Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz thrill #2457 üzenetére

    Igen, sejthető, hogy annál az egynél nem stimmel valami - írtam, nem?
    Ez ki fog kiderülni, hogy ha lefutom. Ha nehéz, akkor azért, ha könnyű,
    akkor azért, de leginkább az 1:27-es kör a nem mindegy... Abba, hogy
    ez a játék hogyan van megdizájnolva, ne menjünk bele. Vannak súlyos
    hibái, de ezek közismertek. (Többek közt az adaptív nehézségi fokkal.)

    Azt értsd meg, hogy lehetsz ZX Spectrumon cseperedett Schumacher,
    ha egyszer a "segítségek" ebben a játékban akadályok. Lassítanak, és
    ha adott futamon egy kicsit is "nehezebbre" vették a figurát a fejlesztők,
    akkor ez már fokozottan kijön: én csak ennyit állítottam, nem többet.:B

    Amúgy én C64-en "kezdtem", bár saját gép belőle sosem volt...:))

    Annyi a megfigyelésem, hogy zsigerből 10%-kal meg lehet verni az AI-t,
    különösebb erőfeszítés nélkül. Mondjuk egy Autocross Event-en 55 a "jó
    idő", akkor én 50-et fogok futni saccra, és ez általában így is van: sajnos
    vagy nem, a játék megköveteli (PR), hogy feltuningold az autót... ha meg
    feltuningoltad, akkor sétagalopp. Kihívás akkor lenne, ha gyengébb lenne
    az autód az AI-nál, vagy egyszerűen jobban vezetne az AI. 10%-kal, LOL.

    Szerk: és a lényeg lemaradt! A nagy sétagalopp közben NÉHA, sajnos
    csak ritkán, de NÉHA azért mégis beesik egy nehezebb futam. Amikor
    az AI meglepően jó, esetleg könyörtelenül kihasználja a durva hibákat...
    Ezért szokott fájni, amikor egy ilyen után nem hagyja, hogy "rágyúrva" a
    feladatra erőből megverjem, hanem - harmadikra - lebutítja a feladványt...

Új hozzászólás Aktív témák