- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
woodworm
veterán
válasz
Pulsar #18933 üzenetére
Legálábbis olyan szinten van, hogy megjelenik az alkalmazásindítóban.
#18932 Rick4
A telefon beállításainál nézted, hogy engedélyezve van-e a megjelenítése? A google play-ből telepítetted? Osmand+-ról beszélünk, de megvetted? Ugyanis az ingyenesen letölthető verzió elméletileg nem támogatja az AA-t. Ez utóbbi érdekes ugyan, mert nekem mindkettő megjelenik az indítóban. -
Kbali
nagyúr
válasz
Pulsar #18895 üzenetére
Nálam ilyen szerencsére nem volt, viszont megint érdekesen tervezte az utat: jöttem a szokásos útvonalalom ~80 km, ahol az utolsó néhány km-en sikerült legalább 5 percet rávernem úgy, hogy mondjuk nem az Óceánárok utcán jöttem, hanem a Vácin (ott lement vagy 3 perc), majd a Váciról a hátsó szervizúton további 2-3-at). Meg nem jelezte azt a lassulást sem, amikor egyszercsak ugrott 5 percet fel az ETA.
-
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18864 üzenetére
Emlékszem, bár akkor az a kerülőutakra fókuszált, nekem szegediként nem volt sok lényege, és az igo jó volt.
Most viszont feltettem az igot, háááát, csúnyán el vagyok szokva a feülettől, meg hogy külön kella város és az utca sorára kattingatni, diktálni nem lehet, mert saját billentyűzetet használ... -
Faby
senior tag
válasz
Pulsar #18824 üzenetére
Az Öreg János utca - Úszó utca kereszteződésénél kint van a tábla az Öreg János utcán a kötelező haladási irány egyenes vagy balra (jobbra van az Epreskert utca), ill az Úszó utcán is kint van a behajtani tilos tábla az Epreskert utca felé.
Nekem pont jó lenne, ha mehetnék az Öreg Jánosról az Epreskert felé, de a táblák szerint nem tehetem.
Délután-este tudom megnézni a dashcam felvételt, és kivágni a megfelelő részeket, betenni ide.
-
simico
aktív tag
válasz
Pulsar #18799 üzenetére
Bocsesz, de a Lidl környéki változásokról csak a város facebook oldalán találtam infót, ebben a posztban. A bolt a képen nézve a Mester utca bal oldalán levő, téglavörös nyolcszögletű tornyos tetős, fejreállított L alakú épületegyüttes (Triangoló), előtte a saját kis parkolóval.
Illetve az elmúlt hetekben volt két másik nagyobb forgalmi rend változás, sok utcát egyirányúsítottak az átmenő forgalom visszaszorítására. Ezek a város rendes honlapján is ott vannak térképpel, pontos jegyzékkel: Új forgalmi rend augusztus 22-től és Új forgalmi rend augusztus 31-től. Ezek egy részét mintha talán felvitte volna már valaki, de nem tudom ellenőrizni a térképen (néhány helyen nem tudok annyira belenagyítani az élő térképbe, hogy mutassa az egyirányúsítás nyilacskáját), hogy minden változás megvan-e.
-
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18773 üzenetére
AA-n használom egy ideje, akkor lehet csak ott nincs, vagy lehet nekem nem tűnik fel, és van egy kezdetleges? Szerencsére m,ost a nyáron nem sokat kellett autóban ülnöm, Pesten is egy hónapja jártam utoljára...
D eami volt, azzal se voltam elégedett, az M1-M7 közös kivezetőn az auchan lehajtónál eggyel több sáv volt, mint amennyit a waze jelzett, ráadásul a 200 méter múlva tarts jobbra ott értelmét veszi, mert a lehajtó végén lesz az, amikor majd jobbra kell tartani, viszont előtte is jobbra kell, ha a lehajtósávba akarsz kerülni...
Nem néztem mostanában, sikerült-e megoldani, nem volt dolgom a budaörsi Auchanban, de akkor még ide is betettem a képet, amikor ezzel először szembesültem... -
Kbali
nagyúr
válasz
Pulsar #18753 üzenetére
iPhone11, a legfrissebb iOS-szel. Valszeg GPS vételi gond volt, mert a többi térkép alkalmazás is rossz helyet mutatott (Waze offline-nak hazudta magát).
Ott veszett el a jel, ahol az M3 felüljárón megy az autópálya mérnökség magasságában (először csak simán ledobott az alsó útra, mintha ott mennék). -
WhiteWalker
nagyúr
válasz
Pulsar #18737 üzenetére
"kivéve célforgalom"
Elég gumi szabály
. Nem kell ezt túl gondolni. A rendőr se foglalkozik vele , senkit se érdekel ha behajtasz , hiszen "dolgod" volt ott. Pont ezért f@szság ez a tábla.
De nem fogok én neked magyarázkodni.Mindenki rosszul tudta, mit jelent a célforgalom
(Nem is taxiként vagyok , az csak a Waze beli könnyebb útvonal miatt van beállítva)
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz
Pulsar #18734 üzenetére
Mert mondjuk naponta vagy 5x megyek át , nemcsak ott , máshol is , ráadásul, mint írtam direkt "taxi"-kent van beállítva. Mint célforgalom miatt simán átmehetek , de ezt is írtam. Ebből látszódik az algoritmus egy amőba szintjén "dolgozik". Képtelen tanulni.
Jah és persze az automata forgalomkorlátozó süllyedő oszloppal se tud tervezni , hogy NT kocsiként ott átmehetek. Jah de , egyetlen egy(!!) helyen a városban az Erzsébet téren a Nádori tér felé ismeri fel , sehol máshol.
A buszsávot se tudja értelmezni sokszor , mert hiába írja hogy ott menjek (kisbuszként) , közben időben a dugó idejével kalkulál mintha a normál sávon mennék. -
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18490 üzenetére
Nem én vezettem, pont akkor telefonáltam a 112-re a tereléses balesetek miatt, úgyhogy annyira nem koncentráltam erre, de most visszanéztem a kamera felvételeket, forjuk rá, hogy ki volt táblázva, viszont mi volt kitáblázva? "Következő kihajtó lezárva".
Kb, mint ha neked azt írták volna ki, hogy balra tartva csak az egyik útra, jobbra tartva meg csak a másik útra tudsz majd felhajtani.Tehát nem "balatonkeresztúri lehajtó lezárva", amiből a többség egész biztosan ért, hanem azt sejthették, hogy arra csak kartográfusok, geodéták, földrajzverseny- győztesek járnak, gondolom emiatt elégnek tartották a "következő" kifejezést.. De nem is volt szempont, mivel gondoltam hogy a következő az még nem az, mivel a waze szépen mutatta, hol fogunk lemenni, (persze mellé a szokásos 130-as sebességhatárt is mutatja, nehogy gyanúgy legyen az embernek, hogy valami nem kerek, ezt bezzeg bármikor jelentettem, le lettem hurrogva, holott az érkezési időbe is beleszól, és ugye ezzel összefüggésben az útvonaltervbe is bele kellene szóljon bizonyos esetlekben) nem is foglalkoztam vele. 4 éve lakunk itt, (utoljára 2022 novemberben voltam Nagykanizsán, meg 2023 novemberben arra mentem a Mont Blanc felé indulva, de már nem arra jöttem vissza, hanem Bécs Sopron felé) nem sok dologom van arrafelé, szóval nincs előttem, milyen sorrendben jönnek a lehajtók, pont úgy, mint egy szabolcsban, békésben lakót, neki se tájékoztatás, hogy "következő lehajtó lezárva".
De mindegy is, csak érdekesség volt, nem belehalás kategória, pláne akkor nem zavar, mi történik, ha nem én vezetek. Asszony se stresszelte túl a dolgot, ráadásul a terelések a 194-es km táblánál kezdődtek, mindjárt az elsőnél ott volt a lyuk:utána 300m-rel az első autó:
Aztán jött a második:Végül a kamion is:
És amíg haladtunk, a 112-vel, meg egymással is beszéltünk erről, hogy mekora gáz, hogy ott egy lyuk, és telibe verik egy csomóan, a holládi lehajtó a 176-os tábla után van, a keresztúri lehajtó meg a 171-es után, szóval jó sokat mentünk a tereléseknél, és nem volt meg, hogy a holládi után már a keresztúri lesz az, ami nekik következő.
Egy lehajtó elmulasztásán amúgysse szoktunk stresszelni, az otthontól messze is előfordul, ott is meg tudom oldani.. -
woodworm
veterán
válasz
Pulsar #18473 üzenetére
Erre rá kellett keresnem, mert én a másik csajszit ismertem.
A mondandóm lényege pont az lenne, hogy mindkét alternatíva hosszabb lenne ugyan, de az egyik a +10km ellenére is kb. ugyanannyi idő, a másik pedig csak +1-2 km, de hamarabb odaérek a jobb minőségű útnak köszönhetően.
Az első ráadásul nagyrészt 2számjegyű főútvonal és nem leamortizált 4 számjegyű.@Rick4
A belvárosi forgalom erősen napszakfüggő, nem mindig szeretek átvágni a városon. Sokszor egyébként nincs is türelmem a birkákhoz, ezért inkább választom az elkerülőt. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18428 üzenetére
Én is csak magyarázkodom, hogy minden lehetséges dolgot számításba vettem, de logikus érv akkor sincs az ilyesmire, hacsak nem tényleg téveszt a gps, de láthatod, pont ezt ellenőriztem le, visz az úton, jóval a kereszteződés előtt vagyok, elhúzom a térképet, hogy látsszon, majd 200m-rel arrébb hol akar vinni, és ott már le volt tervezve a kis útra, holott másik út híján mindegy, hogy a gps-em pontos vagy sem az bizony tervezési hiba volt..
WhiteWalker M0-son mindig elvinne, azt én sem értem, miért nem lehet indulás előtt automatikusan választani, tehát téprkép, útvonalak, idő/ km, és arra böksz, amelyikre akarsz.
-
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18425 üzenetére
Asszony telefonja volt a másik, szóval azzal nem szinkronizál semmit, de a google adataim a saját telefonomon és az autó fejegységen azonosak, és amíg be nem lépek, waze ott se szinkronizál le semmit.
Hidd el, próbáltam rájönni, mi okozhatja, és elég körültekintően végignéztem, milyen módon tudom kideríteni, hol a hiba, de csak arra jutottam, hogy központilag sikerült így. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18423 üzenetére
Persze hogy nincs, éves matricám van a tranyón is, viszonylag sokat megyek, szóval napi több tervezés, csekkolás zajlik, gmaps-en, gépen nézem össze a címeket, majd a waze-en sorban egymás után írom /diktálom be őket mér menet közben, szóval minden ilyen fontos dolog jól be van állítva, a szükségesek ott vannak, a szükségtelenek nincsenek, egyedül a bonyolult kereszteződések elkerülése van beállítva, illetve gondolom mint mindenki másnak, a földutak elkerülése.
Mivel már bejelentettem 2021-ben, mert hogy ez egy akkor észlelt hiba volt, szerintem nem számít, most mit mutat, lehet lezongorázták már...
Van több ilyen, megcsinálta a lengyeleknél, cseheknél is, arról is tettem be képest, ott végülis csak a 200m-rel rövidebb út, de sokkal rosszabb minőségű úton tervezés volt a lényeg, de a vésztői esettel simán egybevág, itt nem hiszem, hogy 50 méternél rövidebb táv lehetett volna, időben meg tuti hosszabb....
A poszt apropója végülis az volt, hogy ezt konkrétan könnyen dokumentáltam, mert egyik nap asszonyt vittem a kórházba, ismert hely volt, ezért is tudtam elsőre, hogy nem lesz az jó, amerre vinne, de könnyű dolgom volt, mert 2 nap múlva ismét ott mentem, és fel voltam készülve bekapcsolt kamerával, hogy megcsinálja ismét a letervezést a logikus útszakaszról, én meg fényképezem... -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18418 üzenetére
Ez egy 8 magos processzoros androidos fejegység 4GB ram társaságában, külső GPS antennás, ami a szélvédő alatt ki van téve a műszerfalra, és ami egyszerre lát vagy 20-25 műholdat, tehát itt soha nem volt olyan, hogy nincs jel, gyenge jel, nem az úton visz, hanem átdob a szomszéd utcára, meg körbeforog, mint a bolond, stb stb stb, ezek itt egyszer se fordultak elő. Amikor itthonról indulok, van egy olyan szakasz 500m múlva, ahol egy szervizút visz a rendes út mellett, autó indítástól számolva kapun kiállással együtt is max 2 perc, mire odaérek, tehát a navi is frissen indul, de ott se volt soha hiba, hogy oda áttett volna, igyekeztem jót venni.
Telefonnal, ami egy OnePlus 8 pro egy soha sehova be nem jelentkezett waze programmal ugyanakkor ugyanott ugyanazt csinálta, az meg még ennél is jobb technikailag, pláne gps vétel szempontjából, szóval az ott szimpla tervezési hiba az összes többi ilyennel együtt.
Nyilván volt idő a kérdés megvizsgálására, mint írtam, másodszor arra menve már rákészültem, hogy megörökítem a problémát, ezért ráhúztam, elforgattam a képernyőt, hogy egyben látsszon minden, alul látszik is, hogy megjelent a gomb, hogy visszatehetem a saját pozícióra, és telefonnal a kezemben fotóztam, mit mutat, majd még az utcába is befotóztam a másik oldalról.
Az égvilágon semmi se indokolja ezeket. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18410 üzenetére
Nem csak le akart, hanem le is terelt, mert hittem neki, másodszor már viszont nem. Nem tudom, mennyit autózol, én már túl vagyok csak a waze-zel a 174 ezer km-en, európa nagy részét bejártam az elmúlt pár évben, és országon belül is elég sokat autózom, meg még a waz nélkül is mentem eleget, szóval mondjuk ki, hogy sokat láttam a waze működéséből.
Vésztő Fő (Vesselényi) utca és ott kellett volna egy jobbos, előre elláttam a lámpáig, mert este 10 óra volt, amikor amott kijutottam, balra nézve ugyanúgy elláttam a lámpás kereszetődésig, egy teremtett lélek se volt az úton!ebből csinált a waze egy zrínyi utcát..
2 méter széles betonlapok, 30-cal lehetett menni..És nem volt egy bonyolult kereszteződés:
Megcsinálta ezt külföldön is: [link]Mesztegnyő főutca és az Ady Endre sarka ugyanez a szitu, nulla időnyereség, két méter úton autózhatsz a főutca helyett.
Itt el akart vinni jobbra: alig 2 méter a beton:
Pedig ez se egy bonyolult kereszteződés:
Már kétszer megcsinálta, mindkétszer direkt a főutcán mentem tovább, hiszen látszik, hova kellene befordulnom, terémszetesen semmiféle torlódás- baleset- akadály, elütött állat, vagy más jelölés nem volt előtte sem, amikor én mentem, akkor sem, és még csak hamarabb se értem oda, hogy esetleg egy beragadt torlódás miatt akart volna elvinni, ez egész egyszerűen ilyen..
Ezek után persze megkaptam, hogy a forgalomszervezés historikusan működik, azaz ha egyszer volt torlódás, ezek szerint legközelebb se visz arra, vagy hogy? Akkor ez nem élő térkép, nem élő tervezés, de egy kalap alá venni az ilyen- olyan utakat simán okoz ilyen anomáliákat.
-
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18407 üzenetére
Oké, értem én, de borul az elmélet, a program nem tesz különbséget az alig járható, 30-cal autózható, és a szélrs, jó minőségű, 50-nel aztózható utak között, és ha egy 2m széles, betondarabokból összerakott útféleségen kell mennem, ahol a legjobb érzéssel is max 30-cal megyek, miközben a 6m széles főúton a megendegett 50 is ment volna, szerinted melyiken érek át gyorsabban? Nyilván az előbbin, ennek ellenére a program az utóbbira tervez.
Mint mondtam, a program tervezése hibás, számtalanszor megcsinálta, hogy bármilyen város bármilyen utcájáról képes letervezni, beraktam már erről az anomáliáról számtalan péndát, Vésztő nevű békés megyei kistelepülésen este 10-kor nulla forgalommal is levitt a főútról főutcáról, és a fent említett, alig 2m szélrs betonpakolból összerakott útféleségen vitt végig, máskor sima úton bevitt a 30-as övezetbe, ahol az út szélén álló parkoló kocsikat kellett kerülgetni, ott volt a főút üresen.És a fő gond, hogy utóbbi esetben egy 1km-es szakaszt kerültünk el egy 1km-es szakasszal, és ugyanúgy se egyiken, se másikon semmi dugó, semmi torlódás. Azt a szitut én is felimserem, hogy a torlódásos, vagy nagyforgalmú útszakaszt érdemes elkerülni sokszor, viszont azt is, hogy egy kétszámjegyű főút és egy négyszámjegyű mellékút a waze tervezőnek ugyanaz a kategória, miközben nyilvánvaló, hogy az útminőség és a sebesség teljesen más.
-
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #18405 üzenetére
Sajnos az utak minőségével, szélességével abszolút nem foglalkozik a program útvonaltervezője, 2m széles, betonlapokból összerakott, útnak alig nevezhető valamin is elvisz a házak között, még akor is, ha az amúgy párhozamos, jól autózható, 6 méter széles főutcán közlekedve 100m-rel hosszabb lenne...
-
Faby
senior tag
válasz
Pulsar #16764 üzenetére
Szia, pénteken és ma reggel megnéztem, alapvetően jól vannak beállítva.
A 2. tételen kellene egy kicsit finomhangolni, ott elveszett a 70-es korlátozás.
Régebben úgy volt, hogy a 110-ról volt 90-re, majd 70-re a négysávos végén.
Most úgy van állítva, hogy végig 90, majd egy nagyon rövid szakaszra 70, csak pár 10 méter közvetlenül a Fegyvernek-Örményes tábla előtt A 70-es korlát kezdetét kellene előrébb hozni, a47.22459165260825, 20.506843010040942
koordinátáktól van a 70-es korlát. [link] Remélem érthető. -
PpenoO
őstag
válasz
Pulsar #10483 üzenetére
Honor 8 (FHD), láttam a sebességet pár upgradel ezelőtt és frissítés után első trafinál jött a hoppá, azóta kényelmetlen. Tetszik az új dizájn amúgy.
Havri1: L csatival meg lehetne oldani, de megszoktam valamit az évek során, vegyek egy plusz műanyag csatit... nem tudom, de majd csiszolódom ha nem oldják meg
Szili17: 130nál nem nyomkodom a panelt inkább
, a pontokat meg lexxx csak feltünt.
-
-
petir
senior tag
válasz
Pulsar #10357 üzenetére
Hát de , ott nyilván van egy szakadás mikor átáll romingról normál hálózatra.Azt még érteném.
De mondjuk ez a határtól egy szakasz... 4 darabba bontotta:
2018. Április 2., 16:27
143.84 km 3 óra 8 perc2018. Április 2., 16:05
3.63 km 5 perc2018. Április 2., 15:19
82.14 km 42 perc2018. Április 2., 14:09
100.96 km 1 óra 4 perc2018. Április 2., 13:39
15.06 km 24 perc---
(#10359) Szili17
Szívesen , már rég óta zavart amúgy ez a dolog. Jelenteném én szívesen csak kihez forduljak?---
(#10361) merqree
Najah -
zeon.hu
nagyúr
-
Nikaré
őstag
Majdnem minden ugyan így történt velem is ma.
Csak néztem nagyot, hogy mi van, haladok előre és a waze tolat visszafelé.
Ettől kezdve, hol a net kapcsolatot, hol a GPS -t hiányolta és a térképen sem tudott normálisan elhelyezi.
Megálltam tankolni, ekkor még ott voltam a kúton, (tankolás után) fel is dobta az üzemanyag ár frissítést, kezdtem írni, közben bezárta kis ablakot és kint álltam az úton kb. 40 méterrel odébb. Bravo!
Gondoltam újra indítom aztán jó lesz, nem lett jó, elindultam csak folytatta tovább a hülyeségeket.
Bezártam és másik programot használtam.
Holnapután tesztelem, lesz egy hosszabb utam majdnem 600km kanyarodás, viszek egy tabot is, hogy összehasonlítsam. -
-
Winner_hun
félisten
-
Kobe
veterán
Semmi ilyen nincs, eves matricam van, palyakerules nincs beallitva, az utvonaltipus meg mindig a gyorsabbra van rakva.
Ettol fuggetlenul keptelen ujratervezni, vagy elkerulni a dugot, mindig belevisz. Ma sokalltam be, a 7esen pl 90-100as tempoval lehetett haladni, de ez a nyomorek minden keresztezodesben fel akart vinni az M7re.... -
Winner_hun
félisten
Ezt átállítottam, köszönöm. Ha arra megyek majd ellenőrzöm de elvileg jó mert autós kamera képté néztem vissza és ott már nincs kint a 60-as tába (google street view-on még kint van, de az 2011-es..
Itt Nemeskéri u. Szabó Ervin és Pöltenberg között részben helytelen.
Az alkalmazásban tett visszajelzésemet a térképen nem láttam. Ez direkt van vagy idő kell neki míg megjelenik?
-
Winner_hun
félisten
Szerkesztenék máshol is mert van ahol rossz a sebességhatár (rég leszedték a táblát) de ahhoz is 3-as szint kell.. így fogalmam sincs hogy akár 10 szerkesztést is hogy lehet összehozni (a rendszer azt írja 1 már volt, azt se értem, vagy az a jelentést is beleszámítja?
A szerkesztőben még mindig 60-as tempót ír, nem tudom mit szerkesztettél
-
marsu.
senior tag
Szajol környékén szokott lenni több helyen is, de ott szinte mindig kint is vannak, bármikor megyek arra. De szokott lenni Kenderes és Fegyvernek között is, ill. Püspökladányon.
Nem minden nap járok arra, de túlnyomó részt hungary2-es rendőri jelentések vannak. Ritka, hogy valaki végignyomja trafival poénból, vagy pontszerzés miatt. Viszont hűvös időben a Veszély-Köd nagyon megy itt is. -
viktorhu
veterán
Olyan jó lenne, ha ez az egész pontrendszer nem lenne
El nem tudom képzelni, hogy normális embert ez motivál arra, hogy bejelentsen egy tényleges dolgot, viszont amikor a matricafigyelő kameránál már az ötödik tányérsapkát jelentik le, azt egészen biztosan a pontok motiválják (oké, hogy sebességmérőnek nézi, oké, hogy csak a rendőr jut eszébe róla, de hogy nem a meglévő jelzést erősíti meg, hanem kirakja a negyediket is...).
Egyébként szerintem félrevezető a nem sebességmérő kamera jelzése: az a piros x annyira pici, én mindig a vaku fényének gondoltam, szóval hogy pont az jelentené a sebességmérőt, aztán itt olvastam, hogy az áthúzást akar jelenteni
-
sonaj0203
aktív tag
Kösz, de nem is írtam olyat, hogy nem az a gyorsabb, sőt nem is volt bajom azzal.
Az út minőségével volt bajom, és arra tettem egy fejlesztési javaslatot. Nem tudom azt olvastad-e, vagy annyira megvalósíthatatlan, fölösleges, stb. ötlet, hogy nem is érdemes válaszolni rá.
A többiek szerint se lenne értelme egy útvonal/útminőség értékelő rendszernek a wazéban.????
-
simico
aktív tag
Én úgy tudom, hogy a földutak a térképen sárga színűek, a szerkesztőben pedig off-road a típusuk. A jelzett utcák nem ilyenek a térképen. Az unpaved road a rendes (2x1 sávos), jól járható, de szilárd burkolat nélküli utat jelenti, na a jelzettek egyáltalán nem ilyenek. Ezek biza szerintem off-road "utak", egyesben - néha kettesben járhatóak lassan és sokszor koppan az autó alja. Egyébként a kliens földútkerülő beállítása nem csak az off-road utakat tiltja és unpaved road-on simán tervez?
Ellenpédaként a Fenyveserdő utca Sólyom és Rigó (vagy Halesz) közti része off-road típusnak van beállítva, pedig igazából ez az igazi unpaved road. Szóval szerintem ennek kéne unpaved road-nak, a jelzetteknek pedig off-road-nak lennie, azaz pont fordítva mint ahogy jelenleg vannak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Renault, Dacia topik
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest