Hirdetés
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Pajac: Windows XP még mindig letölthető
- --HARDCORE--: Hogyan adjuk meg a Foxpost címünket hatékonyan?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 11 – Vörösboros marhaszelet
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- Kalandor: Trust GXT929 HELOX egér (feat Cooler Master MM710)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szirty
őstag
Hali aLávaló!
Amúgy Siemens-es cuccokkal ha van kérdésed kivel szoktál beszélni? Mert eddig a cégünknek csak rossz tapasztalata volt siemens-el ha valami támogatást kértünk!
Még nem hívtam eddig a siemens-t ilyen ügyben. Viszont találkoztam már siemens-es szakemberekkel és bizton állíthatom, hogy jó fejek. De hát mindenre van példa is és ellenpélda is.
Összességében a technikai segítségnyújtással kapcsolatban nekem sincsenk jó tapasztalataim sajnos. Más cégektől kértem már tanácsot.
Sajnos sokszor oda fajult a történet, hogy nem a problémával foglalkozunk, hanem azt próbáljuk egymásnak bebizonyítani hogy kettőnk közül melyikünk a hülyébb.
Eddig csak olyan esetekben kértem segítséget amikor már minden általam elképzelhető irányból körbejártam a problémát és alaposan utána olvastam doksikban, kipróbáltam dolgokat stb. Ha nem sikerült megoldani, akkor maga a kérdés amit fel kell tenni olyan jellegű, hogy egy kívülállónak az adott helyzet nagyon pontos ismerete nélkül legfeljebb tippje van. Kivéve ha pontosan ugyanabba a problémába ugyanúgy bele nem futott már.
De a problémák olyan sokfélék, hogy ennek nagyon kicsi a valószínűsége.A másik dolog pedig az, hogy a problémák a gyakorlati alkalmazások során merülnek fel (legalábbis amikkel én találkozom). A telefon túloldalán főként üzletkötők és/vagy elméleti szakemberek vannak. Legtöbször kevés gyakorlati tapasztalattal. Elméleti síkon egy gyakorlati problémáról meg jót lehet beszélgetni, de a megoldása így nehéz.
Egy céggel olyan is volt, hogy miután a problémát oldalakon keresztül ecseteltem a körülmények pontos leírásval együtt, egyetlen sorban válaszolva kijelentették hogy az nem lehet. Egy másik esetben 3 hétig jártunk egymás nyakára (személyesen is eljöttek) mire egyáltalán elismerték, hogy igen, a probléma tényleg létezik.Ezek szélsőséges esetek és egy percig sem állítom, hogy minden cég technikai támogatása haszálhatatlan, de rosszak a tapasztalataim.
Kb olyasmi ez, mint amikor szünetel az internet szolgáltatás és az ügyfélszolgálatos először azt kérdezi be van-e kapcsolva számítógép, aztán meg azt hogy égnek-e a LED-ek a modemen...
Viszont ha olyan akérdés, hogy milyen eszközökkel oldható meg optimálisan egy bizonyos feladat, arra mindenhol tudnak korrekt választ adni.Nagyon hasznos szerintem a siemens A&D online fóruma. Sokat tanultam már onnan abból amit ott kérdeztek és amit válaszoltak rá.
És vannak siemens-es szakemberek a plc levelezőlistán is, akik ha ráérnek és tudnak, akkor válaszolnak. Én a legtöbb kérdést ott tettem fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szuper Akciós Ajánlat! Eredeti gyári Asus Rog és Rog Phone gamer kiegészítők új állapotban!
- Samsung S22+ 256 GB eladó (fekete)
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Mini Pc HP ProDesk 600 G2 G3 G4 /// 6-8. gen //// i3 / i5 /// garancia /// Budapest / MPL / Foxpost
- Akció! HP ZBook Firefly 14 i7-1185G7 32GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4025
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- iKing.Hu-Nothing Phone 3a Pro Grey Glyph stílus, 3 optikai zoom 12/256 GB -3 hónap garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


