Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#360) pw12345


pw12345
aktív tag

Informatikai témát már nem is vállalok, főleg mióta ez a penyós, netes, UEFIs, GPT-s móka van, megőrülök, mire magamnak összehozom.
Amúgy meg, cuki, idős rokon: nincs net, van, de nem minden működik
-milyen gép?
-számító
-gondoltam, de milyen
-Toshiba
-laptop, már nem jól kezdődik
-milyen OP rendszer van rajta?
-kék
-...
Én meg ugye nem tudom megtanítani az informatika alapjait, végül szolgáltatói reset lett a megoldás (de azok a szemetek sem segítettek neki, külsősnek kellett megoldani) amúgy sem merném piszkálni a vacak dobozaikat.
Azt sem tudom mit kell rajta mókolni, arról nem szólva, hogy a szerződéskor kapott belépési kódoknak természetesen híre, hamva nincs sok év távlatából.

Ennél cifrább a dolog, mert van inverze is, amikor neked kellene valami pénzért, pl. amit megrendeltél.
Aztán eladó/cég várja a casht, te várod a terméket és mindenki "boldog".
Leadtam egy rendelést, visszaigazolták, 3 7, semmi rájuk írok, nagy nehezen válasz, ja, hogy, akkor küldjék?
Ááá, ez a passzióm, hogy rendelek, aztán várom. De ez az x. eset.
Rendszeres, hogy mikor akarom átvenni a terméket, mert időtlen idők óta rohad a raktáron.
Mondom, jött értesítő, SMS, bármi? Miért nem érdeklődtem? A 100 mailre miért nem jött válasz? Arra nekik nincs idejük, miért nem telefonáltam? Arra a számra, amit senki nem vesz fel?... És így tovább.

Szolgáltatók számlázása detto, ÁSzF szerint nekem kell kikönyörögni, hogy be tudjam fizetni a havi díjat,
b-nak rá, nem küldik a számlát, on-line ki sincs állítva, de, ha ki van nem aktív. Viszont a lóvét várják, kötbér van, végrehajtóval fenyegetnek, amúgy megkeresésre nem reagálnak, mindenért személyesen kell bemászkálni, stb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.