Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz headhunter86 #7614 üzenetére

    Távnál van egy ún. Double Ratio funkció a CH1 és CH2 csatornákhoz, amivel menet közben tudod állítani a limitet. Pl. csinálhatsz 2-3 virtuális sebességet, ha amúgy nincs a kocsiban sebességváltó. Ez az a járgány, aminek a stock távósa csak 70%-ig engedi visszavenni a gázt? DDF-350-nél nincs ilyen limit. Ezért javasoltam feljebb a 3S akkut és csak simán leveszed irányítható szintre a gáz limitjét. Én a Sherpa-nál Fusion Pro mellett 55%-ra állítottam a végpontot, majd a Double Ratio-t kitettem az egyik potenciométerre, szóval 0-55% között szabadon állíthatom a max gázt menet közben. Vagy ott van mondjuk a három állású kapcsoló. Tökéletes a sebességváltásra, ha másra nem kell.

    Gyári vevő az milyen protokollt használ? Ha az is közönséges FHSS, akkor lehet párosítani a DDF-350-nel akár.

    Én Aliról rendeltem egy 10 csatornás gyro-s vevővel. De én a kocsi gyári Absima (ugyanaz a gyártó) vevőjét használom jelenleg.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés