- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: MS Office365 Linuxon
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Ide is elkeveredtem, jó nagy köröket téve. Raspberry Pi esetén még kezdő vagyok, így lehet, hogy az alábbi kérdéseim valamelyike nem lesz túl illő, előre is elnézést értük.
Nos gondolkozom egy NAS-ról lejátszó kütyü vásárlásában, építésében. Erre jött lehetőségként a RaspPi rev2 512MB.
Kérdéseim:
1 XBMC futtatását tervezem (és CSAK ezt). Milyen problémákra kell számítanom?
2 Milyen oprendszer érdemes feltennem alá?
3 A sok helyen hozzá kínált mini USB-s Wifi hogyan működik? 4m lenne a táv a routertől, elegendő lesz hozzá? A kapcsolata stabil, 2-3 órányi filmezést bírni fog?
4 NAS oldalon olvastam, hogy NFS használata ajánlottabb, mert a klasszikus WIndowsos SMB több procit eszik a Piben. Mennyire lehet ez aggasztó film nézés közben?
5 Remote control esetén mi ajánlott XBMC-hez? Billentyűzetes, touchpados wifis megoldás vagy infrás hagyományos távirányító?Köszönöm válaszotokat előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD