Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Ezek se vizet ittak futam előtt
Csináltam F1-es videót is Monacoban:
1:15.271 külső kamera
ugyanez belülről1:15.198-nál járok, még mindig nem értem el azt az időt amit nyáron mentem, az 1:15.105 volt. Ezek persze szuper lágy gumival készültek üres tankkal. A 2. mért körökben éri el a szuper lágy a tökéletes hőmérsékletet, de már olyan kopott hogy nem elég jó. Pontosabban, alulkormányzott kissé a kopás miatt. A legjobb időket mindig az 1. mért körben értem el. De egy 2. körre hangolt setuppal be lehetne menni 15 alá is.
Azt javaslom mindenkinek, hanyagoljátok a magas TC-t, mert a közepes TC-vel is kiváló biztonságban lehet menni a pályán és fél mp-et hoz kb időben.
Tegnap cila küldött setupot de azzal olyan időt mentem mint amit kb ő tudott menni.Az én setupommal az alábbi méréseket végeztem:
Magas TC: 1:16.576 19.699, 38.915, 17.740 - 1:16.354
Közepes TC: 1:15.968 19.586, 38.596, 17.785 - 1:15.967
Alacsony TC: 1:15.908 19.448, 38.488, 17.708 - 1:15.644Balra a legjobb elért idők vannak, középen a legjobb szektor idők, jobbra hogy mit érhettem volna el a legjobb szektorokkal.
Tehát szintenként 3-5 tized különbség lehet, és mivel a közepes még biztonságos, ezért azt ajánlom a magas helyett!
Ja és eddig 2 setupom van:
egyik, ez tanulásra jó, hozzászokni a pályához, megszokni a maximum koncentrációt.
másik, itt tartok most, a fenti időket ezzel értem el.Cila kikapcsolta a 3. rugókat és a felfüggesztésnél a magasságot manuálisan feljebb vette. Ezt senkinek sem ajánlom. A magasságot lejjebb kell venni és a 3. rugókat használni kell. Azért, mert ha nincs 3. rugók és a magasságot húzod fel, akkor lassú kanyarokban elég magasan lesz a kocsi, nagy leszorításnál nagy sebességnél meg ugyanúgy lenyomja, tehát nagy tartományban fog mozogni fel-le a kocsi 1 kör alatt. Ha vannak 3. rugók és kicsi a beállított magasság, akkor a lassú kanyarokban nem lesz nagyon magasan a kocsi, ami kedvezhet aero szempontból is, de mechanikailag azért is mert a súlypontja lejjebb lesz a kocsinak. Gyors részeken meg a leütődéseket a 3. rugók fogják megelőzni. Ha nem, akkor keményebb 3. rugókat kell állítani. Ettől még a normális rugók lehetnek lágyak. Moderált mértékben lehet növelni a csomagolókat (packers) is. A stabilizátorokat meg ilyen pályán nem szabad keményre állítani. Minél egyenetlenebb a pálya felszíne, annál lágyabb stabilizátorokra van szükség. Igény esetén a hátsó stabilizátor keményíthető, hogy túlkormányzottságot erőltess a kocsidba.
A fékerőeloszlás, motorfék személyre szabása alapvető. A diffi is módosítható, én úgy állítottam magamhoz, hogy nincs TC.
Új hozzászólás Aktív témák
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Tuning PC (AsusROG Z370-F/I5-8600K/Seasonic focus plus 750w gold/GTX 6GB)
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- LG 70UN74003LA Smart LED Televízió, 70" (177 cm) - 4K Ultra HD, HDR, webOS
- TP-Link RE650 AC2600 (RR650) WIFI hatótávbővítő
- AKCIÓ! Apple Watch S9 45mm Cellular acél GOLD okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BANKMENTES , KAMATMENTES részletfizetés ACER PREDATOR HELIOS 18
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest