Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- sziku69: Szólánc.
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- pechman8: 300B vs. GU50: a Herceg és a Koldus
- Cseppino: Windows 11 25H2 frissítés – Újdonságok, AI-funkciók és rejtett beállítások.
- potyautas: Nóta állj!
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #2480 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az 1:27 volt vért izzadós, hanem a próbálkozások előtte, nem full tuninggal. Mindenesetre az 1:27 is odafigyelős volt, nem fért bele rontás (nekem azokkal az AI-kkal).
A többi felvetődött dologra (mielőtt újra hozzászólás gyűjtéssel vádolnak meg, így egyben):
- levágást ismerem, pont így csináltam én is
- nekem is kb. ilyen előny (2000 valahányszáz) gyűlt össze a végére a másodikhoz képest
- a végén ugye csak a legjobb időt látni, így arra nem esküszöm, hogy mind a három tiszta kör annyi volt, de kb. a környékén. így lehet eltérés az össz időhöz nézve
- low/low segítségekkel megyek igen. azért egy BH-s körön nézve csalóka, meg egy ember teljesítménye alapján. de a weekly TT-ben az elsőhöz képest egy átlagos pályán 4-6 mp-cel maradok le így.
- én is elsőre csak pénzes tuninggal mentem, és már akkor kemény volt az AI
- a 8. nap nekem is pite volt, kb. bruttó 15 perc alatt megvolt egyhuzamban. külföldi fórumokon meg azon rinyáltak mások, hogy milyen nehéz és egy csomóan postoltak képeket nagy büszkén, hogy megcsinálták csalás nélkül. szóval volt itt WTF másnak is, máshol
- nem idegeskedem a dolgon, köszimindössze zavart, meg bántam a sok goldot amit beleöltem. de a maseratis széria miatt úgyis fel kellett volna tuningolni majdnem maxra, úgyhogy így utólag már nem sajnálom annyira.
- nekem még egy olyan elmélet jutott eszembe, hogy mivel viszonylag hamar kezdtem, lehet azért volt kemény - elsőkként teljesíthettem a challenge-et. arra gondolok, hogy vagy nem volt még más (human) idő, amihez viszonyíthatott a rendszer és azért volt kemény, vagy esetleg menet közben kicsit könnyítettek rajta. ugyan nem online toltam, de az új challenge nap megnyitásához ha rövid időre is, de fel kellett engedni a játékot netre. -
Edebácsi
csendes tag
válasz
DigitXT #2480 üzenetére
Maserati 9/3: A pálya végén a sikánt és az az előtti jobbos 90 fokost ki lehet hagyni. Előre ki kell menni a két gumifal között, egy lezárt pályarészre és már kész is. Persze a kormányrásegítést ki kell kapcsolni, vagy egy kicsit megfékezni mert különben behúz a gumifalba. Bár én nem ezzel a módszerrel csináltam meg hanem levágás nélkül 18/28 tuninggal, kb 5 autót lekörözve.
Új hozzászólás Aktív témák
- MAKULÁTLAN! Dell Precision 7760 Tervező Vágó Laptop -70% 17,3" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Kiwiears Astral
- SZÉP! Dell Precision 7760 Tervező Vágó Laptop -70% 17,3" i7-11850H 32/512GB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Xiaomi Electric Scooter 5 Max tökéletes hibátlan eladó
- 4K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RX 6900 XT 16Gb/32Gb DDR4/1Tb NVME M2 SSD/850W Bronz 6hó Gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3167, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S24 Ultra 8/256 GB Titanium Gray 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Apple iPhone 15 pro 128Gb,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Garmin Forerunner 405 GPS óra
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest