sokáig el lehetett jutni csak új versenyekkel.
Semmit nem futottam újra ha arany lett, kamu facebook barátaim
sem voltak a nagy pénzekért, mégis lehetett szépen haladni.
Ráadásul küzdelem volt sokszor a dobogó/győzelem. Most max.
akkor az, ha lényegesen gyengébb autóval indulsz. Amúgy pite...
Nem a versenyzésre kell az idő, hanem a szervizre + tuningra, lol. -
DigitXT
félisten
válasz
capulet75 #261 üzenetére
Nissan GTR GT-1-et meg 2h 45-ig. És 1 verseny alatt 0-ra amortizálódik.
(Úgy, hogy az első körben az élre állsz, nem is igen ütközöl, meg semmi.)Ez azért korábban nem így volt. Sokan fikázzák az új verziót az ilyenekért.
Szerk: ha lett is volna 800K R$-om a Veyronra, akkor sem vehettem volna
meg, mert lockolt: vmi 20 kupát kellene nyernem előbb abban a szériában,
ahol amúgy a Veyron is indul... Szóval min. 1 db 1M+ R$ értékű kocsit kell
vegyek, hogy aztán megvehessem a Veyront 1.6M-ért, mert lejárt az akció.No way. Elszöttyögök kisebb kupákban, TT-ken Top100-ba, aztán helló.
-
capulet75
addikt
Mondjuk azért az hogy a Nissan Silvia-t 1 percig szereli, az 1M-et meg 45-ig, azért az nem semmi.
-
capulet75
addikt
Addig játszom ameddig szórakoztató, azután ha már bosszantó a gold hiány,akkor annyi.
-
Lirion
addikt
válasz
capulet75 #255 üzenetére
Nem ad annyit a játék. Annyit ad, amennyivel meg tudod venni az összes kocsit goldból, azon felül még 3-400-at. Mire eddig eljutsz, leszel vagy 150es szintű vezető, utána 3-4 óránként kaphatsz 3 goldot. Egy fullos autónál pedig nem 20-30 gold egy tuning, hanem 80-100. Az 1.1.12-ig 11660 gold kellett volna ahhoz, hogy minden autó full tuningos legyen és 34 mililó R$, de 1.2 óta ez az összeg kb. másfélszeres lett, úgyhogy ha mindent tuningolni akarsz, vastagon bele kell nyúlni a pénztárcádba. Ha pedig elérsz oda, hogy drága kocsikkal versenyzel, akkor hamar ott találod magad, hogy tuning nélkül nem tudsz tovább jutni, fizetés nélkül viszont nem tudsz tuningolni...
-
DigitXT
félisten
válasz
capulet75 #257 üzenetére
Töredelmesen bevallom, hogy az előző verzióban nekem is így lett pl. Dodge Viper ACR-X-em. Osztottam, szoroztam, és az jött ki, hogy nekem megéri az a Car Pack. Az új verzióban viszont nincsenek ilyen packok.
Egyedül a 100000 R$ + 20 Gold van némi kevezménnyel, 1.3K körül. Mondom, az ilyen 1-2M-ba kerülő kocsikért nagyon sokat kell(ene) farmolni. Nekem a játék szórakoztató, az új versenyek megnyerése élmény, de újra (és újra) lefutni ugyanazt, amivel csak némi pénzt keresel, de ettől eltekintve előrébb nem jutsz a játékban, inkább hajaz a munkára, mint a szórakozásra. Most féláron van a Veyron, megérné megvenni, de közelében nem vagyok annyi R$-nek, sajnos. (Annyi HUF-ot meg nem adok érte, amiből kijönne a kellő R$.
)
-
capulet75
addikt
-
capulet75
addikt
Nagyon szuper játék. A szervizidő rendben van, csak az a fura h ha van pénzem megvenni egy kocsit, arra miért kell órákat várni? (jó,tudom, vegyél goldot...) A grafikán nem ájultam el, de elég jó, az aksit viszont eszi rendesen. A legelső kocsit (silvia) fullra tuningolva kb simán meg lehet vele nyerni az első 30-40 versenyt, és az 1 perces javítási idő nagyon korrekt.
-
DigitXT
félisten
válasz
zsotesz81 #247 üzenetére
Az elején én is így voltam. De most már nincs hova továbbmennem.
Rohadt drága autók hiányoznak, nem tudom, mennyi idő alatt lehet
annyi zsetont összefarmolni*. Tehát marad az, hogy néha megyek,
ahol még lehet javítani, meg TT-zek, ahogy feltöltődött a Drive.
Az a vicc, hogy bizonyos PR feltételek mellett el sem tudok indulni
egy-egy futamon, mert még nincs olyan "erős" kocsim, LOL.*: egyelőre egy versenyt SEM futottam újra, ha aranyra lett meg.
Márpedig ha sok zseton kell, akkor előbb-utóbb azt kell csinálnom. -
DigitXT
félisten
Top 100-ba került már valaki TT-n? Én most először,
bár van benne egy elég csúnya vágás a kavicságyon.
(Dubai, cikkcakkos részen felfele, Shelby GT500-zal.) -
blzs2
csendes tag
Play áruház miért írja azt hogy nem kompatibilis az eszközzel? Galaxy s advance 4.1.2 JB
Valakinek ötlete? -
DigitXT
félisten
Global GT Clash TT-kben hogy keveredett
össze a BMW Z4 GT3 és a BMW M3 GT2?Kicsit rágyúrtam a TT-re: a cél mindenhol
legalább B/A csoport, de inkább utóbbi.
Sajnos az "érdemi" továbblépéshez drága
autók megvásárlása hiányzik - a zsé meg
lassan gyűlik, ráadásul pikk-pakk elmegy
tuningra, ha épp PR feltétel van valahol. -
Lirion
addikt
viszont mintha valamivel olcsóbb lenne, mint korábban, vagy nem?
Nem kicsit, sokkal olcsóbb. Kb. 70-80%-kal. Egy bugatti szerviz ~1850-be kerül, 1.1.12-ben meg 9k. De 1.1.12-ben kapsz javítás és szerviz levonással együtt is 30-40k-t egy hosszabb cup versenyért, szal végeredményben sokkal gyorsabban gyűlik a pénz...
-
skylaner
senior tag
A gyorsulásos versenyek csak szerintem lettek nehezebbek?
-
DigitXT
félisten
Mivel továbbra is valós Facebook profillal játszom, nincs barát bónuszom.
(Nem volt pofám az üzenőfalon hirdetni, hogy ki játszik vele, vagy valami.)Szóval ehhez képest nem tűnt fel, hogy sokat esett volna a "bevétel", de a
szervizelés valóban sokkal hamarabb esedékes*, és még csak részleteibe
se bontható. (Pl. egy olajcserét el lehetett odázni a végtelenségig, mert az
csak 0,1s gyorsulásvesztést jelentett, ez a legtöbb autónál alig számított.)Most viszont zavaróan gyorsan amortizálódik minden...
Verseny közben
ez csúnyán visszaüt, mikor pl. kezd a gép csúszkálni. A verseny választó
menü átláthatatlan fos lett az előzőhöz képest. (De legalább csilivilibb, lol.)*: viszont mintha valamivel olcsóbb lenne, mint korábban, vagy nem?
Ma este Time Trialba mentem egy "égő" kört valamelyik kicsi Bömbivel a
Mount Panorama-n: volt benne két kicsúszás, és csak "G" csoportra volt
jó. Nosza volt még egy Drive, újra próbáltam, figyelve az előző hibákra.
Sajnos csináltam másokat, de írd és mondd 8 másodpercet "javítottam",
ami rögtön "B" csoportot eredményezett. A csoport javításért is jár +5K.
Elvileg bevételt maximalizálni csoportonként való szándékos lépdeléssel
lehetne itt, csak ebben limitál a Drive... Vagy igen türelmesnek kell lenni.Tetszik, hogy írja, hol tartok a saját időmhöz képest (először próbáltam).
Ja, az Endurance: végre van valami kihívás! Eddig simán elindultam egy
0%-os autóval, s megnyertem, mert tipikusan gépi ellenfeleket adott be
10 km max. távval, esetleg egy-egy TSM ellenfelet 11-12-vel. Most meg
mindenki 15-18 körül volt (Spa), és az eleve leamortizálódott gép 13-nál
elfogyott, eredménye 7. hely. Szóval van benne azért "csavar" ide-oda...
Picit jobb géppel, átlendülve a holtponton talán mehettem volna 18 km-t:
régebben is volt, hogy poénból 24-25-öket mentem, amikor 10 volt a cél.
Nem volt vészes a szerviz bünti. Most meg szétesne addig a verda... -
Lirion
addikt
Az a baj a clean race bonusszal, hogy ha az nem növekszik, ha barátok ellen nyomod. Egy 5 körös suzuka gp 66k R$-t ér 1.1.12-ben, ebből egy full javítás és szervíz agera r-nél is max 20-25k-t visz el, még mindig marad 40. Az új verzióban meg eleve nem kapsz, csak 30k-t clean race bonusszal együtt...
A versenyenkénti szervizelés meg aztán arcátlanság a javából. Mentem egy 3 körös spa versenyt és 0-ra zuhant 100%-ról a service csík... Még jó, hogy fent van mindkét verzió, így tudom élvezni a korábbi, klasszisokkal jobb játékot, az 1.2-be meg behackeltem kb. végtelen aranyat és R$-t és gondtalanul tudok száguldozni és time trialt futni..
-
DigitXT
félisten
válasz
zsotesz81 #230 üzenetére
Ha nem csaló, akkor legalább olyan (ill. olyan tuningos) kocsi kell, mint az övé,
és akkor már csak azt a 22 hely lemaradást* kell ledolgozni, és meg is van...
Viccen kívül, én is jártam így... (Bosszankodtam a második helyért, de aztán a
legjobb köröket megnézve láttam, hogy esélyem sem lett volna utolérni.Mert
másodpercek választottak el minket. Ilyenkor ezt elfogadom**, megyek tovább.)Szerintem a patch előtt több ilyen eset volt, vagy ha nem is ilyen, akkor is jóval
többször kellett kapaszkodni a dobogóért. Most meg a legtöbb esetben semmi:
bénák, lassúak. Ez néha idegesítő, tkp. nincs kihívás... Autocross-nál, ránézek:
mondom 27s a jó idő? Akkor nekem ez olyan 25 körül lesz. És lőn. Ez milyen?
(Jó, ez mondjuk a patch előtt is hasonlóan működött - azok nem is versenyek.)*: az szokott bosszantani, ha valamivel jobbak a legjobb köreim, csak az elején
annyi időt vett el az előzgetés, hogy azt a hátrányt már nem lehet ledolgozni.
Ilyenkor szokott az jönni, hogy agresszív mód - keményen "odatenni" az autót.Amúgy a javításokat már magától csinálja, szerintem ez is tök jó, ráadásul úgy
vettem észre, hogy nem lehet nagyobbat bukni, mint a Clean Race Bonus, ami
sokkal rentábilisabbá teszi a verdák amortizálását, a jobb eredmény érdekében.
Korábban előfordult, hogy az instant javítások jóval többe kerültek, mint maga a
nyeremény, tehát nettó veszteséges volt a verseny, nem beszélve a szervizről...
Most meg ha tisztán mész, akkor nem csak nem kell költened, bónuszt is ad...
Igaz, cserébe (ahogy korábban írták) a szerviz sajnos sűrűbben lesz esedékes,
ráadásul nem tudsz komponensenként trükközni, egyben kell, javítás vagy sem.**: mert mondjuk még alig tuningos az autóm, vagy abban a szériában van jóval
erősebb, amit még nem tudtam megvenni, stb. (Olyankor nem szokott zavarni.) -
zsotesz81
senior tag
"Viszont észrevettem, hogy a versenyek jóval könnyebbek lettek!" - ezt egy darabig én is így gondoltam, és mondjuk többnyire igaz is, viszont volt olyan verseny is amit nagyon sokadjára sikerült csak megnyerni, egy csomószor van olyan, hogy az első elhúz a mezőnytől és aztán képtelenség utólérni.
-
DigitXT
félisten
Dettó.
Viszont észrevettem, hogy a versenyek jóval könnyebbek lettek!
Nem értem miért, talán a "TSM" rendszerét csavarták meg? Korábban volt,
hogy rendesen küzdeni (!) kellett a dobogós helyért is, most meg ilyen fél
perceket verek a mezőnyre? Nem én lettem gyorsabb: ők lassabbak...!Van, hogy a legjobb köröm jó 15 mp-cel jobb, mint a második helyezetté?
(Igaz, ez csak hosszú pályán érvényes, mint pl. Mount Panorama...) Meg
az is durva, hogy ha az élre kerülök, onnantól folyamatosan nyúlok el: sok
pályán átlagosan ~500 métert nyerve körönként - a második helyezetthez.
Sőt, mondjuk Suzukában a mezőny vége már 3(!) körön is kört kapott...Az élre kerülés is sokkal könnyebb, mert kb. mint a nyugdíjas csigák, úgy
kanyarodnak, ráadásul egy kisebb levágás is belefér pl. belső íven (ha kell),
mert nem fog meg úgy a fű, ahogy eddig tette. Ez persze nem rossz dolog.Időmérőn általában az E csoportra vagyok jó, laza karikázással: F-hez már
bénáznom kell, D-hez meg odafigyelnem, vagy valami hasonló... Van, ahol
az A-ba/B-be kerültem. De nem emlékszem, hogy hűdef*sza kör lett volna.Nehéz rágyúrni a time trialra, ha 20 percenként mehetsz kétszer. Mondjuk
már elvertem 50 goldot, hogy legalább 3-at "töltsön": a következőért 100-at
akarnak, LOL. Egyszerűen arra megy ki az egész, hogy vegyél-vegyél...
Egy nagy sz*rt: annyit nem ér az egész. Inkább várok és ritkán játszom. -
bostone
addikt
Pár napig nem használtam a játékot és 30000 pénz volt a jutalmam...
-
danas
csendes tag
Sajna már tényleg nem lehet a játékot érdemben offline játszani, kell a (kamu) fb profil.
A time trial mód érdekes. Ami engem mindig megzavar egy-egy menetnél, azaz, hogy rolling start van, de alacsonyabb a tempó, amikor átvesszük az irányítást, így nehéz belőni az első kanyar féktávját. Általában túl hosszúra veszem és el is cs*szem a következő kanyarokat...
Lehet, hogy más autónál is, de a McLaren MP4.12C-nél tuti belenyúltak a váltó fokozatkiosztásába. Rövidebbre vették az első négyet. Korábban a 2-es kb. 120-ig tartott, most 100-nál már 3-ikban van. Mondjuk így egy kicsit kiegyenlítettebb lett a mezőny.
-
zsotesz81
senior tag
válasz
skylaner #222 üzenetére
Nem tudom, hogy mennek én is van, hogy megyek egy szerintem tök jó kört, aztán az kb. az 1500. helyre elég és el vagyok maradva kb 5 sec-kel.
Nekem tegnap az indianapolis speedway-en endurance-ben az első 4 helyen 65 km fölött voltak, csak lestem, én jó ha 30-at tudok ott menni a ford shelby-vel meg a bmw-vel.
Ez a napi race bonus meg elég kamu, csak az első versenyre adja meg, én azt hittem egész napra érvényes lesz. -
skylaner
senior tag
válasz
zsotesz81 #221 üzenetére
Miután beléptem Facebook fiókkal már látom a ranglistát.
Csak tudnám, hogyan tudnak csalni az időkkel....
Brandy Hatch-en a legjöbb idő 0:00:208....na ezt hogyan?
Melbourne-ben BMW Z4-el 48mp alatt körbeérnek. Nekem a legjobb időm 1:03
Más kocsival nem lehet menni, akkor hogyan mennek ilyen jó időket? -
zsotesz81
senior tag
válasz
skylaner #219 üzenetére
van alul 3 kis ikon, alapból a friend listen van, bal oldalon van egy földgömb az a global, erre én is ma jöttem rá
engem leginkább ebben az új update-ben az zavar, hogy nagyon megnyírták a versenyekért kapott lóvét, főleg az endurance-nél érezhető, meg egy 4-5 körös verseny után az autó azonnal szervíz. -
Lirion
addikt
-
skylaner
senior tag
Ez az új update tényleg nem lett valami jó.
A motorháztetős nézetet rendesen elrontották, nem tudom miért kell a teljes képernyőt szélességében elfoglalni. Nagyon rosszul néz ki.
A Time Trial csak nálam olyan, hogy egy darab időt sem látok a globális listán?
Megyek egy kört aztán teljesítve is van az event. Az is undorító, hogy egyszerre csak 2-t lehet menni, aztán várhatsz, hogy újratöltődjön. -
bostone
addikt
Annyira kár ezért a "fejlesztésért". Egyébként még havonta egy mérsékelt összeget is hajlandó lettem volna kiadni, amennyiben mérhető előnyök származnak a vásárlásból. Ha jól kalkulálok és szerintem jól kalkulálok az új rendszerben 1000 gold talán elegendő lenne, hogy a régi folyamatosságot visszakapjam. Az cirka 25 papír. Ennyiért találok pc-re vagy konzolra megfelelő megoldást. Az EA Games nem tart igényt sem a pénzemre, sem a jelenlétemre.
Tisztában vagyok vele, hogy nem kevés befektetést jelent egy ilyen szintű játék létrehozása, de ezzel a politikával, töredékét keresi meg a gyártó, mint amennyit ténylegesen kaszálhatna.
Köszönöm az élményt, amit eddig nyújtani tudott, és köszönöm, hogy befejezhettem. -
Lirion
addikt
válasz
skylaner #216 üzenetére
Szerintem amíg nincs mentve a felhőbe az új rendszerrel, addig gond nélkül meg lehet tenni. De a legbiztosabb módszer, ha a mentésedet kimented valahová, hogy vissza tudd rakni később.
Visszatérni a korábbihoz pedig úgy lehet, ha valahonnan letöltöd a korábbi verzió telepítőjét és azzal újra felrakod a játékot. -
Lirion
addikt
Azt nem tudom, hogy átláthatóbb-e, de azt igen, hogy
- fele-harmada a nyeremény a versenyekért, mint korábban,
- sokkal gyorsabban lemorzsolódik a kocsi (egy 8 perces verseny után lehet szervizelni),
- az autó upgradek is jóval drágábbak lettek,
- a time trial is csak egy új event, amit kötött kocsikkal és pályákon lehet csak futni belépő díj ellenében és
- a kocsikat sem lehet szabadon megvásárolni, csak akkor, ha a showcase eventtel feloldottad őket...Én maradok a korábbi verziónál, a bentley és a merci nem hiányzik, meg a time trial se, az viszont hiányozna, hogy nem kaphatok a versenyekért 45-60k-t...
-
Rota
tag
Nekem nem hajlandó frissíteni az iphone. Korábban úgy sikerült, hogy az iTools érzékelte hogy van hozzá frissítés és ott frissítettem, de most nem kínálja fel.
Van valami ötletetek, hogyan tudnám frissíteni? -
danas
csendes tag
Júliusi frissítés. 5 új autó, Time trial játékmód, új menü design, javított grafika stb.
Ma reggel frissítettem, csak gyorsan ránéztem, elsőre nagyon furcsa az új menürendszer. Szerintem a korábbi verzió átláthatóbb volt.
Vélemények? Tapasztalatok? -
bostone
addikt
Mostanában bármelyik versenyt nyitom meg egyszerűen nem hajlandó beadni a versenytársakat, sem tablettel, sem telefonnal. Tehát a hiba nem az készülékeimben van. Még a heti kihívásban is csak gettohelicopter, hoolywooodooo és a többi robot hajlandó belépni a játszótérre. Gáz! Amikor a drágább járgányok kerülnének végre sorra.
-
intelMMX
senior tag
Nekem nem fut most rendesen mivel decemberi tab one-ra csak rstwingo romját lehet felrakni, az meg valamiért nem szereti a real racing 3at, viszont a most wanted hibátlanul megy. Majd megvárom a 4.2es romot és azzal újra megpróbálom. Bár szerintem addigra már eladom a tabot
-
DigitXT
félisten
válasz
intelMMX #207 üzenetére
Azóta már amúgy biztosan letölthető Tegra 3-ra is, uis én is azon tolom...
Mondjuk néha röcög rendesen (Hockenheim első visszafordítóban durva!),
meg ugye nem látszik a tükörben semmi stb. Szóval le van butítva, de fut.És határozottan szórakoztató tud lenni - bár néha nagyon pite az ellen.
Ilyen "időmérőkön" szokott lenni, hogy másodpercekkel vagyok jobb, stb.
(Meg kanyarodni nem tudnak, de egyenesben nagyon tolják... TSM ftw?) -
DigitXT
félisten
Á, annyira nem vagyok türelmetlen, meg egyfolytában nem tolom,
csak ha van este szabad fél-egyórám: bőven kibírom, ha várni kell.
Javításra goldot sosem költöttem; egyszer véletlenül igen: mérges
is voltam miatta, mert mellékattintottam és nem kért megerősítést.Ill. elég sok autóm van, szóval lehet vál(t)ogatni...
Igaz, kezdenek
elfogyni a versenyek. Elég sok széria megvan 100%-ra, egy párban
csak az 1-2 showcase hiányzik*, s persze ott vannak azok, amihez
valami bődületesen drága autók kelle(né)nek, ilyen 2M meg ilyenek.*: értelemszerűen azért, mert az ahhoz kellő autóm (még) nincs.
Az szokott bosszantani, amikor felajánlja, hogy most vegyem meg
20% kedvezménnyel xy autót, csak marhára nincs rá zsetonom. -
-
DigitXT
félisten
Köszönöm! Mondhatnám, hogy ennek örülök, de félreérthető lenne...
(Nem jó hír, de legalább már azt tudom, hogy nem egyedi hiba, és nem
én csesztem el vmit, hanem a program sz*rozik... Emlékszem, amikor
először csinálta, én is nyomattam ezt a felhős mentést, csak aztán tök
elfeledkeztem róla, mert általában nem szokott vele gond lenni. LOL.)
1,5 óra 400K?
Lehet, hogy csinálnom kéne nekem is egy ilyen kamu
Facebook profilt, mert friend-ek nélkül ehhez képest töredék lé jön be...
(Mondjuk "farmolni" nem akarok, azaz egy aranyra megcsinált versenyt
nem akarok újra futni csak azért, hogy megkapjam érte a pénzt.)
Legalábbis eddig nem csináltam ilyet, csak szép sorban a versenyeket.Szerk: egyébként az a f*szság, hogy a mentés hiányától függetlenül az
időközben lestrapált autók javítása folyik, meg dobja az értesítést, hogy
most már kész, stb. Tehát tud az mindent - csak az eredményt nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Renault, Dacia topik
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elemlámpa, zseblámpa
- Hyundai, Kia topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged