Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz ProEvoFan #193239 üzenetére

    DS2-ben van a legtöbb olyan sajátosság, amit muszáj figyelembe venni és alkalmazkodni hozzá és nálam ebben a játékban akadt ki legtöbbször a bullshit-o-meter. 1500 órám van Demon's Souls-Elden Ring között a Fromsouls játékokban és ez alatt az idő alatt összesen nem ütöttem annyi homályt, mint itt 40 óra alatt köszönhetően pl. annak a sajátosságnak, hogy gurulás után nem a lockolt ellenség irányába ütsz R1-gyel, hanem a gurulás irányába. Tetejébe a szokásosnál is homályosabban fogalmaznak az itteni NPC-k és a játék is kevésbé segít a nyomok megtalálásában, nekem guide kellett a játék jó részéhez és akkor az adaptability stat idiotizmusáról tényleg ne beszéljünk.
    Viszont az tény, hogy ez az egyetlen souls játék, amit tényleg bárki végig tudna vinni, mert teljesen tisztára lehet pucolni a térképet, asszem 10 kör után elfogy a spawn minden sima ellenségből, tulajdonképp kihúzták a formula egyik olyan méregfogát, amit a legtöbben kritizálnak a mai napig.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés