- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Fenyő: Ingyenes iskolai linux szerver disztrók a Sulix, Huedu utánra
- Yézi: 10 év
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
Farkas23 #10148 üzenetére
De ha versenyre kell tankolni, akkor megint ez lesz. Mert akkor meg kell majd tankolni rendesen. Illetve én még nem számoltam semmilyen taktikát. De nézzük csak a lehetőségeket: ha Ausztrált nézem, 35 kör lesz, durván 7-8 litert fogyasztott a kocsi 2x-es fogyasztással, mondjuk vegyük 7,5 literrel, akkor most olyan 3,75-öt fogyaszthat.
35 körre akkor 132 literre van szükség, tehát 1 kiállással lehet megcsinálni a versenytávot. Pl tankolok 75 litert első etapra, az 20 körre elég, aztán boxban meg tankolok a maradék 15 körre.
Vagy két kiállással csinálom meg: 15-box-10-box-10. Ez esetben csak 57 liter kell az első etapra, aztán 38, aztán megint 38. Annyival gyorsabb lehet az ember szerintem az egyes etapokban az 1 kiállásos taktikához képest, hogy szerintem megérheti bevállalni 2 kiállást, de akkor tisztességes köröket kell csinálni.
Vagy nézzünk 3 kiállásos taktikát (pole pozíció ez esetben biztosabbnak is mondható): 10-box-9-box-8-box-8. Ez esetben max 38 liter benzin lesz a tankban, aztán 34, aztán 30 és 30. Ez mondjuk már nem éri meg, mert nem lesz annyival gyorsabb a kocsi, hogy el lehessen tussolni 3 kiállás okozta időveszteséget. Úgyhogy azt mondom, a nyerő taktikák az 1 vagy 2 kiállásosak.
Vagy esetleg, amit én szívesen kipróbálnék, ha eltörölnénk a kötelező boxot, akkor végigmennék poénból 115 literrel, takarékos üzemmódba.Bár mondjuk nem kötelező eltörölni a boxot, hiszen lehet egyszer cserélnék gumit, de az gyors művelet, ha nincs mellette tankolás.
Mondjuk ha én gyengusz időre lennék képes egy pályán, az lenne a taktikám többek között, hogy keveset tankolni, mondjuk 5 körre, úgy meglenne a pole, és 5 körön keresztül szépen levédeni az íveket meg minden, egyben tartanám a mezőny elejét, úgy csak ők veszítenek magukhoz képest, és még az esély is megvan, hogy összekoccannak.
Meg kanyar kijáratoknál csinálnék ilyen kamu megcsúszásokat, olyankor sokan elveszik mögöttem a gázt.
Senki nem tudja meg, hogy direkt csináltam, majd mosom kezeimet.
Aztán bemegyek tankolok verseny végéig aztán szevasz.
Persze a fenti taktikába nem mértem bele, hogy milyen lesz a gumikopás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Logitech MX Magyar Business Windows Edition HU Átalakítás és testreszabás / mx keys
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy A34 5G 128GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest