- sziku69: Szólánc.
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
őstag
Teljesen más téma (mármint az eddigiektől más, csak gondoltam muszáj leírnom valahova).
Szóval egy Skyrim modon dolgozgatok. Különféle, a játékban meg(nem)jelenő objektumok egymáshoz való viszonyát próbálom lekezelni. Belebotlottam egy olyan hibába, amivel nem igazán tudtam mit kezdeni, mert egyszerűen nem hajtott végre egy utasítást a Papyrus rendszer. (Vagy lehet, hogy végrehajtotta, csak nem működött a dolog.) Aztán jött egy ötlet, hogy mi lenne, ha megismételtetném vele ugyanazt. Bejött.
Így már működik. Csak azt nem értem, hogy elsőre miért nem, és ha másodikra igen, akkor miért igen...
(Érdekes. Miután ezt megírtam, újra ellenőriztem az előző változatot, és most már végrehajtja elsőre is. Viszont cserébe egyszer megjelent az UH-OH utasítás is. Azt hiszem, mára ideje abbahagyni.
)
Kód részlet:
ActiRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1)
if ( ActiRef == None )
debug.notification("UH-OH. ActiRef none.") ;ez még sosem jelent meg, tehát működik
return
endif
int i = 0
int j = StorageUtil.FloatListCount(none, "EFTargetPosList")
while ( i < j )
;XMarker: A generic marker, often used to designate a specific point. nem érdekes
posX = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i)
posY = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i + 1)
posZ = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i + 2)
OtherRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1)
if ( OtherRef == None ) ;itt van a baj
OtherRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1) ; ez mi a túró?! Azonkívül, hogy megismételtem az előző utasítást, mert az nem elég.
if ( OtherRef == None ) ;így viszont működik
debug.notification("Fault! OtherRef none 2*, index: " + i + " size of list: " + j)
ActiRef.DisableNoWait()
ActiRef.Delete()
ActiRef = None
return
endif
endif
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magyar az űrben
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- HTPC (házimozi PC) topik
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen videókártyát?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- További aktív témák...
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Toshiba P300 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged