Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26901) fatpingvin válasza opr (#26900) üzenetére


fatpingvin
őstag

vak tippre a közszérában minden szart már vagy 15 éve kizárólag winre gyártattak...

A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

(#26902) opr válasza opr (#26898) üzenetére


opr
veterán

Most olvasom, mekkora faszságot írtam a kijelzőnél... Szóval fasza, MATT, de nagy fényerejű fajta, na. Nem a fényes, tükröződő foshalom.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#26903) pn4hvq válasza fatpingvin (#26901) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Kíváncsi lennék, hogy a Robotzsaru és az Idomsoft mit szólna a Linux alapú megoldáshoz :DDD

(#26904) koby11h


koby11h
aktív tag

Egyébként a magyar kormányzati beszerzéseket így tudnám elképzelni jelen esetben:
- új gépek
- Linux
- mindent elkezdenek átírni natívan Linux-ra, előre ki is fizetik, de nem lesz kész januárra
- Wine + új Windows licence
- a régi programok az emulált környezetben
- Microsoft 365 Alap csomag (mail és web-es Office, ami sok mindenre jó, de inkább nem)
- Libre Office

Mindez EU-s pályázatból, pl. lakossági környezetbarát energiaforrások létesítése pályázatból csoportosítanak át. Így minden eddigi jellemző benne lenne :(((
Értelmetlen, túlbonyolított, fölösleges, keresztbeszervezett és a pénzt sem arra használták fel, ami fontosabb és értelmesebb lett volna. :O

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#26905) BiP válasza opr (#26898) üzenetére


BiP
nagyúr

Reméljük beválik. Látszólag ésszel, igények alapján választott(atok), használja megelégedéssel.

Ez a fényes rész gyanús volt :)
Én is a mattot szeretem. Igaz, a fényes élesebbnek hat, mondom hátha emiatt.
De látom, javítottad.

[ Szerkesztve ]

(#26906) hcl válasza koby11h (#26890) üzenetére


hcl