- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- votlage71: Kábel menedzsment
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kempingezés és sátrazás
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7614 üzenetére
Távnál van egy ún. Double Ratio funkció a CH1 és CH2 csatornákhoz, amivel menet közben tudod állítani a limitet. Pl. csinálhatsz 2-3 virtuális sebességet, ha amúgy nincs a kocsiban sebességváltó. Ez az a járgány, aminek a stock távósa csak 70%-ig engedi visszavenni a gázt? DDF-350-nél nincs ilyen limit. Ezért javasoltam feljebb a 3S akkut és csak simán leveszed irányítható szintre a gáz limitjét. Én a Sherpa-nál Fusion Pro mellett 55%-ra állítottam a végpontot, majd a Double Ratio-t kitettem az egyik potenciométerre, szóval 0-55% között szabadon állíthatom a max gázt menet közben. Vagy ott van mondjuk a három állású kapcsoló. Tökéletes a sebességváltásra, ha másra nem kell.
Gyári vevő az milyen protokollt használ? Ha az is közönséges FHSS, akkor lehet párosítani a DDF-350-nel akár.
Én Aliról rendeltem egy 10 csatornás gyro-s vevővel. De én a kocsi gyári Absima (ugyanaz a gyártó) vevőjét használom jelenleg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3073, 100% Akkumulátor
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Apple iPhone 8 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest