- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- votlage71: Kábel menedzsment
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Hirdetés
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Ide is elkeveredtem, jó nagy köröket téve. Raspberry Pi esetén még kezdő vagyok, így lehet, hogy az alábbi kérdéseim valamelyike nem lesz túl illő, előre is elnézést értük.
Nos gondolkozom egy NAS-ról lejátszó kütyü vásárlásában, építésében. Erre jött lehetőségként a RaspPi rev2 512MB.
Kérdéseim:
1 XBMC futtatását tervezem (és CSAK ezt). Milyen problémákra kell számítanom?
2 Milyen oprendszer érdemes feltennem alá?
3 A sok helyen hozzá kínált mini USB-s Wifi hogyan működik? 4m lenne a táv a routertől, elegendő lesz hozzá? A kapcsolata stabil, 2-3 órányi filmezést bírni fog?
4 NAS oldalon olvastam, hogy NFS használata ajánlottabb, mert a klasszikus WIndowsos SMB több procit eszik a Piben. Mennyire lehet ez aggasztó film nézés közben?
5 Remote control esetén mi ajánlott XBMC-hez? Billentyűzetes, touchpados wifis megoldás vagy infrás hagyományos távirányító?Köszönöm válaszotokat előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11