Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) opr válasza Trailblazer (#200) üzenetére


opr
veterán

:R

aprokaroka87 #199: Igen, Ok azok az igazi barmikor szamithatunk egymasra tipusu emberek. Keves ilyen van, de aki van, azt meg is kell becsulni, nagy kincs.

nyisziati: Hulye OFF-topic - nem OFF-topic szerkesztos bug szetzilalta a kommentet szerk kozben, ezert lett lecserelve egy pontra, az bekuldve, es miutan osszeszedte magat a forummotor, ujra elkuldve. :)

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#202) nyisziati válasza opr (#201) üzenetére


nyisziati
veterán

Ez velős volt, egyszerű és céltudatos.
Ráadásul szerkesztve!
Napi PH! kedvence plecsni ment.

(#203) Hujikolp


Hujikolp
őstag

2011 környékén történt meg velem. Volt csajszi osztálytársamnak tönkrement a laptopban a HDD, mert leejtette. Kérdezte, hogy megtudom-e csinálni. Adott egy huszast, hogy tudjak vennyi bele HDD-t.
Vinyót kivettem, adatmentő progival lementettem mindent, amit csak tudtam róla, s beszereztem egy új HDD-t. Nagyobb, erősebb stb, csupán 15k-ért. Beépítem, új rendszer, adatokat visszateszem, lehet használni.
Visszaadom, mondom, hogy 5k az egész munka, erre felháborodik, hogy milyen drágán csinálom meg, meg hogy számítógép boltban olcsóbbak stb. Még egy office csomagot se telepítettem fel neki, ő kéri vissza az 5k-t..
Tuti akkor menstruált és beleléptem kicsi szívébe, mert kellett volna neki az a kis pénz műkörmösre. Én balga visszaadtam, mert jobbak láttam akkor.
Azóta se beszéltem vele, s nem is tervezem.

(#204) zolee001


zolee001
őstag

Nem teljesen idetartozó témák de storyk a multból:
Nem olvassa gép a cd lemezt--Mert az 5.25"-os floppy meghajtóba gyömöszölte bele

Asszonyka s.o.s hiv,embere Ultrabookjába beleszorult a dvd lemez és mire hazaér a ház ura meg kellene oldani