"előfordult h 2-3 naponta fizetett egy idő után mert nincs nála most megfelelő címlet, nem hozott pénzt, de holnap rendezzük (néha megpróbált 1-1 napot elsumákolni"
A fatelep tulajának keresztneve is János volt?
Munkaidő beosztása: előző munkahelyemen termelő pozícióban dolgoztam, ott saját jól felfogott érdekem volt a minél előbbi befejezés (címszó: munkaidőkeret, lefordítva: túlórád sosem lesz). Jelenleg az irodában úgy csinálom a dolgokat, hogy nekem legyen kényelmes. Ha hívnak, általában tudok menni "soron kívül", de a kiadott feladatokat én osztom be magamnak.
De jó hogy látlak: a csúcs ezzel kapcsolatban az volt, mikor megyek a folyosón, fülemen a telefon és éppen a nyomtatószervizessel egyeztetek annak akpcsán, hogy mi kínja lehet a gépnek, szükséges lesz-e alkatrészt hozni. Eközben jön egy "jófej" kolléga, és menetközben, meg sem állva odaszól, hogy xy helyen probléma van és választ sem várva megy tovább. Ezt megjegyeztem a főnökömnek, hogy na ez rohadtul nem így működik, hogy telefonálás közben szó szerint odaböfögnek nekem valami feladatot. A hivatalos rend az, hogy az én főnökömnél jelzik, aki majd továbbítja nekem a problémát, így amíg a hiba normális úton nincs jelezve, sajnos nincs tudomásom róla.
Mellesleg az adott kolléga telefonszáma is permban díjazott lett (azóta is az).