Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2851) cbmfan válasza opr (#2850) üzenetére


cbmfan
senior tag

mert óvni kell a fejet! :D értelme nem sok volt, de infón ezt mondta az oroszból átképzett tanár, ha bármiben ellent mondtunk ment az egyes órai munka néven. sőt, külön 486 volt ott CD írásra amire még rá sem volt szabad nézni, nehogy valami baja legyen.

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#2852) mephi666 válasza cbmfan (#2851) üzenetére


mephi666
nagyúr

és emlékszel a cd-rom tisztító lemezre, ami egy lemezre ragasztott kefe volt? :DDD az volt a bullshit teteje

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#2853) opr válasza cbmfan (#2851) üzenetére


opr
veterán

Oh vazz... Ok, no comment, erre mar tenyleg nem lehet mit mondani. :D

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#2854) cbmfan válasza mephi666 (#2852) üzenetére


cbmfan
senior tag

bizony, van is valahol egy! középrészen 3-3 sörte, közben zenélt a program ami volt lemezen :D

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#2855) gban válasza mephi666 (#2852) üzenetére


gban
Közösségépítő

Legjobb a [link] DVD-visszatekerő volt :DDD

Postázást nem vállalok.

(#2856) Gabibácsi válasza opr (#2850) üzenetére


Gabibácsi
tag

kímélni, meg azért is, hogy tudsz lemezről-lemezre írni ha van olvasó is

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#2857) cbmfan válasza Gabibácsi (#2856) üzenetére


cbmfan
senior tag

aha, persze :D mikor koszos vagy karcos volt forrás lemez megakadt olvasás, kifogyott adatból és elszállt buffer underrun hibával. a lemezből meg poháralátét lett :D

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#2858) Gabibácsi válasza cbmfan (#2857) üzenetére


Gabibácsi
tag